-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» в Житомирській області спеціальними організаціями (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги відмінено
5 224 338.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 52 243.38 UAH
мін. крок: 1% або 52 243.38 UAH
Період оскарження:
11.07.2019 15:43 - 07.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відхилення
Номер:
f7290315005243df89d04837fb058527
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-002181-b.b3
Назва:
Скарга на рішення про відхилення
Скарга:
Скарга на рішення про відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканкопія скарги Житомир.pdf 19.08.2019 18:46
- Сканкопія посвідки на постійне проживання Левченка.pdf 19.08.2019 18:46
- Платіжка №843.pdf 19.08.2019 18:46
- рішення від 21.08.2019 № 11605 +лист Замовнику .pdf 21.08.2019 20:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19.08.2019 № UA-2019-07-11-002181-b.b3.pdf 09.09.2019 23:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2019 № 12691.pdf 11.09.2019 17:47
- рішення від 10.09.2019 № 12691.pdf 13.09.2019 21:58
- Житомирська обл. Пояснення в АМКУ.PDF 27.08.2019 15:42
- Протокол щодо скасування рішень.pdf 17.09.2019 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2019 18:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2019 21:59
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2019 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів прекваліфікації
Номер:
86091dfb23404137962f7ee89c1fc3d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-002181-b.c4
Назва:
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга:
Повний текст скарги додано у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга по закупівлі UA-2019-07-11-002181-b_Житомирська обл.PDF 20.08.2019 15:21
- Протокол відхилення 4.pdf 20.08.2019 15:21
- Нова_РЕД_01-08_Т.Д.Послуги з охорони території та приміщень в Житомирській об..doc 20.08.2019 15:21
- Квитанція 873 від 19-08-2019 Жит.PDF 20.08.2019 15:21
- Рішення від 23.08.2019 №11736 + лист Замовнику.pdf 23.08.2019 19:08
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 20.08.2019 № UA-2019-07-11-002068-b.c2, від 20.08.2019 № UA-2019-07-11-002181-b.c4.pdf 09.09.2019 22:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2019 №12687.pdf 11.09.2019 18:36
- Рішення від 10.09.2019 №12687.pdf 14.09.2019 00:07
- Протокол щодо скасування рішень.pdf 17.09.2019 17:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2019 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.09.2019 00:07
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2019 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням АМКУ виконано.
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Щодо навчання охоронників з питань безпеки
Номер:
94f79963f8ed4c7682c1cd252aa146ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-002181-b.b2
Назва:
Щодо навчання охоронників з питань безпеки
Вимога:
Шановний Замовнику! У своїй відповіді Ви посилаєтесь на п.1.7 Правил перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 25.11.2008 № 1430 «Про внесення змін до наказу Міністерства транспорту України від 21.11.2000 № 644 та Правил перевезення наливних вантажів», згідно якого кожне підприємство, установа, організація (далі - підприємство), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо), призначає одного або декілька уповноважених з питань безпеки. Уповноважений з питань безпеки повинен мати свідоцтво (сертифікат) про пройдене спеціальне навчання з питань перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом.
По перше, зі змісту цього положення випливає, що дія наказу профільного відомства – Міністерства транспорту України розповсюджується на «підприємство, установу, організацію (далі - підприємство), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо) – суб’єкти охоронної діяльності під це визначення не підпадають, їх діяльність полягає в наданні послуг з охорони та не пов’язана безпосередньо з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо).
По-друге, в приведеному Вами положенні чітко сказано, що обов’язок призначення уповноваженого з питань безпеки покладено саме на Кожне підприємство, установа, організація (далі - підприємство), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо), тобто така уповноважена особа (особи) призначаються на підприємстві - суб’єкті перевезень, а не в іншій організації, яку суб’єкт перевезень залучає для надання послуг на договірній основі.
