-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія" в м. Шумськ Тернопільської області
Торги не відбулися
2 158 517.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2019 16:51 - 21.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
8d1f04c0159540718e65482c90e198b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000755-c.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області»
Ідентифікатор закупівлі:
UA- 2019-07-09-000755-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Острогтрнансбуд» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Острогтрансбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Осрогтрансбуд» по закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області».
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради від «02» серпня 2019 року є неправомірним, оскільки, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Острогтрансбуд» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї.
Тендерним комітетом було відхилено нашу пропозицію, на підставі невідповідності календарного графіку виконання робіт умовам Тендерної документації Замовника, а саме в частині кінцевого строку виконання робіт, оскільки нами було складено календарний графік «до якого термін виконання робіт становить з серпня 2019 року по грудень 2019 року включно», а відповідно до п.4.4 Розділу 1 Загальні вимоги ТД встановлено, що кінцевим строком виконання робіт є «31» жовтня 2019 року.
Повідомляємо, що ТОВ «Острогтрансбуд» погоджується із тим фактом, що наш календарний графік було складено не у відповідності до кінцевого строку виконання робіт, який визначено у тендерній документації, проте:
- Тендерною пропозицією ТОВ «Острогтрансбуд» було гарантовано виконання робіт «в установлені строки та за фіксовану договірну ціну, визначені договором підряду» - Гарантійний лист «Вих. № 05/07/22-2019 від 22.07.2019 р.», адресований замовнику;
- Матеріально-технічна база ТОВ «Острогтрансбуд» та наявність кваліфікованих працівників, надані у нашій пропозиції, повністю відповідають та підтверджують про те, що ТОВ «Острогтрансбуд» в змозі виконати необхідні види робіт, які передбачені Технічним завданням до тендерної пропозиції на дану закупівлю робіт, до «31» жовтня 2019 року, (у разі потреби і раніше);
- Тендерна пропозиція повністю відповідає умовам та критеріям до Тендерної документації Замовника в іншій частині;
- Відповідно до статті 36 Розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» - «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.», та «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі». Зазначаємо, що строк виконання робіт визначено як істотну умову договору підряду законодавцем, а відповідно до проекту договору наданого замовником такий строк вказується у Додатку №2 до договору - «календарний план виконання робіт», тому зазначаємо, що ТОВ «Острогтрансбуд» листом-згодою за «Вих. № 18/07/22-2019 від 22.07.2019 р.» повністю «погоджується із істотними умовами договору, що обов’язково включаються до Договору про закупівлю»;
- Відповідно до рішення науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25 грудня 2008 р. N 202 «Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» - Додатки до договору конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами і є невід'ємною складовою договору. Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві обов'язковими додатками до договору визначено календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва. Отже, такий календарний графік повинен бути узгоджений сторонами під час укладення договору, або бути наданий Замовником у примірній формі, оскільки підрядник не в змозі розуміти усієї специфіки кожної закупівлі під час подання тендерної пропозиції;
- ТОВ «Острогтрансбуд» не порушив жодного пункту ТД замовника, оскільки календарний графік, який вимагався ТД, ми надали, проте ТД замовника не було чітко зазначено що від має бути складений у відповідності до кінцевого строку виконання робіт, оскільки документ який був наданий вважається лише пропозицією, та додатком до договору, є орієнтовним та повинен узгоджуватися Сторонами Договору під укладення такого договору;
- Така невідповідність не може вважатися такою, що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «Острогтрансбуд».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Острогтрансбуд», оскільки така невідповідність не може вважатися суттєвою.
Додатково повідомляємо, що в свою чергу зобов’язуємось укласти та повністю узгодити із Замовником, відповідно до його умов та потреб, усі додатки до Договору про закупівлю, на стадії укладення договору, якщо така виникне, та виконати усі роботи до кінцевого строку виконання робіт узгодженого Сторонами .
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол засідання тендерного комітету 13.08.2019 15:40
Дата подачі:
12.08.2019 17:53
Вирішення:
Відмовити ТОВ "Острогтрансбуд у задоволені вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення ПП "Євроцентр"
Номер:
984179462c014423be1df06aec506f03
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000755-c.a2
Назва:
оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення ПП "Євроцентр"
Вимога:
Стосовно прийнятого рішення тендерним комітетом, про відхилення тендерної пропозиції ПП «Євроцентр» повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: Інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації), пунктом 2 Таблиці №2 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до Тендерної документації замовником вимагалося надання учасниками – «Відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату».
