-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» в Хмельницькій області спеціальними організаціями (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги відмінено
3 234 114.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 32 341.14 UAH
мін. крок: 1% або 32 341.14 UAH
Період оскарження:
11.07.2019 14:46 - 04.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на рішення про відхилення
Номер:
60c0a10202f9478faf241ea913521c31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-001775-b.b2
Назва:
скарга на рішення про відхилення
Скарга:
скарга на рішення про відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Сканкопія скарги Хмельницький.pdf 19.08.2019 18:38
- Сканкопія посвідки на постійне проживання Левченка.pdf 19.08.2019 18:38
- Платіжка №842.pdf 19.08.2019 18:38
- рішення від 21.08.2019 № 11604 +лист Замовнику .pdf 21.08.2019 20:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19.08.2019 № UA-2019-07-11-001775-b.b2.pdf 09.09.2019 23:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2019 № 12692.pdf 11.09.2019 17:48
- рішення від 10.09.2019 № 12692.pdf 13.09.2019 22:01
- Хмельницька обл._Пояснення в АМКУ.PDF 27.08.2019 15:52
- Протокол щодо скасування рішень.pdf 17.09.2019 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2019 18:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2019 22:02
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2019 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
952031700ecb4975a78e805168bae526
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-001775-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Шановний замовнику, уважно вивчивши Тендерну документацію вважаємо вимогу, викладену у додатку 1 Тендерної документації ( пункт 14, останній абзац), та у додатку 2 (пункт 2.5), щодо наявності та надання сертифікатів про проходження охоронниками спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів згідно зі своїми функціями та обов’язками, дискримінаційної оскільки такі сертифікати можуть мати лише вузьке коло охоронних підприємств, які працюють з “Укрзалізницею”. Крім цього слід зазначити, що згідно змісту предмету закупівлі, його технічних якісних та кількісних характеристик, проекту договору (додаток 8 ТД) на охоронників не покладаються обов’язки, пов’язані з перевезенням небезпечних вантажів залізничним транспортом. Охоронники, які будуть залучені до надання послуг з охорони згідно вимог до предмету закупівлі, не відносяться до категорії працівників, що повинні проходити спеціальне навчання, згідно “Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 року №1285 (пункти 1,2,3). Таким чином, на наш погляд, вимога замовника, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника копій зазначених вище сертифікатів з питання перевезення небезпечних вантажів, такою, що не відноситься до даної конкретної закупівлі. Якщо ж замовник вважає зазначену вимогу обґрунтованою у відповідності з відомчими нормативними документами ( конкретно якими положеннями), та у зв’язку з обмеженим часом отримання суб’єктами охоронної діяльності (учасниками тендеру) зазначених вище сертифікатів на своїх працівників, з метою уникнення дискримінації та недобросовісної конкуренції під час проведення тендеру, а також невиправданих фінансових витрат, пов’язаних з оплатою зазначеного вище навчання та отримання сертифікатів, вважаємо за достатнє надання учасником гарантійного листа щодо забезпечення спеціального навчання та перевірки знань нормативних документів з питань перевезення небезпечних вантажів у випадку перемоги у тендері у період до укладення договору. Крім цього слід зазначити, що виконання учасником вимог замовника тендеру також гарантується забезпеченням тендерної пропозиції та забезпеченням виконання договору про закупівлю (у вигляді банківських гарантій передбачених Тендерною документацією.
Враховуючи вище викладене просимо розглянути наше звернення та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2019 16:22
Вирішення:
Скаржник посилається на те, що законодавчо врегульовне лише навчання працівників суб’єкту перевезення(відправники, перевізники та одержувачі), до якого не належать суб’єкти охоронної діяльності.
Однак даний перелік осіб, що відносяться до суб’єкту перевезення не є вичерпним. Виходячи з наступного:
Відповідно до п. 1 Порядку проведення спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 р. № 1285, спеціальне навчання проходять працівники суб'єктів перевезень небезпечних вантажів, що займаються класифікацією, пакуванням, маркуванням чи нанесенням знаків небезпеки та інформаційних табло на упаковки, оформленням транспортних документів, відправленням, перевезенням або прийманням небезпечних вантажів, проведенням вантажних та інших операцій, пов'язаних з перевезенням таких вантажів.
Згідно п.1.7 Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України 25.11.2008 № 1430 «Правила перевезення небезпечних вантажів» кожне підприємство, установа, організація (далі - підприємство), діяльність якого пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів, вантажними операціями, а також іншими діями щодо перевезення (оформленням перевізних документів, класифікацією та пакуванням небезпечних вантажів тощо), призначає одного або декілька уповноважених з питань безпеки.
Уповноважений з питань безпеки повинен мати свідоцтво (сертифікат) про пройдене спеціальне навчання з питань перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом.
На зауваження скаржника, що предметом закупівлі є послуги з охорони території та приміщень регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» та технічним завданням не передбачено здійснення охорони небезпечних вантажів надаємо наступне роз’яснення:
Території та приміщення, що є предметом охорони, відносяться до
стратегічних об`єктів інфраструктури залізничного транспорту, що мають свою специфіку роботи. Зокрема, на території та в підрозділах залізниці проводяться ремонт вантажних вагонів, в тому числі з небезпечними вантажами, здійснюються злив-налив світлих нафтопродуктів, які є небезпечними вантажами.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» визначено термін «перевезення небезпечних вантажів» – діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Статус вимоги:
Відхилено