-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів
Джерело фінансування - бюджетні кошти
Завершена
2 704 851.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3.26 UAH
мін. крок: 0% або 3.26 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 16:07 - 26.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
80f7000c77ef43a59fd27622a97db6f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.a5
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" за лотом № 10 і визначення переможцем учасника ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2019-07-08-000586-a лот 10.pdf 29.08.2019 18:19
- 2 Протокол №106_9 від 19.08.2019 лот 10.pdf 29.08.2019 18:19
- 3 Тендерна пропозиція лот 10 UA-2019-07-08-000586-a.pdf 29.08.2019 18:19
- 4 Проект договору UA-2019-07-08-000586-a.pdf 29.08.2019 18:19
- 5 Проект договору Новофарм-Біосинтез.pdf 29.08.2019 18:19
- 6 Протокол №106.15 від 19.08.2019 Новофарм.pdf 29.08.2019 18:20
- 7 Проект договору МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 8 Протокол №102.2 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 9 Протокол №102.3 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 10 Протокол №102.4 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 11 Протокол №102.5 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 12 Протокол №102.6 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 13 Протокол №102.7 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 14 Протокол №102.8 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:20
- 15 Проект договору Людмила-фарм лоти 9, 27 43, 45.pdf 29.08.2019 18:21
- 16 повідомення про намір укласти договір 45 лотів.doc 29.08.2019 18:21
- 17 Проект договору Мед-трейд лоти 2, 4, 5, 6, 8.pdf 29.08.2019 18:21
- 18 Повідомення про намір укласти договір ДКТ 9 лотів діти.doc 29.08.2019 18:21
- 19 Проект договору Мед-трейд лоти 2, 4, 5, 6, 7, 8.pdf 29.08.2019 18:21
- 20 Проект дог. Фармпротект лоти 2, 8.pdf 29.08.2019 18:21
- 21 повідомення про намір укласти договір 8 лотів (анестезіологія).doc 29.08.2019 18:21
- 22 Проект договору Людмила-фарм лоти 1, 5.pdf 29.08.2019 18:21
- 23 Проект договору Дарниця лоти 2, 4.pdf 29.08.2019 18:21
- 24 Проект дог. Бадм-Б лот 1,2,3,4,5,6,9.pdf 29.08.2019 18:22
- 25 Протокол 30_5 25.06.2018.pdf 29.08.2019 18:22
- 26 Проект договору дод 3 (лот 10) Ліки України.pdf 29.08.2019 18:22
- 27 СОЛУ-КОРТЕФ інструкція (лот 10).pdf 29.08.2019 18:22
- 28 довідка про працівників Ліки України.pdf 29.08.2019 18:22
- 29 Довдки Ліки України лот 10.pdf 29.08.2019 18:22
- 30 Остаточна тендерна пропозиція лот10 Ліки України, завантаж 22.08.19.pdf 29.08.2019 18:22
- 1 Платіжне доручення лот 10.pdf 29.08.2019 18:22
- рішення від 02.09.2019 № 12166 + лист Замовнику.pdf 02.09.2019 20:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2019 № 13135.pdf 18.09.2019 18:52
- рішення від 17.09.2019 № 13135.pdf 20.09.2019 20:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2019 20:39
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2019 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано протокол № 134
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
0693896540dd4cb6bd3dd74e73fee2ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.a6
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЮДМИЛА-ФАРМ" за лотом № 15 і визначення переможцем учасника ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2019-07-08-000586-a лот 15.pdf 29.08.2019 18:29
- 2 Протокол №106_10 від 19.08.2019 лот 15.pdf 29.08.2019 18:29
- 3 Тендерна пропозиція лот 15 UA-2019-07-08-000586-a.pdf 29.08.2019 18:29
- 4 Проект договору UA-2019-07-08-000586-a.pdf 29.08.2019 18:29
- 5 Проект договору Новофарм-Біосинтез.pdf 29.08.2019 18:29
- 6 Протокол №106.15 від 19.08.2019 Новофарм.pdf 29.08.2019 18:29