Відповідно до листа Державної аудиторської служби України (http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/publish/article/100824), видача довідки з ЄДРПОУ передбачена постановою КМУ від 22.01.96 № 118 «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». Пунктом 16 цієї постанови передбачено, що цю довідку видає орган державної статистики і її форма затверджена наказом Державного комітету статистики від 12.06.07 № 64.
Реєстрація в органах державної статистики ведеться для класифікації суб’єктів, проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб’єктів тощо.
Крім того, донедавна надання довідки з ЄДРПОУ були потрібні при поданні до податкових інспекцій звітів, декларацій, розрахунків та платіжних доручень, декларуванні та митному оформленні суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Проте з 17.10.2012 законодавством відмінена необхідність у поданні довідки у згаданих випадках.
До того ж цими змінами довідку з ЄДРПОУ виключено із пакета документів, що подаються при передачі об’єктів права державної власності, при продажу об’єктів приватизації із земельними ділянками державної власності, при використанні державних коштів підтримки сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, при будівництві житла для військовослужбовців на земельних ділянках, що належать до земель оборони, та в інших випадках.
Тому, повідомляємо, що з введенням Єдиного державного реєстру та Витягів із нього, немає потреби у Довідці з ЄДРПОУ, адже дані в них дублювались, а Учасник у складі своєї пропозиції надав відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» № 1657/5 від 10.06.2016 пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців переміщено га веб-сайт розпорядника ЄДР – Міністерства юстиції України.
Відповідно до вищезазначеного наказу, на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру (https://usr.minjust.gov.ua) відображаються такі відомості з Єдиного державного реєстру, що сформовані за критеріями пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі:
Відомості про юридичну особу містять:
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності);
2) ідентифікаційний код;
3) організаційно-правову форму;
4) вид релігійної організації;
{Пункт 3 розділу V доповнено новим підпунктом 4 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1454/5 від 13.05.2019}
5) віросповідна приналежність релігійної організації;
{Пункт 3 розділу V доповнено новим підпунктом 5 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1454/5 від 13.05.2019}
6) вид громадського формування (політична партія, структурне утворення політичної партії; громадське об’єднання, місцевий осередок громадського об’єднання із статусом юридичної особи; професійна спілка, об’єднання професійних спілок, організація профспілки, передбачена статутом профспілки, об’єднання організацій профспілок; організація роботодавців, об’єднання організацій роботодавців; творча спілка, місцевий осередок творчої спілки);
7) статус громадського формування;
8) мету діяльності громадського формування;
9) відомості про центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство, або частку держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків;
10) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією;
11) інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформацію про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника;
12) місцезнаходження юридичної особи;
13) види діяльності;
14) назву органів управління юридичної особи;
15) відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи;
16) відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для громадського формування;
17) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників);
18) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо);
19) відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування;
20) дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи;
21) дату державної реєстрації, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу - у разі якщо державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи - підприємця була проведена до набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»;
22) дату державної реєстрації, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення;
23) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: найменування та місцезнаходження відокремленого підрозділу, його ідентифікаційний код;
24) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог;
25) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією;
26) відомості про заборону діяльності громадського формування: анулювання реєстрації або заборона діяльності політичної партії, заборона діяльності громадського об’єднання;
27) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи;
28) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа: повне найменування та їх ідентифікаційні коди;
29) дані про юридичних осіб - правонаступників: повне найменування та їх ідентифікаційні коди;
30) дату та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підставу для його внесення;
31) дату та номер запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, підставу для його внесення;
32) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі;
33) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів: дата та номер запису про взяття на облік та зняття з обліку, назви та ідентифікаційні коди органів статистики, органів державної фіскальної служби, у яких юридична особа перебуває на обліку;
34) дату відкриття виконавчого провадження щодо юридичної особи (для незавершених виконавчих проваджень);
35) інформацію про здійснення зв’язку з юридичною особою.
Уся вищезазначена інформація надана учасником торгів Приватним підприємством «Єроцентр» у вигляді Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 23.07.2019, як і передбачено Інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації), пунктом 2 Таблиці №2 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації».
