-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Панорамна в місті Ржищів Київської області
Завершена
2 595 944.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 595.94 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 595.94 UAH
Період оскарження:
11.07.2019 12:36 - 23.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Необгрунтоване відхилення Учасника
Номер:
34979961b8fc4beeb01497797b4b6b9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-000317-a.b1
Назва:
Необгрунтоване відхилення Учасника
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу щодо незаконного відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВЕЛАРМ».
В тексті Гарантії було зазначено, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИСТАЛБАНК», зобов'язується сплатити за першою письмовою вимогою протягом 5 (п'яти) банківських днів повну суму тендерного забезпечення у розмірі 12 000,00 гривень (дванадцять тисяч гривень 00 копійок), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
а) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
б) непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
в) ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік випадків, при настанні яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником було чітко визначено в пункті 3 розділу ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Панорамна в місті Ржищів Київської області (Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), затвердженої Рішенням тендерного комітету від «11» липня 2019 року, протокол № 152 (далі – Тендерна документація), зокрема зазначено, що:
«Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;».
В пункті 6 розділу VI Тендерної документації, який має назву «Забезпечення виконання договору про закупівлю» зазначено, що «Забезпечення договору про закупівлю не вимагається».
Зважаючи на вищевикладене, наявність в цьому ж пункті посилання на статтю 24 Закону України «Про публічні закупівлі», де наведено повний перелік можливих випадків неповернення забезпечення тендерної пропозиції є, як мінімум, нелогічним та призводить до наявності двочитань та суперечностей в одному пункті Тендерної документації.
На цьому фоні рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» з причини невідповідності цієї пропозиції умовам тендерної документації виглядає абсолютно необґрунтованим, оскільки сама Тендерна документація містить в собі умови, які прямо протирічать одна одній. Крім того, відхилення пропозиції з тієї причини, що Гарант не гарантує один із випадків, який за умовами Тендерної документації, затвердженої відповідальною особою Замовника, не може наступити виглядає заангажованим та може свідчити про наявність корупційної складової при прийнятті даного рішення, оскільки Замовника за формальною ознакою відхиляє більш привабливу в ціновому плані пропозицію та визначає переможцем учасника, пропозиція якого на 21,8% вища за пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ».
Цим самим Замовником порушується один із принципів здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме принцип максимальної економії та ефективності. Крім того, Статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що критеріями для оцінки тендерних пропозицій у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок є ціна.
Зважаючи на вищевикладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» є необґрунтованим та дає всі підстави вважати, що таке рішення містить в собі корупційну складову.
Просимо Замовника переглянути Рішення про відхилення Учасника ТОВ «ВЕЛАРМ», тому що воно являється не законним. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження публічних закупівель АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2019 10:42
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
ТОВ "ВЕЛАРМ" по закупівлі: UA-2019-07-11-000317-a
Відповідно до протоколу № 223 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 01 серпня 2019 року, Вашу тендерну пропозицію по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Панорамна в місті Ржищів Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було правомірно відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо підстави відхилення Вашої пропозиції, то слід відмітити, що відповідно до пункту 3 розділу 3 тендерної документації замовника чітко визначено, що – «Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. А тому, гарантія обов’язково має містити конкретний перелік умов повернення чи неповернення забезпечення, визначений частиною третьою та четвертою статті двадцять чотири Закону України "Про публічні закупівлі".»
Той факт, що вимогами тендерної документації не передбачено надання Учасниками забезпечення виконання договору, не звільняє потенційних учасників від виконання умови документації щодо того, що гарантія обов’язково має містити конкретний перелік умов повернення чи неповернення забезпечення, визначений частиною третьою та четвертою статті двадцять чотири Закону України "Про публічні закупівлі".
Подана Вами в складі тендерної пропозиції гарантія № Г/2019/1200-01 від 25.07.2019р. не містить посилання на таку умову неповернення забезпечення як – «ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією., передбачену абзацом 5 частини 3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, електронна гарантія суперечить вимогам тендерної документації, і як наслідок вона не може бути визначена як належна.
Окрім того, якщо вимога тендерної документації щодо змісту забезпечення тендерної пропозиції була Вам не зрозумілою, то відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. В пункті 2 розділу 5 тендерної документації також зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. А в складі Вашої тендерної пропозиції в «Файл 5 Інші документи .rar” на 5-й сторінці файлу «листи згоди. pdf” міститься лист за вих. № 31/10 від 26.07.2019 року з інформацією про те, що Ви усвідомлюєте зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником по даній процедурі закупівлі. Жодних звернень щодо роз’яснення змісту тендерної документації в систему закупівель від Вас не надходило. Тож в даному випадку неналежна підготовка тендерної пропозиції це виключно Ваші дії. А Ваші твердження про те, що «відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» з причини невідповідності цієї пропозиції умовам тендерної документації виглядає абсолютно необґрунтованим, оскільки сама Тендерна документація містить в собі умови, які прямо протирічать одна одній.» - необґрунтовані.
Рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації про відхилення Вашої пропозиції є правомірним, а тому не підлягає скасуванню.
Статус вимоги:
Відхилено