-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Завершена
997 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 992.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 992.50 UAH
Період оскарження:
11.07.2019 10:18 - 23.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Відмінити процедуру відкритих торгів
Номер:
e687cdd9f0b441409b845caf9d9cbeb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-000133-c.a3
Назва:
Відмінити процедуру відкритих торгів
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.08.2019 18:41
Дата подачі:
09.08.2019 18:41
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
c150e65d5e844691854cc9199e56af13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-000133-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
в прикріпленому файлі, наведені факти про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», на цій підставі
ВИМАГАЄМО:
1. Обгрунтувати зазначені вимоги а в разі неможливості виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які призводять до дискримінації та порушують норми чинного законодавства.
2. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі Додаток № 2 до тендерної документації.
3. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі вимогу що стосується підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: вимогу стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА Черкаська служба чистоти (12072019).pdf 12.07.2019 13:12
Дата подачі:
12.07.2019 13:12
Вирішення:
Здійснивши порівняння долученого паспорту якості і технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не вбачається наявності зазначених підстав. Перевіривши вказані обставини, також встановлено, що в інших закупівлях паспорт виробу наданий учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» відрізняється від наведеного у цій закупівлі, з чого можливо зробити висновок, що паспорт долучений до вимоги на закупівлю контейнерів металевих об’ємом 1,1 м.куб. не є описом єдиної конструкції єдиного виробника. Здійснивши аналіз аналогічних закупівель, що проведені по системі прозоро, встановлено наявність як мінімум ще двох організацій, які здійснюють постачання на території України контейнерів, як відповідають технічним вимогам тендерної документації Замовника – це, ПАТ "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" та ТОВ РЕЛАЙН. Завдяки подвійній стінці кришки контейнера в жарку пору року прошарок повітря між двома стінками забезпечує більш тривале зберігання відходів в контейнері до його загнивання. Крім того дана конструкція є більш жорсткою, та не підлягає деформації під час довготривалої експлуатації.
Твердження потенційного Учасника щодо деталізованих вимог є оціночним та не підтверджено документально. Деталізовані окремі технічні вимоги Замовника торгів дозволяють забезпечити високу якість контейнерів та безпосередньо впливають на терміни їх корисного використання.
Потреба в використані контейнера без коліс обумовлено великою кількістю випадків вандалізму та крадіжок вказаного елементу конструкції контейнеру та обумовлена безпекою населення, а саме при траті одного колеса, нахил навантаженої конструкції контейнера є таким, чим ставиться під загрозу безпека споживачів, тому до відновлення конструкції коліс передбачається зняття цих елементів до повного відновлення конструкції.
Додаткові посилюючі полоси та кріпленні є обов’язковою вимогою, адже при вивантаженні контейнерів, може бути скид не тільки побутових відходів, а і будівельних матеріалів та ремонтних відходів, що значно збільшує навантаженість на конструкцію контейнера близько 500 кг і більше та єдиним захистом в цьому випадку є вказаний конструкційний елемент. За відсутності посилюючих елементів конструкція контейнера буде повністю деформована та не підлягатиме відновленню, тож вказаний конструкційний єлемент має важливе захисне значення.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал позитивного відгуку* щодо постачання аналогічного товару, а також завірену копію договору постачання такого товару за вищевказаним відгуком, разом з копіями первинних документів, що підтверджують постачання товару згідно такого договору в повному обсязі (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021:2015 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, а саме: оцинковані металеві контейнери для збору твердих побутових відходів, аналогічні предмету закупівлі.
В завіреній копії Договору (контракті), який підтверджує факт про наявність досвіду щодо постачання аналогічного товару може бути відсутнє посилання на ДК 021:2015 44610000-9, головне щоб було посилання на поставку аналогічного товару (можливо й без зазначення Коду ДК 021:2015 44610000-9), але з обов’язковим фактом виконання Договору, (фактичне виконання договору видаткові накладні, тощо).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
3c06ac52eacc428eb527da7daea7264b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-000133-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
11.07.2019р. Комунальним підприємством «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (далі – Замовник) були оголошені відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», назва предмета закупівлі: Контейнери для збору твердих побутових відходів, Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів (металевий оцинкований контейнер для збирання побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб). Номер оголошення про торги на веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель UA-2019-07-11-000133-c.
Уважно вивчивши умови закупівлі, було виявлено невідповідності умов документації конкурсних торгів Закону, які повинні бути усунуті до закінчення строку подання пропозицій у торгах.
Виходячи зі змісту ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів (надалі ДКТ) може зазнавати змін за ініціативою замовника або учасників. Після внесення змін до ДКТ строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
У Додатку № 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розміщеному на сайті Уповноваженого органу 11.07.2019 року у складі Тендерної документації, Замовник передбачив вимоги, які призводять до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників.
Проаналізувавши закупівлі, які проводилися раніше Замовником (оголошення №UA-2018-06-14-000643-b) вбачається, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані під конкретного Учасника, а саме ТОВ «ЮГСТАЛЬ». Так, у вказаній закупівлі, яка мала місце у 2018 році, Учасник ТОВ «ЮГСТАЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Паспорт виробу на Металевий контейнер для збору побутових відходів, технічні характеристики якого повністю збігаються з вимогами Замовника та дає підстави стверджувати, що закупівля проводиться під конкретного Учасника.
