• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області (джерело фінансування: місцевий бюджет)

Торги не відбулися

2 319 226.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 957.68 UAH
Період оскарження: 09.07.2019 20:49 - 21.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в проектно-кошторисну документацію

Номер: 7c32f54fae69425dbc87a8436d8bd6e0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-09-003415-b.a2
Назва: Вимога щодо внесення змін в проектно-кошторисну документацію
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в проект 09.18-78-АБ – Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, в м. Нікополь, Дніпропетровської обл. у зв'язку з невідповідністю фактичним даним: - проект передбачає демонтаж віконних решіток, їх реставрація та встановлення, але не передбачено, те, що решітка є на даний час внутрішньою, встановлена поміж дерев’яних рам та є глухою, що не відповідає нормам пожежної безпеки; - проект передбачає виконання утеплення зовнішнього відкосу піно-полістирольною плитою при відсутності чверті, але фактично на об'єкті є чверті, а в кошторисній документації не передбачено збиття чверті - технологія виконання зовнішнього відкосу прописана некоректно; - частина цокольних вікон на 200-300 мм нижче рівня землі, а проектом та кошторисною документацією не передбачено закладки отворів - без закладки отворів до рівня землі, встановлені вікна будуть не гарантійними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Проект «Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь, Дніпропетровської обл.» (далі по тексту – Проект) виготовлений комунальним підприємством «Архітектурно-планувальне бюро» Нікопольської міської ради на підставі договору від 25.09.2018 р. № 137, кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури Серії АР № 003830 виданий Ніколовій Т.Г. Проведення експертизи Проекту здійснено на підставі договору від 27.09.2018 р. № 04-0799-18. Згідно Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за зазначеним робочим проектом від 01.10.2018 р. № 04-0799-18 – документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Тобто технічна частина тендерної документації розроблена на підставі та містить дані та інформацію Проекту, який розроблений та пройшов експертизу у встановленому чинним законодавством порядку. Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. Крім того, відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації закупівлі – Переможець після підписання договору за власний рахунок проводить додаткові заміри. Ця умова тендерної пропозиції надає право Підряднику визначити фактичні дані для виконання робіт за договором, укладеним за результатами даної закупівлі. В разі необхідності (а так само і виявлення необхідності додаткових робіт під час виконання робіт) Замовник має право прийняте рішення про внесення змін в Проект у встановленому чинним законодавством порядку на підставі вмотивованих пропозицій Підрядника з обов’язковим погодженням таких змін з організацією-проектувальником. На теперішній час закупівля перебуває в статусі «Прийом пропозицій», тобто переможець закупівлі не визначений. Замовником не вбачається необхідність ініціювання внесення змін в Проект.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 7e8abc444c9e4565b53b4372d8b7b43a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-09-003415-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить вимогу щодо подання Учасником в складі тендерної пропозиції сертифікату ift-Rosenheim QUALITAT (або завірену належним чином копію) на конструкції. Порядок видачі та застосування зазначеного сертифікату регламентується Рішенням Європейського парламенту і Ради № 768/2008 / EC від 9 липня 2008 року про загальні рамки маркетингу продукції та відміну Рішення Ради 93/465 / EEC (Decision No 768/2008/EC of the European Parliament and of the Council of 9 July 2008 on a common framework for the marketing of products, and repealing Council Decision 93/465/EEC). Згідно вимог Рішення № 768/2008 / EC від 9 липня 2008 року продукція, що постачається на територію країн Євросоюзу має бути досліджена нотифікованим органом, при цьому, по-перше, таких органів на території Євросоюзу майже 2500 (дві тисячі п’ятсот) крім ift-Rosenheim, по-друге, постачальник має право самостійно вибрати орган, по-третє, документи, що видані нотифікованим органом, не пред’являються при поставці, а використовуються для оформлення постачальником Декларації про відповідність (EC DECLARATION OF CONFORMITY). Згідно вимог Рішення № 768/2008 / EC від 9 липня 2008 року будівельні вироби і матеріали, що постачаються на територію країн Євросоюзу, підлягають обов’язковій сертифікації відповідно до вимог Регламенту (ЕС) № 305/2011 Європейського парламенту і Ради від 9 березня 2011 року про встановлення узгоджених умов для збуту будівельної продукції та відміну Директиви Ради 89/106 (Regulation (EU) No 305/2011 of the European Parliament and of the Council of 9 March 2011 laying down harmonised conditions for the marketing of construction products and repealing Council Directive 89/106). При цьому, дослідження та сертифікація будівельних матеріалів нотифікованими органами здійснюється на відповідність стандартам Євросоюзу, зокрема EN 13245-2:2008 Пластмаси, полівінілхлоридні не пластифіковані профілі для будівель, EN 12210:1999-11/АС:2002-08 Вікна та двері. Стійкість до вітрового навантаження, тощо. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до тендерної документації Замовника. Тендерна документація може містити будь-яку інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (п. 3 ст. 22 Закону). Однак, Україна на сьогодні не є членом Євросоюзу, вищезазначені Рішення та Регламент Європейського парламенту і Ради не мають чинності на території України, стандарти якості EN 13245-2:2008, EN 12210:1999-11/АС:2002-08 в Україні не впроваджувались і не мають чинності на території України та, як слідство, сертифікат на відповідність продукції вимогам стандартів, що не є чинними на території нашої країни, не може бути легітимним. Таким чином, вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату ift-Rosenheim QUALITAT жодного відношення до чинного законодавства України не має. Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі та видалити з тендерної документації вимогу щодо подання в складі тендерної пропозиції Учасника сертифікату ift-Rosenheim QUALITAT (або завірену належним чином копію) на конструкції (п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація Замовника по даній закупівлі, з урахуванням норм ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», містить вимоги відносно підтвердження учасниками якісних характеристик товару шляхом надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, з посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні, позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими і національними, і міжнародними стандартами, нормами та правилами:, в т.ч.: - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на профіль; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на склопакети; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на фурнітуру; - сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на підвіконня; - сертифікат відповідності на виріб з відповідними протоколами випробувань (або завірені належним чином копії) - в т.ч. на підтвердження показників опору теплопередачі і повітропроникності; - сертифікат ift-Rosenheim QUALITAT (або завірену належним чином копію) на конструкції. Порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення закупівлі: Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області (код згідно ДК 021:2015 - 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи), авторизований майданчик ZAKUPKI.PROM.UA, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-09-003415-b – Замовником не допущено.
Статус вимоги: Відхилено