Отже, як в Законі «Про перевезення небезпечних вантажів», так і в Вашому відомчому нормативному акті - Правилах перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 25.11.2008 № 1430 «Про внесення змін до наказу Міністерства транспорту України від 21.11.2000 № 644 та Правил перевезення наливних вантажів» вимоги щодо проходження спеціального навчання та отримання сертифікату ставляться виключно до співробітників суб’єкту перевезень. В затверджених постановою Кабміну від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів» також чітко визначено, що спеціальне навчання проходять виключно «працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів». Звертаю Ваш увагу, що працівники суб’єкту охоронної діяльності при наданні послуг з охорони не переходять на роботу до підприємства – Замовника та не є Вашими працівниками, залишаються працівниками суб’єкту охоронної діяльності, а не працівниками суб'єктів перевезень небезпечних вантажів. Охоронники можуть підпадати під дію зазначених вище нормативно-правових актів лише у випадку, якщо вони є штатними працівниками суб'єктів перевезень небезпечних вантажів (наприклад, служба воєнізованої охорони на підприємстві), але в жодному випадку не тоді, коли послуги з охорони надаватиме стороння організація. У звязку з цим звертаємось до Вас з вимогою виключити з Тендерної документації неправомірні вимоги щодо навності в охоронників сертифікатів про проходження навчання з питань перевезення небезпечних вантажів, тому що ця умова не передбачена жодним діючим нормативним актом України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2019 17:34
Вирішення:
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Згідно з частиною третьою статті 8 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Відповідно, Ви вправі звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою, у порядку встановленому законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовнику! П. 2.4. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасника «сертифікатів про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів згідно зі своїми функціями та обов’язками в галузі залізничного транспорту за класами небезпечних вантажів 1,2,3,4,5,6,7,8,9». Наявність цих сертифікатів у працівників Учасника передбачена також у Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1). Питання проходження навчання регламентується Законом «Про перевезення небезпечних вантажів» та постановою Кабміну від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів». Так, ст. 11 Закону «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено, що до компетенції Кабінету Міністрів України у сфері перевезення небезпечних вантажів належить встановлення порядку спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів. До них цим законом чітко віднесено: «підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі)» Відповідно до п. 1 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою КБ від 31 жовтня 2007 р. N 1285, спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів. Дія цього Порядку не поширюється на працівників суб'єктів перевезення радіоактивних матеріалів. Спеціальне навчання проводиться відповідно до Правил ядерної та радіаційної безпеки при перевезенні радіоактивних матеріалів. За результатами проходження спеціального навчання видається свідоцтво (сертифікат), форму якого затверджує для працівників, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, МВС, для всіх інших працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів - Мінінфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів та вимог у сфері перевезення небезпечних вантажів. Отже, законодавчо врегульовне лише навчання працівників суб’єкту перевезення, до якого не належать суб’єкти охоронної діяльності. Суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі). Саме на цих суб’єктів покладено законом обов’язок проведення навчання своїх працівників. Ст. 7 Закону передбачено обов’язок відправника небезпечного вантажу здійснювати заходи щодо фізичного захисту, охорони і безпеки небезпечних вантажів до передачі їх перевізнику; забезпечувати у певних випадках фізичний захист, охорону і супроводження небезпечного вантажу під час перевезення; ст. 8 Закону – обов’язок перевізника небезпечних вантажів у відповідних випадках здійснювати заходи фізичного захисту і охороняти небезпечний вантаж. Таким чином проходження навчання працівниками суб’єкту охоронної діяльності та наявність в них сертифікатів про проходження такого навчання при наданні послуг з охорони законодавством України не передбачено. Крім цього, предметом закупівлі є послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та технічним завданням не передбачено здійснення охорони небезпечних вантажів. Згідно ч. 3 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Згідно ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність у тендерній документації цієї вимоги є безпідставною, суперечить діючому законодавству та може свідчити про створення антиконкурентних умов на користь заздалегідь визначеного Учасника, в якого є такі сертифікати. На підставі ч. 1 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути зазначене порушення та прибрати неправомірну вимогу щодо наявності сертифікатів про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів шляхом внесення відповідних змін до Додатку 1 та 2 тендерної документації.
Номер:
90561cd7f164471f995280cd616f16aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-002181-b.a1
Назва:
Шановний Замовнику! П. 2.4. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасника «сертифікатів про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів згідно зі своїми функціями та обов’язками в галузі залізничного транспорту за класами небезпечних вантажів 1,2,3,4,5,6,7,8,9». Наявність цих сертифікатів у працівників Учасника передбачена також у Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).
