• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу

Торги відмінено

567 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 670.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2019 23:09 - 20.07.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дії Замовника

Номер: 5b905df6cd4041758032bb912c6c64bb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002937-b.a3
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів Відділом освіти Бородянської районної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) у системі Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-08-002937-b. У зазначеній закупівлі прийняло участь три учасники, а саме (нумерація учасників згідно росту вартості остаточної цінової пропозиції): - ТОВ «IP COM» Учасник № 1 - початкова та остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 422 982,00 грн.; - ТОВ «Літпол-Україна» Учасник № 2 - початкова та остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 479 682,00 грн.; - ПрАТ «УХЛ-Маш» Учасник № 3 - початкова та остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону 527 310,00 грн. 31.07.2019 учасником закупівлі UA-2019-07-08-002937-b ПрАТ «УХЛ-Маш» (Учасник № 3) - початкова та остаточна цінова пропозиція якого склала 527 310,00 грн., що на 104 328,00 грн. вище цінової пропозиції ТОВ «IP COM», завантажено на сторінку закупівлі скаргу з вимогою скасувати рішення протоколу № 136 від 30.07.2019 р. про визнання переможцем торгів TOB «ІР СОМ», як таке, що, на думку Учасника № 3, порушує вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно зі змістом скарги Учасник № 3 вважав, що у TOB «ІР СОМ» взагалі відсутній досвід виготовлення шаф дитячих металевих для одягу, а всі копії раніше виконаних договорів стосуються тільки договорів, за якими були виго¬товлені звичайні металеві гардеробні шафи, які використовуються дорослими осо¬бами і зовсім не включають в себе особливостей конструкції, які потрібно врахову¬вати при виготовленні шаф для дітей. При цьому, Учасником № 3 у скарзі не зазначено які саме особливості конструкції шаф для дітей відрізняють їх від шаф металевих для одягу, та якими саме нормативними документами ці особливості конструкції передбачені. Учасником № 3 у скарзі також зазначено, що в ціновій пропозиції TOB «ІР СОМ» запропоновано: «Шафа дитяча мета¬лева 1-секційна для одягу ШС 11-01-03х135х05-Ц-7035/5015». За твердженням ПрАТ «УХЛ-МАШ» вказана шафа не відпові¬дає тим позиціям, що зазначені у довідці на виконання аналогічного договору: «Шафа металева гардеробна НО 11-01-03х18х05-Ц-2-7035», «Шафа модель НО 22-01- 06х18х05-Ц-2-7035», та «Шафа металева для одягу подвійна НО 22-01-06x18х05-Ц- 2-7035». Враховуючи вищевикладене, ПрАТ «УХЛ-МАШ» вимагало від Тендерного комі¬тету Замовника скасувати рішення згідно протоколу №136 від 30.07.2019 р. про визнання перемож¬цем торгів TOB «ІР СОМ», як таке, що порушує вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і, згідно п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, за твердженням Учасника № 3, тендерна пропозиція ТОВ «ІР СОМ» повинна бути відхилена замовни¬ком, т.я. ТОВ «ІР СОМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Замовником під тиском надуманих, нічим не аргументованих доводів ПрАТ «УХЛ-МАШ» задоволено скаргу та здійснено повторний розгляд пропозиції Скаржника, та прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 № 138 (далі – протокол № 138) із зазначенням наведених у скарзі Учасника № 3 підстав. Необ’єктивна та упереджена оцінка тендерної пропозиції Скаржника Підставою для відхилення згідно зі змістом протоколу № 138 зазначено: «В тендерній пропозиції ТОВ «ІР СОМ», яка визначена переможцем, відсутній досвід виготовлення шаф дитячих металевих для одягу. Запропонована шафа не відповідає тим позиціям, що зазначені у довідці на виконання договору. Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 30 частини 1 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІР СОМ» відхилити, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону…. Ухвалили: 1. Відхилити переможця тендерної пропозиції ТОВ «ІР СОМ» процедури відкритих торгів щодо закупівлі ... відповідно до статті 30 частини 1 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про захист економічної конкуренції». