-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Антисептичні та дезінфекційні засоби)
Торги не відбулися
18 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 373.00 UAH
мін. крок: 2% або 373.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2019 14:03 - 10.07.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
bc0c0d0e476244df9ab983365bad44ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000477-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Чергова корупційна закупівля цього замовника-корупціонера. Всім відомий в області корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також цікаво подивитися, як ви будете Законно протягувати до перемоги "свого" постачальника, який надав прострочений документ - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб "Дезодерм", термін дії якого сплинув в квітні 2019 року!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 12:22
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога!
Номер:
1759a76c4fde463f989ae09fc52051ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000477-a.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Вважаємо, що Учасник, який написав попередню вимогу-правий! Де в Наказі №10 ДП Прозорро прямо вказано, що Ви маєте право НЕ розглядати еквіваленти? Ви використовуєте Державні кошти і повинні робити це з максимальною ефективністю. На ринку України зареєстровано дуже багато дезінфікуючих засобів, які значно кращі за своїми характеристиками та дешевші . Але Замовник вперто не розглядає еквіваленти, бо, беззаперечно, посадові особи зацікавлені особисто в цьому. Всім зрозуміло, що саме корупційні домовленості посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником і є відповіддю, чому протизаконно не розглядаються еквіваленти! Вимагаємо прибрати протизаконний вираз "Еквіваленти не розглядаються" з документації. Якщо цього не буде зроблено, ми направляємо лист в Державну аудиторську службу України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2019 16:12
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
f96ebd8f0dcd465db8324ef3c0fcb2f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-09-000477-a.c1
Назва:
порушення закону
Вимога:
дискримынацыйны вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Теплицька ЦРЛ.pdf 09.07.2019 18:15
Дата подачі:
09.07.2019 18:15
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Всі закупівлі поділяють на дві частини – допорогові та надпорогові закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 19.03.2019 №10. Закон України від 25.12.2015 р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" не регулює механізму здійснення допорогових закупівель та не містить поняття «допорогова закупівля». Статтею 2 пунктом 1 даного Закону визначено: «Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;». Хочемо звернути вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі 18650,00 грн. Замовник зазначив саме ті антисептичні та дезінфекційні засоби, які необхідно придбати виходячи з потреб установи, і зазначивши назву цих засобів не порушив жодну норму чинного законодавства. А що стосується економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до вимог, які були встановлені замовником.
Тож закиди щодо «корупційних домовленостей … хабарів …» є необгрунтовними, образливими та надуманими.
Статус вимоги:
Не задоволено