-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Вимикачі високовольтні 330 кВ для ВП РАЕС, ВП ХАЕС
лот 1 - вимикачі високовольтні 330 кВ для ВП РАЕС – 3 к-ти.; лот 2 - вимикачі високовольтні 330 кВ для ВП ХАЕС – 4 к-ти.
Завершена
64 933 681.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 29 421.99 UAH
мін. крок: 0% або 29 421.99 UAH
Період оскарження:
09.07.2019 17:12 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Таблиця 5.1 Технічних вимог
Номер:
1917bf023d8e4095859f204d7087e130
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-003094-b.a4
Назва:
Таблиця 5.1 Технічних вимог
Вимога:
Таблиця 5.1 Технічних вимог рядок 7 не відповідає чинному ДСТУ EN 62271-1:2018 та ДСТУ EN 62271-100:2016, а саме вказана в технічному завданні випробувальна напруга грозового імпульсу між розімкнутими контактами 1425 кВ, менша за вказану в нормативних документах. Просимо підтвердити вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2019 10:33
Вирішення:
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо перенесення строків подачі тендерної пропозиції
Номер:
a5dc4d2b07d5432ca05be02033eb0d32
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-003094-b.b3
Назва:
Щодо перенесення строків подачі тендерної пропозиції
Вимога:
Наша компанія є потенційним постачальником високовольтних вимикачів та має на меті сприяти прозорій конкуренції на ринку енергетичного обладнання для потреб АЕС України. Просимо розглянути можливість відтермінування кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація за наведеним проектом потребує додаткового часу для ретельного вивчення для підготовки технічної та комерційної пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим, а також у зв’язку з необхідністю перекладу великої кількості технічної документації на англійську мову, просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 23 серпня 2019 року у зв’язку з тим, що для підготовки пропозиції необхідно обробити значний обсяг технічної інформації, а також підготувати велику кількість документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2019 10:07
Вирішення:
Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни умов оплати
Номер:
db761f78395b466789a2bdaa5e295a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-003094-b.b2
Назва:
Зміни умов оплати
Вимога:
Ми, як офіційний представник заводу-виробника високовольтних вимикачів, маємо намір прийняти участь у даних торгах. Поставка продукції у зазначені Вами строки можлива лише за умови перегляду умов розрахунків, вказаних в п. 2 Частини V ТД. Інформуємо Вас, що для розміщення заводського замовлення та запуску у виробництво зазначеного Вами обладнання, за умовами заводу-виробника потрібна передоплата, просимо Вас розглянути можливість і включити в умови тендерної документації передоплату в розмірі 50%. Або хоча б розглянути можливість здійсненя оплати шляхом відкриття акредитиву, а саме : "100% вартості продукції оплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитива. Форма акредитива повинна відповідати Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів - UCP 600. Акредитив відкривається протягом 30 робочих днів від дати укладення договору. Термін дії акредитива - 12 місяців від дати відкриття акредитива. "
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2019 10:05
Вирішення:
Питання буде проаналізовано та у разі доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Номер:
9bb89de5a9b14bbab62591bc52317a8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-003094-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-09-003094-b предмет закупівлі Вимикачі високовольтні 330 кВ для ВП РАЕС.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано, що замовник має надати, або страхову гарантію, або банківську гарантію.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія / Страхова гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2019 16:34
Вирішення:
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з юридичних питань та супроводу процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Статтею 1 Закону визначено основні терміни, що вживаються в Законі. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникли у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Разом з цим статтею 560 Цивільного кодексу України передбачено, що за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Закон України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» встановлює загальні правові засади у сфері надання фінансових послуг, здійснення регулятивних та наглядових функцій за діяльністю з надання фінансових послуг.
Пунктом 1 статті першої вказаного Закону визначено термін «фінансова установа» - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку. До фінансових установ належать банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії та інші юридичні особи, виключним видом діяльності яких є надання фінансових послуг, а у випадках, прямо визначених законом, - інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг.
Комплексний правовий аналіз норм законодавства дає підстави стверджувати, що замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови та вид надання забезпечення тендерної пропозиції, тобто вид гарантії. Так, абзацом 2 ч. 1 ст. 24 Закону передбачено, що у разі, якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, а пунктом 14 частини другої статті 22 Закону визначено, що Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Реалізуючи вищезазначені права та обов’язки враховуючи, що ДП «НАЕК «Енергоатом» є державним підприємством, яке включено до переліку підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова КМУ від 4.03.2015 №83) та з метою забезпечення максимального захисту його економічних інтересів, мінімізації ризиків при наданні учасниками торгів тендерного забезпечення, зокрема, засвідчення компетентності, платоспроможності та фінансової надійності, ДП «НАЕК «Енергоатом» в тендерній документації передбачило, що учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, надає тендерне забезпечення у формі банківської або страхової гарантії, які згідно із законодавством видані відповідними фінансовими установами банком або страховою компанією.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так