- 7 Проект договору МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 8 Протокол №102.2 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 9 Протокол №102.3 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 10 Протокол №102.4 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 11 Протокол №102.5 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 12 Протокол №102.6 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 13 Протокол №102.7 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 14 Протокол №102.8 від 12.08.2019 МТК.pdf 29.08.2019 18:30
- 15 Проект договору Людмила-фарм лоти 9, 27 43, 45.pdf 29.08.2019 18:31
- 16 повідомення про намір укласти договір 45 лотів.doc 29.08.2019 18:31
- 17 Проект договору Мед-трейд лоти 2, 4, 5, 6, 8.pdf 29.08.2019 18:31
- 18 Повідомення про намір укласти договір ДКТ 9 лотів діти.doc 29.08.2019 18:31
- 19 Проект договору Мед-трейд лоти 2, 4, 5, 6, 7, 8.pdf 29.08.2019 18:31
- 20 Проект дог. Фармпротект лоти 2, 8.pdf 29.08.2019 18:31
- 21 повідомення про намір укласти договір 8 лотів (анестезіологія).doc 29.08.2019 18:31
- 22 Проект договору Людмила-фарм лоти 1, 5.pdf 29.08.2019 18:31
- 23 Проект договору Дарниця лоти 2, 4.pdf 29.08.2019 18:32
- 24 Проект дог. Бадм-Б лот 1,2,3,4,5,6,9.pdf 29.08.2019 18:32
- 25 Протокол 30_5 25.06.2018.pdf 29.08.2019 18:32
- 26 Поект договору дод 3 (лот 15) Ліки України.pdf 29.08.2019 18:32
- 27 СОЛУ МЕДРОЛ_інструкція (лот 15).pdf 29.08.2019 18:32
- 28 довідка про працівників Ліки України.pdf 29.08.2019 18:32
- 29 Довідки Ліки України лот 15.pdf 29.08.2019 18:32
- 30 Остаточна тендерна пропозиція лот15 Ліки України.pdf 29.08.2019 18:32
- 1 Платіжне доручення лот 15.pdf 29.08.2019 18:33
- Рішення від 02.09.2019 № 12174 (+лист Замовнику).pdf 02.09.2019 23:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2019 № 13133.pdf 18.09.2019 18:13
- Рішення від 17.09.2019 № 13133.pdf 20.09.2019 23:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2019 23:14
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2019 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано протокол № 134/1
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА (відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
f62b66e4b8bd4eb798228c718b0aa26f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.c4
Назва:
ВИМОГА (відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a; предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», процедура закупівлі – відкриті торги.
За результатами електронних аукціонів, проведених 31.07.2019 р., пропозиції Учасника за лотами № 10, № 15 були визначені як найбільш економічно вигідні.
Замовником 20.08.2019 р. у публічній системі закупівель ProZorro було оприлюднено Протоколи засідання тендерного комітету:
- № 106/9 від 19.08.2019 р., яким було відхилено тендерну пропозицію Учасника за лотом №10 Гідрокортизон (Hydrocortisone) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) у флаконі;
- № 106/10 від 19.08.2019 р., яким було відхилено тендерну пропозицію Учасника за лотом № 15 Метилпреднізолон (Methylprednisolone)* [сп] ін’єкції: 125 мг(у вигляді натрію сукцинату) у флаконі.
У даних протоколах зазначено: «Вивчивши тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», встановлено, що він не дотримався умов, запропонованих замовником, а саме відповідно до п. 3 розділу VI Тендерної документації Учасник повинен надати Проект договору про закупівлю згідно Додатку № 3. Форма Додатку №3 «Проект договору про закупівлю» зазначає подання пропозиції по Лотах, окремо за кожним Лотом, оскільки кваліфікація і торги за кожним лотом проходять окремо, незалежно один від одного. Учасник надав загальну тендерну пропозицію за 10, 15, 30 Лотами з загальною вартістю Договору за усіма Лотами, не надавши при цьому Договору, окремо по кожному Лоту. Чим порушив статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів.
Таким чином, запропоновано, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» відхилити згідно частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації».