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Відповідно до п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, Замовник вимагав (дослівно): «…від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного до¬говору;…» Предметом публічної закупівлі за оголошення UA-2019-07-08-002937-b є товар, який підпадає під загальне визначення меблі та присбособи різні (код ДК 021:2015: 39150000-839150000-8 – Меблі та приспособи різні) з конкретизацією призначення використання, форми та матеріалу виконання (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу), тобто шафи металеві, односекційні. Особливих вимог щодо обов’язкового зазначення у копіях договорів, наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, саме «шаф дитячих металевих для одягу» та (або) назви (номенклатурної позиції, моделі, технічних характеристик) пропонованого Учасником до закупівлі товару, у тендерній документації Замовником не визначено. З урахуванням вказаних вимог Замовника Скаржником у складі документації тендерної пропозиції надано довідку від 24.07.2019 № 250/3 (файл «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.pdf») та завірені копії наведених у вказаній довідці договорів щодо постачання шаф металевих для одягу (гардеробних), безпосереднім розробником та виробником яких є ТОВ «ІР СОМ». Вказані документи за своїм змістом повністю відповідають вимогі підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та підтверджують відповідність пропозиції Скаржника кваліфікаційним вимогам, передбаченим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, слід зазначити, що ТОВ «ІР СОМ» здійснює виробництво пропонованого до закупівлі товару у відповідності вимогам державних стандартів до меблів металевих та безпеки їх використання для здоров’я людини. Зазначене підтверджується наданими у складі тендерної пропозиції копіями сертифікату відповідності державним стандартам України ДСТУ ГОСТ 16371:2016 на меблі металеві від 07.06.2019 № UA.Р.000410-19 (п.1 Переліку – шафи гардеробні типів: ШМО, ШСО, ШСМО, ШС, НО), сертифікату від 27.07.2018 № 8О108.СУЯ.042-18 на відповідність системи управління якістю ТОВ «IP COM» вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно проектування, виробництва, реалізації меблів металевих для встановлення телекомунікаційного, електротехнічного, кросового обладнання; металоконструкцій для дому та офісу; інших меблів металевих та сейфів, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України від 06.11.2017 № 602-123-20-1/34999 про відповідність товару встановленим медичним критеріям безпеки/показникам на запропонований товар (перший рядок Додатку - шафи гардеробні типів: ШМО, ШСО, ШСМО, ШС, НО). З урахуванням вищезазначеного, висновки Замовника щодо невідповідності пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставні та суперечать змісту документації, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції. Скаржник вбачає упереджене ставлення з боку Замовника до наданої нами у складі тендерної пропозиції документації під тиском необґрунтованої скарги ПрАТ «УХЛ-МАШ». Підстави відхилення вказаної тендерної пропозиції, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які передбачені п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі») у тендерного комітету були відсутні. Таким чином, при розгляді економічно вигідної та технічно обґрунтованої тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» тендерним комітетом Замовника винесене необґрунтоване та неправомірне рішення про її відхилення. Вказане рішення Замовника спричинило до прийняття ним необґрунтованого рішення про визнання переможцем закупівлі Учасника № 3 - ПрАТ «УХЛ-МАШ» - початкова та остаточна цінова пропозиція якого склала 527 310,00 грн., що на 104 328,00 грн. (майже 25 відсотків) вище цінової пропозиції ТОВ «IP COM». Так, вивченням документації, наданої у складі тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ» (надалі – Учасник № 3), остаточна цінова пропозиція якого за результатами аукціону 527 310,00 грн, та який протоколом від 02.08.2019 № 140 Замовником визнаний переможцем торгів за вказаною закупівлею, Скаржником встановлено порушення Учасником № 3 конкретних вимог тендерної документації, а саме: Відповідно до змісту п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, Замовник вимагав (дослівно): «Учасник процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації (додаток 1).» Згідно з п.п. 3.1., 3.2. Додатку 1 Замовником вимагалось від учасників надати (дослівно): «…3.1. Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. 3.2. Копію сертифікату якості на запропонований товар.» Учасником № 3 у складі документації пропозиції надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 09.03.2017 № 602-123-20-1/5764. Вказаний висновок виданий на об’єкт експертизи: Вироби різноманітні металеві для обладнання лабораторних приміщень згідно з ТУ У 14311749.008-2000 «Меблі лабораторні. Технічні умови». Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Обладнання лабораторних приміщень. Інформація, що об’єктом експертизи за вказаним висновком є наданий у пропозиції Учасника № 3 товар, а саме «Дитяча шафа металева для одягу ШОД-300/1», у висновку відсутня. Тобто, вказана шафа металева для одягу ШОД-300/1 не відпові¬дає тим позиціям, що зазначені у наданому ПрАТ «УХЛ-МАШ» висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 09.03.2017 № 602-123-20-1/5764. Таким чином, Учасником № 3 не виконано вимогу Замовника п.