• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні))

Детальний опис зазначено у Документації

Завершена

3 170 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 707.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2019 12:53 - 27.07.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Умови оплати за поставлений Товар

Номер: 01738664cdad4aae87a712207a155460
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-09-000351-c.b3
Назва: Умови оплати за поставлений Товар
Вимога:
ТОВ "НДМЗ" протягом багатьох років являється виробником гальмівних колодок. За весь цей час ми не давали приводу засумніватись в нашій відповідальності та надійності. Проте в даних торгах є один момент на який ми не можемо не звернути увагу, це умови оплати за поставлений товар. А саме десять днів, які починають свій відлік від дати поставки , але при наявності реєстрації податкової накладної. Для виробника товару такі умови оплати стають суттєвим тягарем, адже ми вкладаємо кошти у виробництво продукції, виконуємо поставку, опиняємось в податковому кредиті і тільки після цього чекаємо на оплату. Дуже просимо піти на зустріч виробникам і змінити умови оплати за поставлену продукцію. Просимо строк оплати в десять днів вираховувати від дати постачання без прив’язки до реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства (змінити пункт 4.1. проекту договору і видалити пункт 4.3. проекту договору, Додаток 6).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога буде розглянута, на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Умови оплати за поставлену продуцкцію

Номер: bda4ee05622d4caf9295e870e0e38d62
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-09-000351-c.c2
Назва: Умови оплати за поставлену продуцкцію
Вимога:
ТОВ "НДМЗ" протягом багатьох років являється виробником гальмівних колодок. За весь цей час ми не давали приводу засумніватись в нашій відповідальності та надійності. Проте в даних торгах є один момент на який ми не можемо не звернути увагу, це умови оплати за поставлений товар. А саме десять днів, які починають свій відлік від реєстрації податкової накладної. Для виробника товару такі умови оплати стають суттєвим тягарем, адже ми вкладаємо кошти у виробництво продукції, виконуємо поставку, опиняємось в податковому кредиті і тільки після цього чекаємо на оплату. Дуже просимо піти на зустріч виробникам і змінити умови оплати за поставлену продукцію. Просимо строк оплати в десять днів вираховувати від дати постачання, а податкові накладні реєструвати у встановлений законодавством термін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Інше формулювання
Дата скасування: 15.07.2019 12:42
Вимога
Відкликано скаржником

вимоги в проекті договору щодо реєстрації податкових накладних

Номер: ba6031e30e80407fb1f02221be0c3519
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-09-000351-c.b1
Назва: вимоги в проекті договору щодо реєстрації податкових накладних
Вимога:
Не допускайте дискримінації платників ПДВ! 1.Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю та викласти їх в наступній редакції пункт 4.1 .Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ по даному Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після дати поставки партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 6.1 Договору. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної (акту-приймання-передачі) обома Сторонами. 2. Просимо Вас видалити пункт 4.3 в умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що реєстрація податкових накладних повинна відповідати діючим нормам та термінам Податкового кодексу України розділ 5 стаття 201.10, тож просимо дотримуватися загально ведених норм Законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: зміна вимоги
Дата скасування: 15.07.2019 10:32