У зв’язку з вищезазначеним, просимо тендерний комітет повторно провести оцінку документів учасника ПП «Євроцентр», визнати цілком безпідставною скаргу учасника ТОВ «Острогтрансбуд» на підставі невірного трактування норм чинного законодавства з посиланням на дискримінаційні вимоги, що навіть не зазначені у тендерній документації, адже пунктом 2 Таблиці №2 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до Тендерної документації, замовником вимагалося надання учасниками – «Відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату», а не Довідки з ЄДРПОУ, яку 17.10.2012 р. Кабінет Міністрів України своєю Постановою №949 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» відмінив.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол засідання тендерного комітету 12.08.2019 15:34
Дата подачі:
10.08.2019 16:59
Вирішення:
Відмовити ПП "Євроцентр" у задоволені його вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
a47022a020f44dcda426391cd9fa3d29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000755-c.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області»
Ідентифікатор закупівлі:
UA- 2019-07-09-000755-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Острогтрнансбуд» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Шумського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів-гімназія» в м. Шумськ Тернопільської області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Острогтрансбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП «Євроцентр» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради від 06.08.2019 року є неправомірним, оскільки пропозиція учасника ПП «Євроцентр» не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Пунктом 1 Розділом III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: Інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації), пунктом 2 Таблиці №2 «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до Тендерної документації замовником вимагалося надання учасниками – «Відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату».
Відомості з ЄДРПОУ (Довідка Статистики) – це документ, що видається управлінням статистики та містить відомості про найменування юридичної особи, її ідентифікаційний код та місцезнаходження, відомості про директора та здійснювані види діяльності, тощо. Відомості та інформація з ЄДРПОУ надається відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 №386 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за №1509/11789 (зі змінами і доповненнями).
Повідомляємо, що учасником ПП «Євроцентр» не було надано відповідний документ, а отже його пропозиція мала б бути відхилена замовником, як така що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Замовник визнав у своєму протоколі, той факт що учасником ПП «Євроцентр» не було надано такого документу, пояснюючи це тим що учасником був наданий Витяг з ЄДРПОУ, що вважається аналогічним документом, а таку помилку учасника визнано – несуттєвою.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається, що - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст самої пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Не надання одного із документів у тендерній пропозиції не можна вважати несуттєвою помилкою, це грубе порушення вимог Тендерної документації Замовника. Також відповідно до умов Тендерної документації – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а надається інформаційна довідка у довільній формі щодо відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно таких документів.», зазначаємо, що учасником ПП «Євроцентр» не було надано жодної пояснювальної записки стосовно не надання одного із документів Тендерної документації, або стосовно надання «аналогічного документу».
З огляду на практику рішень Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Антимонопольного комітету України), у разі ненадання одного із документів ТД замовника, та пропозиція учасника має бути відхилена Замовником, наприклад рішення № 10269-р/пк-пз від 05.10.2018 року, в якому зокрема, скаржника було відхилено тендерним комітетом, у зв’язку із тим що ним не було надано «відомості з ЄДРПОУ, які отримано не більше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб)», аргументував скаржник тим, що «ним у складі тендерної пропозицій було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, датований 20.08.2018, де повністю дублюється вся інформація, яка наявна в відомостях з ЄДРПОУ», проте АМКУ чітко вказав – «У складі тендерної пропозиції Скаржника відсутні відомості з ЄДРПОУ, що не відповідає умовам Документації в цій частині.».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення.
Додатково повідомляємо, що твердо переконанні у тому, що прийняття рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП «Євроцентр» є грубим порушенням законодавства України, тому у разі ігнорування даної вимоги або надання необгрунтованої чи не аргументованої відповіді на таку вимогу, ТОВ «Острогтрансбуд», змушені звернутися до відповідних контролюючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2019 13:13
Вирішення:
Вимога ТОВ "Острогтрансбуд" є обгрунтованою і підлягає задоволенню. Рішення тендерного комітету від 06.08.2019 р. про визнання пропозиції ПП "Євроцентр" такою, що відповідає умовам тендерної документації, відсутні підстави, зазначені в ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, учасник відповідає учасник відповідає кваліфікаційним критеріям скасувати.
Статус вимоги:
Задоволено