Питання проходження навчання регламентується Законом «Про перевезення небезпечних вантажів» та постановою Кабміну від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів».
Так, ст. 11 Закону «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено, що до компетенції Кабінету Міністрів України у сфері перевезення небезпечних вантажів належить встановлення порядку спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів. До них цим законом чітко віднесено: «підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі)»
Відповідно до п. 1 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою КБ від 31 жовтня 2007 р. N 1285,
спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів. Дія цього Порядку не поширюється на працівників суб'єктів перевезення радіоактивних матеріалів. Спеціальне навчання проводиться відповідно до Правил ядерної та радіаційної безпеки при перевезенні радіоактивних матеріалів. За результатами проходження спеціального навчання видається свідоцтво (сертифікат), форму якого затверджує для працівників, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, МВС, для всіх інших працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів - Мінінфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів та вимог у сфері перевезення небезпечних вантажів.
Отже, законодавчо врегульовне лише навчання працівників суб’єкту перевезення, до якого не належать суб’єкти охоронної діяльності. Суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі). Саме на цих суб’єктів покладено законом обов’язок проведення навчання своїх працівників.
Ст. 7 Закону передбачено обов’язок відправника небезпечного вантажу здійснювати заходи щодо фізичного захисту, охорони і безпеки небезпечних вантажів до передачі їх перевізнику; забезпечувати у певних випадках фізичний захист, охорону і супроводження небезпечного вантажу під час перевезення; ст. 8 Закону – обов’язок перевізника небезпечних вантажів у відповідних випадках здійснювати заходи фізичного захисту і охороняти небезпечний вантаж.
Таким чином проходження навчання працівниками суб’єкту охоронної діяльності та наявність в них сертифікатів про проходження такого навчання при наданні послуг з охорони законодавством України не передбачено. Крім цього, предметом закупівлі є послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та технічним завданням не передбачено здійснення охорони небезпечних вантажів.
Згідно ч. 3 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Згідно ч. 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність у тендерній документації цієї вимоги є безпідставною, суперечить діючому законодавству та може свідчити про створення антиконкурентних умов на користь заздалегідь визначеного Учасника, в якого є такі сертифікати.
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути зазначене порушення та прибрати неправомірну вимогу щодо наявності сертифікатів про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів шляхом внесення відповідних змін до Додатку 1 та 2 тендерної документації.
Вимога:
Щодо усунення вимоги про надання сертифікатів про проходження спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів згідно зі своїми функціями та обов’язками в галузі залізничного транспорту за класами небезпечних вантажів 1,2,3,4,5,6,7,8,9
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.07.2019 17:13
Дата подачі:
12.07.2019 17:13
Вирішення:
Скаржник посилається на те, що законодавчо врегульовне лише навчання працівників суб’єкту перевезення(відправники, перевізники та одержувачі), до якого не належать суб’єкти охоронної діяльності.
Однак даний перелік осіб, що відносяться до суб’єкту перевезення не є вичерпним. Виходячи з наступного:
Відповідно до п. 1 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1285, спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
Згідно п.1.7 Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України 25.11.2008 № 1430 «Правила перевезення небезпечних вантажів» кожне підприємство, установа, організація (далі - підприємство), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо), призначає одного або декілька уповноважених з питань безпеки.
Уповноважений з питань безпеки повинен мати свідоцтво (сертифікат) про пройдене спеціальне навчання з питань перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом.
На зауваження скаржника, що предметом закупівлі є послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та технічним завданням не передбачено здійснення охорони небезпечних вантажів надаємо наступне роз’яснення:
Території та приміщення, що є предметом охорони, відносяться до
стратегічних об`єктів інфраструктури залізничного транспорту, що мають свою специфіку роботи. Зокрема, на території та в підрозділах залізниці проводяться ремонт вантажних вагонів, в тому числі з небезпечними вантажами, здійснюються злив-налив світлих нафтопродуктів, які є небезпечними вантажами.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено термін «перевезення небезпечних вантажів» – діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Статус вимоги:
Відхилено