Шафи металеві для одягу (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Шафа металева для одягу – 810 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Торги відмінено
2 612 250.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 100.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:29.08.2019 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:23.09.2019 23:55
Дата виконання рішення Замовником:10.12.2019 08:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:1. Рішенням № 13222-р/пк-пз від 18.09.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "IP COM" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно рішення № 13222-р/пк-пз від 18.09.2019 пропозиція ТОВ "IP COM" не відповівдає умовам тендерної документації, а саме:
У складі Пропозиції ТОВ "IP COM" містяться: - цінова пропозиція від 31.07.2019 № 259/1 (файл "Цінова пропозиція Додаток 3.pdf"), у якій ТОВ "IP COM" зазначає інформацію про найменування послуги - шафа металева для одягу; марка обладнання - шафа HO 22-01- 06x18х05-Ц-2-7035 0,8 HO К-009; - документ "Дані на товар*" від 31.07.2019 № 259/13 (файл "Дані на товар Додаток 4.pdf"), в якому ТОВ "IP COM" зазначає, зокрема: "Найменування товару - Шафа НО 22- 4 01- 06x18х05-Ц-2-7035 0,8 НОК-009; тип, вид, виконання: шафа металева для одягу, двохсекційна, збірної конструкції" та "Гарантійний термін. Зберігання – Гарантійний строк експлуатації виробу - 24 місяців з дати продажу. Гарантія на механізм замка - 12 місяців з дати продажу"; - зразок керівництва з експлуатації (паспорт) шафи для одягу металевої, серії НО (файл "Сканований зразок Керівництва з експлуатації паспорту з гарантійними зобов'язаннями виробника на шафу.pdf"), у пункті 5.1 якого зазначено: "Гарантійний строк експлуатації виробу-24 місяців з дати продажу, механізм замка - 12 місяців з дати продажу". У наданому у складі Пропозиції ТОВ "IP COM" документі "Дані на товар*" від 31.07.2019 № 259/13 відсутня інформація про гарантійний термін саме зберігання продукції, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "IP COM" не відповідала умовам Документації в цій частині.
У складі Пропозиції ТОВ "IP COM" відсутні сертифікат відповідності (оформлений саме згідно з ДСТУ 3498-96), або декларація про відповідність (складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006), що не відповідає умовам Документації в цій частині. 6 Враховуючи викладене, у тому числі, пояснення представника Скаржника на засіданні Колегії, Пропозиція ТОВ "IP COM" не відповідала умовам Документації в цій частині.
1. скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "IP COM" переможцем процедури закупівлі.
2. пропозицію учасника ТОВ "IP COM" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Автор:ТОВ "НВО "РІСТ", Сутормін Сергій +380614341225 TOB.HBO@gmail.com
resolved
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:690f2b34c52b4f2ebc2bd4ee682aa94b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-07-10-000357-a.a1
Назва:Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
Вивчивши тендерну документацію, ми як потенційний Учасник доводимо до відома Замовника на ступні факти:
1. Стосовно сертифікату УкрСЕПРО на товар - сертифікація продукції, яка є предметом закупівлі, не входить в перелік товарів, що підлягають обовязковій сертифікації на підставі закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015р. за №124-VIII.
2. Стосовно сертифікату на систему управління якістю УкрСЕПРО - застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційний характер, а його отримання є не обовязковим для виробників продукції. Також зазначаємо, що сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2009 підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, а не безпосереднього продукту (товарів, послуг).
Виходячи з вищевикладеної інформації вимоги щодо наявності сертифіката відповідності УкрСЕПРО та сертифікату на систему управління якістю УкрСЕПРО є дискримінаційними і звужують коло петенційних Учасників та виробників товару, що є предметом закупівлі та порушують основні принципи здійснення закупівель, а саме ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації на закупівлю і виключити дискримінаційні умови та при здійсненні закупівлі керуватись виключно чинним законодавством.
Наперед вдячні.
З повагою, потенційний Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.07.2019 10:19
Вирішення:Будуть внесені зміни в тендерну документацію.