З розміщеної Замовником на сайті Уповноваженого органу тендерної документації вбачається порушення норм чинного законодавства про закупівлі.
Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема: кришка ПВХ має бути плоскою з подвійною стінкою; з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження; кріплення конструктивних елементів зварюванням; колеса з металевим ободом; можливість використання контейнера без коліс (Додаток №2 ). Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840-2, ДСТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів.
Замовник надміру деталізуючи технічні характеристики контейнера порушує основоположні принципи зазначені в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме принципи:
Пункту 1 ч.1 ст.3, що стосується добросовісної конкуренції між учасниками;
Пункту 4 ч.1 ст.3, що стосується недискримінації учасників;
що в свою чергу призводить до зменшення кількості Учасників які можуть відповідати умовам, визначеним у тендерній документації Замовником.
При цьому, Замовником не обґрунтував, переваги. Кріплення конструктивних елементів захвату і підйому зварюванням зарекомендувало себе під час експлуатації значно гірше, ніж кріплення болтовим з'єднанням з можливістю заміни при пошкодженні без порушення цинкового шару та без необхідності проведення зварних ремонтних робіт. Колесо з ободом, виготовленим методом виливання з полiпропiлену, має беззаперечну перевагу над колесом з металевим ободом. Поліпропілен має значно довший строк служби.
Кришка контейнера з подвійною стінкою не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність.
Умова про можливість використання контейнера без коліс також обмежує коло потенційних учасників та фактично зводить їх до одного виробника ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оскільки це є конструктивною особливістю контейнерів, які виготовляються вказаним товариством. При цьому, контейнер для збору ТПВ без коліс не відповідає функціональному призначення контейнера пересувного.
Вимога Тендерної документації, що з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження, є актуальним для слабких контейнерів, виконаних з неякісного матеріалу. Контейнери, які пропонуються нами, з внутрішнього боку не мають металевих посилюючих полос, оскільки в цьому відсутня потреба. Наші контейнери виготовлені з міцної якісної сталі та придатні для бічного завантаження, при цьому не деформуються та не втрачають функціональних характеристик.
Тому вважаємо, що вимоги Замовника стосовно вище перерахованих технічних вимог є не обґрунтованою, та порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник таким чином значно зменшує коло осіб які можуть відповідати технічним характеристикам, які він передбачив.
З зазначеного випливає, що замовник передбачив у Додатку № 2 до тендерної документації такі технічні вимоги, які суперечать основоположним принципам здійснення закупівель, чим порушив норми ч.4 ст. 22 яка передбачає, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Зважаючи на вищевикладене, ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших учасників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі.
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3, 5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які порушують норми чинного законодавства.
2. Привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія паспорту виробу.pdf 11.07.2019 11:29
Дата подачі:
11.07.2019 11:29
Вирішення:
Здійснивши порівняння долученого паспорту якості і технічні та якісні характеристики предмету закупівлі не вбачається наявності зазначених підстав. Перевіривши вказані обставини, також встановлено, що в інших закупівлях паспорт виробу наданий учасником ТОВ «ЮГСТАЛЬ» відрізняється від наведеного у цій закупівлі, з чого можливо зробити висновок, що паспорт долучений до вимоги на закупівлю контейнерів металевих об’ємом 1,1 м.куб. не є описом єдиної конструкції єдиного виробника. Здійснивши аналіз аналогічних закупівель, що проведені по системі прозоро, встановлено наявність як мінімум ще двох організацій, які здійснюють постачання на території України контейнерів, як відповідають технічним вимогам тендерної документації Замовника – це, ПАТ "ЗАВОД АГРОТЕХНІЧНИХ МАШИН" та ТОВ РЕЛАЙН. Завдяки подвійній стінці кришки контейнера в жарку пору року прошарок повітря між двома стінками забезпечує більш тривале зберігання відходів в контейнері до його загнивання. Крім того дана конструкція є більш жорсткою, та не підлягає деформації під час довготривалої експлуатації.
Твердження потенційного Учасника щодо деталізованих вимог є оціночним та не підтверджено документально. Деталізовані окремі технічні вимоги Замовника торгів дозволяють забезпечити високу якість контейнерів та безпосередньо впливають на терміни їх корисного використання.
Потреба в використані контейнера без коліс обумовлено великою кількістю випадків вандалізму та крадіжок вказаного елементу конструкції контейнеру та обумовлена безпекою населення, а саме при траті одного колеса, нахил навантаженої конструкції контейнера є таким, чим ставиться під загрозу безпека споживачів, тому до відновлення конструкції коліс передбачається зняття цих елементів до повного відновлення конструкції.
Додаткові посилюючі полоси та кріпленні є обов’язковою вимогою, адже при вивантаженні контейнерів, може бути скид не тільки побутових відходів, а і будівельних матеріалів та ремонтних відходів, що значно збільшує навантаженість на конструкцію контейнера близько 500 кг і більше та єдиним захистом в цьому випадку є вказаний конструкційний елемент. За відсутності посилюючих елементів конструкція контейнера буде повністю деформована та не підлягатиме відновленню, тож вказаний конструкційний єлемент має важливе захисне значення.
Статус вимоги:
Не задоволено