• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

4525 Будівництво заводів/ установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Технічне обслуговування автоматів для очищення та кондиціювання питної води "OSWD-DV" та водоочисному обладнанні артезіанських свердловинах)

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2019 10:34 - 16.07.2019 17:30
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо кваліфікації

Номер: 649cbf36da244820a766c0de228d9c6c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-10-000629-b.b1
Назва: Вимога щодо кваліфікації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної на платформі zakupki.prom.ua Державним підприємством "Український державний центр радіочастот" (далі за текстом – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2019-07-10-000629-b на будівництво заводів/установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Технічне обслуговування автоматів для очищення та кондиціювання питної води "OSWD-DV" та водоочисному обладнанні артезіанських свердловинах). Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, товариству з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» (далі за текстом – Учасник) стало відомо, що нашу тендерну пропозицію як Учасника торгів за ID: UA-2019-07-10-000629-b щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Технічне обслуговування автоматів для очищення та кондиціювання питної води "OSWD-DV" та водоочисному обладнанні артезіанських свердловинах) автоматично електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів. 29 липня 2019 року Замовник виніс висновок щодо відповідності пропозиції учасника допорогової закупівлі вимогам замовника, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (далі за текстом – Висновок). Висновком встановлено, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника. Так пунктом 13 тендерної документації визначено, що документи та інформація подається у вигляді сканованих копій оригіналів документів у форматі pdf. Учасником надано документи та інформацію з порушенням п. 13 тендерної документації, а саме: • відповідно до абз. 2 п. п. 4 п. 11 Учасником надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість у вигляді сканованої копії з копії витягу; • відповідно до абз. 4 п. п. 4 п. 11 Учасником надано Статут у вигляді сканованої копії з копії Статуту. З огляду на вищенаведена пропозиція Учасника була відхилена. Під час допорогових закупівель у випадку виявлення порушення є можливість звернутися до замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. Відтак, ознайомившись з вищевказаним Висновком, що був наданий Замовником щодо тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт», вважаємо його безпідставним у повній мірі та просимо Замовника звернути увагу на наступне. 1. Відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» оригінал установчого документу юридичної особи передається державному реєстраторові під час проведення відповідних реєстраційних дій з юридичною особою, по результату проведення яких юридичній особі надається опис поданих для реєстрації документів, за яким можна в режимі он-лайн безкоштовно їх переглянути. У розділі Кваліфікаційні документи (акр. 14) товариством з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» було надано належним чином завірену копію документу під назвою «Опис документів, що подаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів» (далі за текстом – Опис). За цим Описом можна здійснити безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (розділ: результат надання адміністративних послуг),- далі за текстом – Безкоштовний пошук (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). За цим Безкоштовним пошуком у вільному доступі можна знайти та переглянути оригінал чинної редакції статуту Учасника. Відтак Учасником жодним чином не було порушено вимог, визначених у пункті 13 тендерної документації. 2. У розділі Кваліфікаційні документи (акр. 25) товариством з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» було надано належним чином завірену копію документу під назвою «Витяг № 1728104500090 з реєстру платників податку на додану вартість», далі за текстом - Витяг. Достовірність інформації, зазначеної у Витязі, можна перевірити в режимі он-лайн шляхом подання безкоштовного запиту до реєстру платників податку на додану вартість (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv). Відтак Учасником жодним чином не було порушено вимог, визначених у пункті 13 тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства України та на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) розроблено Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), що затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р., де чітко вказано, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Порядок, в свою чергу, застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Пунктом 5.1 Порядку чітко визначено сам порядок проведення Закупівель, а саме 5.1. Закупівля передбачає такі етапи: • оголошення Закупівлі; • період уточнень; • подання пропозицій; • аукціон; • кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі. На підставі пункту 6.1. Порядку закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів. Пунктом 6.2. Порядку передбачено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Чинним законодавством України чітко передбачено, що при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються єдиним критерієм оцінки Учасника на стадії Кваліфікації є ціна. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі (пункт 9.1 Порядку). Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій (пункт 9.5 Порядку). Виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору (пункт 9.2 Порядку). Учасником – товариством з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» до своєї тендерної пропозиції було надано всі документи у повному обсязі згідно встановлених вимог Замовника та вимог чинного законодавства України. Аналізуючи вищенаведене, вважаємо зазначені дії Замовника дискримінаційними по відношенню до Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт» відносно забезпечення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі, здійснення об’єктивного та чесного вибору переможця та зважаючи на безпідставність даної дискваліфікації, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Такі умови абсолютно безпідставно звужують перелік потенційних учасників. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно - правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Окрім того, додатково повідомляємо, що на даний час запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати висновок від 29.07.2019 року щодо відповідності пропозиції учасника допорогової закупівлі вимогам замовника, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі 3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Учасника – товариству з обмеженою відповідальністю «НВО «Екософт»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.08.2019 16:34