п.3.1. Додатку 1 щодо надання копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасником № 3 у складі документації пропозиції надано копію сертифікату відповідності № UA1.182.0017799-17 терміном дії з 08.11.2017 до 07.11.2019 на відповідність продукції, а саме: Комплект меблів для адміністративних приміщень: шафи моделей: ШКА, ШКБ, ШКГ, ШМР, ШСН, ШО, ШОМ, тумби моделей: ШФ, КС, КШ, вимогам ТУ У 14311749.08-2000 «Меблі лабораторні. Технічні умови» (зі змінами № 2 від 27.10.2014 р.), п.п. 1.2.6-1.2.8; 1.2.10; 1.2.12-1.2.14; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT),пп.2.2.29, 2.2.30, 3.5; ГОСТ 22414-77, пп.4.1, 5.2.4, 5.2.11, 5.2.13, 5.2.14. Інформація, щодо переліку продукції на яку видано вищевказаний сертифікат відповідності, на наданий у пропозиції Учасника № 3 товар, а саме «Дитяча шафа металева для одягу ШОД-300/1», у сертифікаті відсутня. Таким чином, Учасником № 3 не виконано вимогу Замовника п.п.3.2. Додатку 1 щодо надання копії сертифікату якості на запропонований товар. Тобто, вказана шафа металева для одягу ШОД-300/1 не відпові¬дає тим позиціям, що зазначені у наданій Учасником № 3 - ПрАТ «УХЛ-МАШ» копії сертифікату відповідності № UA1.182.0017799-17 терміном дії з 08.11.2017 до 07.11.2019. З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-МАШ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме вимогам п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, на підставі частини четвертої пункту першого статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» і частини п’ятої пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна документація підлягає відхиленню. Таким чином, Учасником № 3 - ПрАТ «УХЛ-МАШ» при складанні та поданні своєї тендерної пропозиції допущені численні порушення вимог тендерної документації за оголошенням про проведення закупівлі UA-2019-07-08-002937-b. Як наслідок тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-МАШ» не відповідає вимогам тендерної документації за вищевказаним оголошенням. У той же час, згідно зі змістом протоколу від 02.08.2019 № 140 за результатом розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ» Замовником визначено її як "...найбільш економічно вигідною пропозицією, ... зазначена тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації." Керуючись вищенаведеним, з урахуванням змісту вимог ст. ст. 16, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та того, що ТОВ «IP COM» у складі тендерної пропозиції надана вся документація, передбачена Тендерною документацією Замовника, відхилення (дискваліфікація) пропозиції Скаржника на підставі п. 1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» із зазначених у протоколі від 02.08.2019 № 138 висновків є необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства. Факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції Скаржника та відсутності претензій Замовника до тендерної пропозиції визнаного ним переможця торгів ПрАТ «УХЛ-Маш» за наявності фактів невиконання вказаним учасником вимог тендерної документації, свідчать про порушення Тендерним комітетом Замовника вимог ст.ст. 3, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції». Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПрАТ «УХЛ-Маш». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ПрАТ «УХЛ-Маш», зазначене у протоколі № 140 засідання тендерного комітету Замовника від 02.08.2019. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM», зазначене у протоколі № 138 засідання тендерного комітету Замовника від 01.08.2019. 4. Прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-Маш» вимогам Тендерної документації на закупівлю за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b та наявності підстав відхилення даної тендерної пропозиції, передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 05.09.2019 20:45
Автор: ТОВ "IP COM", Сергей Шопин +380577522200 shopin.s@ipcom.ua http://ipcom.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання роз’яснення щодо підстав дискваліфікації та прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування рішень про відхилення пропозиції скаржника та визначення переможця закупівлі

Номер: 310d4529f92d473d9c6f516640284176
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002937-b.b2
Назва: Вимога про надання роз’яснення щодо підстав дискваліфікації та прийнятого рішення про обрання переможця закупівлі, скасування рішень про відхилення пропозиції скаржника та визначення переможця закупівлі
Вимога:
