-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів
Завершена
640 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 202.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 202.22 UAH
Період оскарження:
09.07.2019 14:07 - 20.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Про скасування рішення тендерного комітету
Номер:
b3b7ff88f7e04733b45dc9a85dbf29b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000481-a.c3
Назва:
Про скасування рішення тендерного комітету
Скарга:
Замовником в електронній системі закупівель проводиться закупівля за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 Медичні матеріали ) - Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів), ідентифікатор закупівлі № UA-2019-07-09-000481-a. Суб’єкт оскарження є учасником у даній закупівлі, тендерна пропозиція якого також розміщена в електронній системі закупівель. За результатом проведеного аукціону, що відбувся 25.07.2019 року, Замовником прийнято рішення Тендерного комітету про визначення переможця № 14-ВТ від 13.08.2019 р., відповідно до якого визначено переможцем торгів у вищевказаній закупівлі Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн. Суб’єкт оскарження вважає такі дії і дане рішення Замовника неправомірними з наступних підстав: Відповідно до п. 3.1. тендерної документації Замовника, що затверджена рішенням тендерного комітету від 19.06.2019 року, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (пункт 3.2 розділу 3).
Пунктом 3.6. тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників та інформацію про відсутність підстав для відмови, визначених у статті 17 Закону, і передбачено, що документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону (перелік наведено нижче), переможець повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (У разі неподання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки замовник визначає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону), а саме: п.6 ч. 1 ст. 17 службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою за злочин, вчинений з корисливих мотивів, вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання.
15.08.2019 року о 12.51 год переможець торгів розмістив в електронній системі файл – пакет переможця, в якому містяться нотаріально засвідчені довідки про непритягнення до кримінальної відповідальності, що видані станом на 16 липня 2019 року. Підпунктом 2 п. 3.6. тендерної документації визначено, що оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою за злочин, вчинений з корисливих мотивів, вона не значиться та в розшуку не перебуває, повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання. У даному випадку довідки щодо непритягнення до кримінальної відповідальності службових (посадових) осіб переможця видані станом на 16.07.2019 року, а розміщені переможцем в системі закупівель 15.07.2019 року. Таким чином, тридцятиденний термін дії довідок розпочинається з 16.07.2019 року, станом на яке вони були видані, і сплив 14.08.2019 року. Переможець розмістив такі довідки 15.08.2019 року і на цю дату вищевказані довідки становили більше тридцятиденної давнини відносно дати їх подання, а відтак переможець торгів повинен був розмістити довідки, які були б чинними на дату їх подання. В той же час, Замовник, встановивши таку обставину, повинен був діяти відповідно до п. 5.3. та 6.4. тендерної документації, а саме: - Згідно п. 5.3. тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону – у даному випадку переможець не надав документу про не притягнення до кримінальної відповідальності не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця; - Згідно п.6.4. тендерної документації у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. У даному випадку Замовник внаслідок відсутності документу про не притягнення до кримінальної відповідальності не більше тридцятиденної давнини відносно дати його подання повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця і перейти до розгляду пропозицій і визначення переможця серед інших учасників.
Всупереч наведеним положенням, незважаючи на неподання переможцем торгів документу у відповідності до вищевказаних умов тендерної документації і невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам тендерної документації, Замовником визначено переможцем торгів Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн.
Суб’єкт оскарження вважає, що у даному випадку Замовник прийняв протиправне рішення, яким не дотримався умов тендерної документації та порушив п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, Замовник допустив порушення одного з принципів здійснення закупівель, що закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і в такий спосіб надав перевагу тендерній пропозиції учасника, що не відповідає тендерній документації Замовника.
Таким чином, Замовник, допустивши необ’єктивну та упереджену оцінку тендерних пропозицій, прийняв всупереч тендерній документації та вищевказаним вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірне рішення тендерного комітету від 13.08.2019 р. № 14 ВТ, яким неправомірно позбавив суб’єкта оскарження рівної конкуренції, права на оцінку його тендерної пропозиції, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а також неправомірно надав перевагу переможцю торгів, що призвело до обмеження конкуренції. У такий спосіб в діях Замовника вбачаються ознаки антиконкурентних дій, передбачених абзацом 6 ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» і які є забороненими у відповідності до ч. 3 ст. 15 вказаного Закону.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі наведеного, керуючись ст. 3, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
прошу:
1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Зобов’язати Замовника – повністю скасувати рішення тендерного комітету від 13.08.2019 р. № 14 ВТ, яким у закупівлі № UA-2019-07-09-000481-a за процедурою відкритих торгів за кодом ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 Медичні матеріали ) - Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів) визначено переможцем Комунальне підприємство «Фармація» код ЄДРПОУ 05415852 з ціновою пропозицією 329262 грн., та продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників вказаної закупівлі у відповідності до умов, передбачених тендерною документацією.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 23.08.2019 12:01
- документ про оплату.pdf 23.08.2019 12:01
- Пакет переможця 1.pdf 23.08.2019 12:02
- sign.p7s 23.08.2019 12:04
- рішення від 28.08.2019 № 11843 + лист Замовнику .pdf 28.08.2019 20:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2019 № 12927.pdf 16.09.2019 17:42
