-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
двері для Вербського СБК
Двері для Вербського СБК , монтаж та демонтаж за рахунок постачальника, оплата після виконання робіт.
Завершена
74 834.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 245.02 UAH
мін. крок: 3% або 2 245.02 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 16:06 - 12.07.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
b20c3cb09edf44429fe0f1184fffa730
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000654-c.a3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Прошу надати відповідь на мою попередню вимогу. Із обгрунтуванням. Давайте будемо бізнес везти чесно.
Пов'язані документи:
Замовник
- с.Вербка відповідь на вимогу.docx 23.07.2019 14:54
Дата подачі:
23.07.2019 12:52
Вирішення:
Вашу вимогу відхилено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Номер:
265c7b5b6ce5412aa005478b0fdb9c6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000654-c.a2
Назва:
Оскарження неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Оскаржую рішення тендерного комітету.
Я ФОП Коритнік Д.В. не погоджуюсь з рішенням тендерного комітету про дискваліфікацію мене як учасника та переможця. Всі необхідні документи були мною надані. Згідно ст.16 Кваліфікаційні критерії "Відсутність документів що не передбачено законодавством для учасників-юридичних та фізичних осіб в тому числі фізичних осіб підприємців , у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для їх відхилення.Моя пропозиція була краща і система визначила переможця.
А от учасник Лошковський В.А. допустив велику кількість помилок які не є прийнятними при розгляді пропозицій.
1, Не надання статутних документів які є обовязковими згідно статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
2, Відсутні сертифікати на армування яке використовується у виробі.
3,Відсутній протокол горючості відповідних матеріалів (сертифікат пожежної безпеки).
4, Відсутній договір між виробником дверей та ФОП Лошковський В.А. тому походження продукції(дверей), незрозуміле.
5, Не було надано сертифікатів на скло-пакети, сендвіч панелі та санітарно гігієнічний висновок на скло-пакети. А це усе є невід'ємною частиною дверного блоку.
В вашому оголошенні з самого початку було встановлено дискримінаційні вимоги, що є грубим порушенням закону п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Переглянувши документацію ФОП Лошковського я виявив що він пропонує саме конкретно ту торгову марку яку ви вказали. Також він являється мешканцем смт. Крижопіль. У цьому випадку чітко проглядається факт домовленостей між замовником та постачальником. В жодному з раунді торгів ФОП Лошковський не понизив ціну так як був впевнений у своїй перемозі нечесним шляхом.
Прозоро створено для того щоб в першу чергу заощаджувати державні кошти а не розбазарювати їх.
Моя цінова пропозиція являється економічно найвигіднішою, а ключовим критерієм у даних закупівлях являється ЦІНА.
Прошу переглянути ваше рішення та визнати мене переможцем. У випадку якщо цього не відбудеться ваше рішення буде оскаржено в Антимонопольному комітеті та буде подано позов до Господарського Суду. Копію мого листа автоматично відправлено у секретаріат Президента України, його на сьогоднішній день дуже цікавлять подібні випадки і Я вас запевняю що дане питання буде розглянуте.
Тому дуже сподіваюсь на Вашу РОЗВАЖЛИВІСТЬ та РОЗСУДЛИВІСТЬ.
Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- с.Вербка відповідь на вимогу.docx 23.07.2019 14:48
Дата подачі:
19.07.2019 19:45
Вирішення:
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" №10від 19.03.2019 р Вашу вимогу відхилено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги щодо марки профілю.
Номер:
4568b255f8f64e188d51d2213d48d0be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000654-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо марки профілю.
Вимога:
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Але, при цьому, замовник повинен дотримуватись принципів здійснення закупівель, визначених в ст. 3 Закону, зокрема не дискримінувати учасників. Згідно ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, наприклад штучно звужуючи коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі. Як свідчить практика розгляду скарг учасників Органом оскарження -Антимонопольним комітетом України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2019 11:07
Вирішення:
Відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" внести зміни до специфікації, будемо розглдати фірму Stekq , або еквавілент.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так