Скарга ПрАТ «УХЛ-МАШ» подана з порушеннями вимог ст. 18. «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі»), так як скарга подається не Замовнику, а до органу оскарження. Замовником під тиском надуманих, нічим не аргументованих доводів ПрАТ «УХЛ-МАШ» задоволено скаргу та здійснено повторний розгляд (фактично перегляд) пропозиції Скаржника, та прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.08.2019 № 138 (далі – протокол № 138) із зазначенням наведених у скарзі Учасника № 3 підстав. Необ’єктивна та упереджена оцінка тендерної пропозиції Скаржника Підставою для відхилення згідно зі змістом протоколу № 138 зазначено наступне (дослівно): «В тендерній пропозиції ТОВ «ІР СОМ», яка визначена переможцем, відсутній досвід виготовлення шаф дитячих металевих для одягу. Запропонована шафа не відповідає тим позиціям, що зазначені у довідці на виконання договору. Враховуючи вищевикладене, відповідно до статті 30 частини 1 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію переможця ТОВ «ІР СОМ» відхилити, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону…. Ухвалили: 1. Відхилити переможця тендерної пропозиції ТОВ «ІР СОМ» процедури відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015: 39150000-8 – Меблі та приспособи різні (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу) відповідно до статті 30 частини 1 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: Відповідно до п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, Замовник вимагав (дослівно): «…від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:… наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного до¬говору;…» Предметом публічної закупівлі за оголошення UA-2019-07-08-002937-b є товар, який підпадає під загальне визначення меблі та присбособи різні (код ДК 021:2015: 39150000-839150000-8 – Меблі та приспособи різні) з конкретизацією призначення використання, форми та матеріалу виконання (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу), тобто шафи металеві, односекційні. Особливих вимог щодо обов’язкового зазначення у копіях договорів, наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, саме «шаф дитячих металевих для одягу» та (або) назви (номенклатурної позиції, моделі, технічних характеристик) пропонованого Учасником до закупівлі товару, у тендерній документації Замовником не визначено. З урахуванням вказаних вимог Замовника Скаржником у складі документації тендерної пропозиції надано довідку від 24.07.2019 № 250/3 (файл «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.pdf») та завірені копії наведених у вказаній довідці договорів щодо постачання шаф металевих для одягу (гардеробних), безпосереднім розробником та виробником яких є ТОВ «ІР СОМ». Вказані документи за своїм змістом повністю відповідають вимогі підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та підтверджують відповідність пропозиції Скаржника кваліфікаційним вимогам, передбаченим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, слід зазначити, що ТОВ «ІР СОМ» здійснює виробництво пропонованого до закупівлі товару у чіткій відповідності вимогам державних стандартів до меблів металевих та безпеки їх використання для здоров’я людини. Зазначене підтверджується наданими у складі тендерної пропозиції копіями сертифікату відповідності державним стандартам України ДСТУ ГОСТ 16371:2016 на меблі металеві від 07.06.2019 № UA.Р.000410-19 (п.1 Переліку – шафи гардеробні типів: ШМО, ШСО, ШСМО, ШС, НО), сертифікату від 27.07.2018 № 8О108.СУЯ.042-18 на відповідність системи управління якістю ТОВ «IP COM» вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно проектування, виробництва, реалізації меблів металевих для встановлення телекомунікаційного, електротехнічного, кросового обладнання; металоконструкцій для дому та офісу; інших меблів металевих та сейфів, код ДКПП 25.99.2, напрямок галузі економіки № 23, а також висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України від 06.11.2017 № 602-123-20-1/34999 про відповідність товару встановленим медичним критеріям безпеки/показникам на запропонований товар (перший рядок Додатку - шафи гардеробні типів: ШМО, ШСО, ШСМО, ШС, НО). З урахуванням вищезазначеного, висновки Замовника щодо невідповідності пропозиції Скаржника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», безпідставні та суперечать змісту документації, наданої Скаржником у складі тендерної пропозиції. Враховуючи викладене Скаржник вбачає упереджене ставлення з боку Замовника до наданої нами у складі тендерної пропозиції документації під тиском необґрунтованої скарги ПрАТ «УХЛ-МАШ». Незаконне визначення переможцем ПрАТ «УХЛ-МАШ» Підстави відхилення вказаної тендерної пропозиції, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які передбачені п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі») у тендерного комітету