- рішення від 13.09.2019 № 12927.pdf 18.09.2019 19:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2019 12:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.09.2019 19:41
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга щодо дискваліфікації
Номер:
b4b83c75a72f409d9d646e6479c8b08d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000481-a.a2
Назва:
Скарга щодо дискваліфікації
Вимога:
Скарга щодо дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 09.08.2019 17:39
- копия САТ.png 09.08.2019 17:39
- платіж.pdf 09.08.2019 17:39
Дата подачі:
09.08.2019 17:39
Опис причини скасування:
Відкликання
Дата скасування:
12.08.2019 10:54
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
81c90968d80f4f048fccec10ef3cde44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000481-a.a1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою діяльністю «СОФІ-МЕД», не погоджуємось з рішенням тендерного комітету , затвердженим протоколом № 9 ВТ від 31 липня 2019 року, замовника Київський міський центр радіаційного захисту населення м. Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи по предмету закупівлі Шприци ін’єкційні та пристрої для переливання інфузійних розчинів, оголошення № UA-2019-07-09-000481-a, оскільки, за результатами розгляду тендерним комітетом нашої пропозиції було встановлено, що нами надано документи які вимагались в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, а саме: Згідно Пункту 1. Відповідно до довідки щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази - нами в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ (як і вимагалось в тендерній документації), вказано договір оренди нерухомого майна та договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією, що на нашу думку достатньо як для довідки в довільній формі, так як перераховувати всю матеріально-технічну базу не вимагалось. А також надана Довідка в довільній формі щодо гарантій про те, що постачання, розвантаження будуть здійснені за рахунок Учасника автотранспортом компанії. Посилання у Протоколі відхилення на невідповідність указаній фразі у Довідці довільного формату щодо використання для здійснення поставки власного автотранспорту не є суттєвою помилкою, а є лише опискою і не вливає на зміст та цінову пропозицію нас як Учасника. Таким чином , з відхиленням по даній причині ми як Учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією та наданим повним пакетом документів, оскільки тендерним комітетом не зазначено у протоколі жодних претензій щодо запропонованого товару та кваліфікаційних критеріїв учасника, категорично не погоджуємося. Згідно пункту 2. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - нами в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ (як і вимагалось в тендерній документації), надано інформацію про наявність на підприємстві працівників, досвід, знання та кваліфікація яких, достатні для забезпечення процесу для постачання виробів в повному об’ємі як вимагалось в тендерній документації. Жодної вимоги щодо підтвердження освіти , або саме якого досвіду , кваліфікаційних навичок тощо повинні мати ці працівники в тендерній документації Замовником не вимагалось. Таким чином, відхилення нас як Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та наданим повним пакетом документів, оскільки тендерним комітетом не зазначено у протоколі жодних претензій інших кваліфікаційних критеріїв учасника, за відсутність документів підтвердження та працівників відповідної кваліфікації на нашому підприємстві, вважаємо не обгрунтованим. Окрім цього, хочемо наголосити на тому, що предмет закупівлі- медичні вироби (шприци), продаж яких не є ліцензованим видом діяльності, а діяльність пов’язана з реалізацією, продажами, торгівлею не вимагає спеціальних знань! Проте наші працівники мають належну вищу освіту , багаторічний досвід у продажах, зокрема у сфері державних закупівель тощо. Таким чином, наша пропозиція ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації. Керуючись вищевикладеним, ВИМАГАЄМО від Тендерного комітету Замовника скасувати рішення про відхилення нас як учасника згідно протоколу № 9 ВТ від 31 липня 2019 року щодо нашої тендерної пропозиції, та визнати учасника ТОВ «СОФІ-МЕД» переможцем у закупівлі. В іншому випадку будем вимушені звернутися до органів оскарження, АМКУ та прокуратури.
Додані документи
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.08.2019 17:52
- Відповідь на вимогу.docx 02.08.2019 16:44
Дата подачі:
01.08.2019 17:52
Вирішення:
З порушеного у ній питання повідомляємо, у складі тендерної пропозиції необхідно було надати «Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Слід зазначити, що в своїй вимозі Учасник наголошує, на тому, що працівники мають належну вищу освіту, багаторічний досвід у продажах, зокрема у сфері державних закупівель, але згідно відомостей в Єдиному державному юридичних осіб товариство зареєстровано 22.12.2018 (номер запису: 1 069 102 0000 042884), тобто здійснює свою діяльність менше року.
Учасник надав довідку, в якій зазначено, що штат ТОВ «СОФІ-МЕД» складається з двох посад, а саме директора та бухгалтера. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій, затверджений Наказом Мінпраці від 29.12.2004 №336 Директор і бухгалтер відносяться до керівних посад, таким чином працівники, що мають необхідні знання та досвід відсутні.
Що ж стосується вимоги щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасником вказано договір оренди нерухомого майна та договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією «САТ», що не є матеріально-технічною базою). А в гарантійному листі щодо поставки товару гарантує, що доставка буде здійснюватися за рахунок Учасника, а саме автотранспортом Учасника (що суперечить першому документу і є недостовірною інформацією, а не є лише опискою, як зазначає Учасник). В п.5.2 тендерній документації формальні (несуттєві ) помилки чітко вказані.
Також згідно ТД п.5.2 Інша інформація зазначено, що доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника, що не може бути виконано Учасником. Також необхідно зазначити, що автотранспортна компанія «САТ» здійснює лише перевезення вантажів, а не надає послуги з розвантажування та заносу до складського приміщення.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене рішенням тендерного комітету № 9ВТ від 31 липня 2019 року, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.
З повагою,
тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2019 16:44
Підтвердження вирішення:
Документ додається