були відсутні. Таким чином, при розгляді економічно вигідної та технічно обґрунтованої тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» тендерним комітетом Замовника винесене необґрунтоване та неправомірне рішення про її відхилення. Вказане рішення Замовника спричинило до прийняття ним необґрунтованого рішення про визнання переможцем закупівлі Учасника № 3 - ПрАТ «УХЛ-МАШ» - початкова та остаточна цінова пропозиція якого склала 527 310,00 грн., що на 104 328,00 грн. (майже 25 відсотків) вище цінової пропозиції ТОВ «IP COM». Так, вивченням документації, наданої у складі тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ» (надалі – Учасник № 3), остаточна цінова пропозиція якого за результатами аукціону 527 310,00 грн, та який протоколом від 02.08.2019 № 140 Замовником визнаний переможцем торгів за вказаною закупівлею, Скаржником встановлено порушення Учасником № 3 конкретних вимог тендерної документації, а саме: Відповідно до змісту п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, Замовник вимагав (дослівно): «Учасник процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, зазначеним у цій тендерній документації (додаток 1).» Згідно з п.п. 3.1., 3.2. Додатку 1 Замовником вимагалось від учасників надати (дослівно): «…3.1. Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. 3.2. Копію сертифікату якості на запропонований товар.» Учасником № 3 у складі документації пропозиції надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 09.03.2017 № 602-123-20-1/5764. Вказаний висновок виданий на об’єкт експертизи: Вироби різноманітні металеві для обладнання лабораторних приміщень згідно з ТУ У 14311749.008-2000 «Меблі лабораторні. Технічні умови». Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: Обладнання лабораторних приміщень. Інформація, що об’єктом експертизи за вказаним висновком є наданий у пропозиції Учасника № 3 товар, а саме «Дитяча шафа металева для одягу ШОД-300/1», у висновку відсутня. Таким чином, Учасником № 3 не виконано вимогу Замовника п.п.3.1. Додатку 1 щодо надання копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасником № 3 у складі документації пропозиції надано копію сертифікату відповідності № UA1.182.0017799-17 терміном дії з 08.11.2017 до 07.11.2019 на відповідність продукції, а саме: Комплект меблів для адміністративних приміщень: шафи моделей: ШКА, ШКБ, ШКГ, ШМР, ШСН, ШО, ШОМ, тумби моделей: ШФ, КС, КШ, вимогам ТУ У 14311749.08-2000 «Меблі лабораторні. Технічні умови» (зі змінами № 2 від 27.10.2014 р.), п.п. 1.2.6-1.2.8; 1.2.10; 1.2.12-1.2.14; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT),пп.2.2.29, 2.2.30, 3.5; ГОСТ 22414-77, пп.4.1, 5.2.4, 5.2.11, 5.2.13, 5.2.14. Інформація, щодо переліку продукції на яку видано вищевказаний сертифікат відповідності, на наданий у пропозиції Учасника № 3 товар, а саме «Дитяча шафа металева для одягу ШОД-300/1», у сертифікаті відсутня. Таким чином, Учасником № 3 не виконано вимогу Замовника п.п.3.2. Додатку 1 щодо надання копії сертифікату якості на запропонований товар. З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-МАШ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме вимогам п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2019-07-08-002937-b, на підставі частини четвертої пункту першого статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» і частини п’ятої пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна документація підлягає відхиленню. Таким чином, Учасником № 3 - ПрАТ «УХЛ-МАШ» при складанні та поданні своєї тендерної пропозиції допущені численні порушення вимог тендерної документації за оголошенням про проведення закупівлі UA-2019-07-08-002937-b. Як наслідок тендерна пропозиція ПрАТ «УХЛ-МАШ» не відповідає вимогам тендерної документації за вищевказаним оголошенням. У той же час, згідно зі змістом протоколу від 02.08.2019 № 140 за результатом розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ» Замовником визначено (дослівно): «… 1. Слухали: Голову комітету Кухар В.І., яка повідомила про те, що відповідно до Закону щодо закупівлі: «Меблі та приспособи різні (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу)» застосовано процедуру відкритих торгів. Відповідно до результатів аукціону від 25.07.2019 р., найбільш економічно вигідною пропозицією, визначено тендерну пропозицію надану ПрАТ "УХЛ-Маш" та встановлено, що зазначена тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на зазначене, голова комітету запропонувала визначити переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015:39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу) ПрАТ «УХЛ-Маш»… Ухвалили: Переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: ДК 021:2015: 39150000-8 - Меблі та приспособи різні (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу) визначити ПрАТ «УХЛ-Маш»…» Керуючись вищенаведеним, з урахуванням змісту вказаних вимог ст. ст. 16, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та того, що ТОВ «IP COM» у складі тендерної пропозиції надана вся документація, передбачена Тендерною документацією Замовника, відхилення (дискваліфікація) пропозиції Скаржника на підставі п. 1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» із зазначених у протоколі від 02.08.2019 № 138 висновків є необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства. Крім того, факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції Скаржника та відсутності претензій Замовника до тендерної пропозиції визнаного ним переможця торгів ПрАТ «УХЛ-Маш» за наявності фактів невиконання вказаним учасником вимог тендерної документації, свідчать про грубі порушення Тендерним комітетом відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації вимог ст. ст. 3, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції». Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПрАТ «УХЛ-Маш». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Замовник прийняв економічно необґрунтовану та не вигідну пропозицію, яка не сприяє більш ефективному використанню бюджетних коштів. Замовник застосував різні критерії оцінки тендерних пропозицій до Скаржника та до ПрАТ «УХЛ-Маш», що свідчить про сприяння недобросовісній конкуренції між учасниками закупівлі, дискримінації інших учасників. Крім того, рішення Замовника можуть свідчити про ймовірність корупційних дій та зловживань. Зазначене свідчить, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. З урахуванням наведених у цій вимозі фактів, надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та обрання переможцем закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш». 3. Переглянути рішення згідно протоколу від 01.08.2019 № 138 про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» та протоколу від 02.08.2019 № 140 про визначення переможця закупівлі ПрАТ «УХЛ-Маш». 4. Відповідно до вимог частини 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом відділу освіти Бородянської РДА, дана вимога буде розглянута. Рішення згідно протоколу від 02.08.2019 р. №140 про визначення переможця закупівлі ПрАТ "УХЛ-Маш" буде переглянуто, з урахуванням наведених у вимозі фактів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 2512c67bd05a4c75bba199ff5cce8fb9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002937-b.c1
Назва: скарга
Вимога:
ПрАТ «УХЛ-МАШ», як учасник відкритих торгів на закупівлю 39150000-8 – Меблі та приспособи різні (Шафа дитяча металева 1- секційна для одягу), звертається до Замовника торгів: Тендерного комітету Відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації Київської області, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-08-002937-b, з вимогою скасувати рішення згідно протоколу №136 Тендерного комітету Відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації Київської області від 30.07.2019 р. про визнання переможцем торгів ТОВ «IP COM», як таке, що порушує вимоги ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до п. 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перевіривши надані на торги документи, нами було встановлено, що у ТОВ «IP COM» взагалі відсутній досвід виготовлення шаф дитячих металевих для одягу, а всі копії раніше виконаних договорів стосуються тільки договорів, за якими були виготовлені звичайні металеві гардеробні шафи, які використовуються дорослими особами і зовсім не включають в себе особливостей конструкції, які потрібно враховувати при виготовленні шаф для дітей. Також, в ціновій пропозиції ТОВ «IP COM» запропоновано: «Шафа дитяча металева 1-секційна для одягу ШС 11-01-03х135х05-Ц-7035/5015». Дана шафа не відповідає тим позиціям, що зазначені у довідці на виконання аналогічного договору: «Шафа металева гардеробна НО 11-01-03х18х05-Ц-2-7035», «Шафа модель НО 22-01-06х18х05-Ц-2-7035», та «Шафа металева для одягу подвійна НО 22-01-06х18х05-Ц-2-7035». Враховуючи вищевикладене, ПрАТ «УХЛ-МАШ» вимагає від Тендерного комітету Відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації Київської області скасувати рішення згідно протоколу №136 від 30.07.2019 р. про визнання переможцем торгів ТОВ “IP COM”, як таке, що порушує вимоги ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", і, згідно п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «IP COM» повинна бути відхилена замовником, т.я. ТОВ «IP COM» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши скаргу від ПрАТ "УХЛ-Маш" від 31.07.2019 р., тендерний комітет відділу освіти перегляне інформацію на відповідність кваліфікаційних критеріїв переможця торгів ТОВ «IP COM».
Статус вимоги: Задоволено