Цими ж двома протоколами Замовник відхилив тендерну пропозицію наступного за ціною Учасника – СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" з аналогічним формулюванням та визнав переможцем закупівлі пропозицію учасника з найвищою ціною – ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", вказавши що пропозиція цього учасника є «найбільш економічно вигідною», що не відповідає дійсності.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника, учасники повинні надати у складі документів тендерної пропозиції «проект договору згідно п.3. Розділу 6 цієї Документації, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і завірений печаткою учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства)».
Згідно з п. 3 розділу 6 Тендерної документації, «проект Договору про закупівлю товарів за державні кошти, викладено у Додатку № 3 тендерної документації». Тендерна документація Замовника не містить прямої вимоги до учасників надати проект договору, що заповнений окремо за кожним лотом, у якому учасник бере участь. Учасник надав у складі документів тендерної пропозиції заповнений, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою Проект договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації, в якому надана інформація щодо всіх лотів, у яких Учасник бере участь, та інформація щодо товару, який має бути поставлений у разі повідомлення про намір укласти договір, по кожному лоту виділена окремо (вартість товару за кожним лотом зазначена окремим рядком у специфікації до Проекту договору). Даний Проект договору розміщений Учасником в електронній системі закупівель під лотами № 10, № 15, № 30.
Крім того, Учасник серед документів тендерної пропозиції надав Форму «Тендерної пропозиції» (додаток 1 до тендерної документації) окремо за кожним лотом: за лотом № 10 – на суму 45 903,00 грн. (вих. №718/1 від 29.07.2019 р.), за лотом № 15 – на суму 40 660,00 грн. (вих. № 718/2 від 29.07.2019 р.), за лотом № 30 – на суму 528 580,00 грн. (вих. № 718/10 від 29.07.2019 р.).
Тобто вся необхідна інформація щодо товару, який пропонує учасник, та цінових показників за кожним лотом окремо була надана Учасником у повному обсязі за всіма лотами, в яких Учасник бере участь.
Таким чином, твердження Замовника про те, що «Учасник надав загальну тендерну пропозицію за 10, 15, 30 Лотами з загальною вартістю Договору за усіма Лотами, не надавши при цьому Договору, окремо по кожному Лоту» не відповідає дійсності.
Учасником при розгляді документів тендерних пропозицій учасників-переможців цієї закупівлі, а також інших мультилотових закупівель, які раніше проводились Замовником, було встановлено численні випадки, коли Замовник визнавав переможцями учасників, що брали участь у декількох лотах та надавали у складі тендерних пропозицій проекти договорів, заповнених одразу за кількома лотами, а саме:
1. Закупівля «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a:
- за лотом № 28 визнано переможцем Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ» (протокол засідання тендерного комітету №106/15 від 19.08.2019 р.);
- за лотом №1 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/2 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №9 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/3 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №11 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/4 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №12 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/5 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №14 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/6 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №36 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/7 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №37 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/8 від 12.08.2019 р.);
2. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція - 45 лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-26-001595-b:
- за лотами № 9, № 27, № 43 визнано переможцем Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.08.2017 р.);
3. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (9 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-20-000204-c:
- за лотами № 2, № 4, № 5, № 6 визнано переможцем Учасника ТОВ «Мед-Трейд» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
4. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (8 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-20-002718-b:
- за лотами № 4, № 5 визнано переможцем Учасника ТОВ «Мед-Трейд» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
- за лотами № 2, № 8 визнано переможцем Учасника ТОВ «Фармпротект» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
5. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (9 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-05-000648-c:
- за лотами № 1, № 5 визнано переможцем Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.);
- за лотами № 2, № 4 визнано переможцем Учасника ПАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.);
- за лотом № 3 визнано переможцем Учасника ТОВ «БАДМ-Б» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.).
Усі вищевказані факти, на наш погляд, свідчать про необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» у закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів» та упереджене ставлення Замовника до Учасника.
Учасником при розгляді документів тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", розміщених у системі електронних закупівель ProZorro, була встановлена невідповідність документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. учасником ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" подано Проект договору по кожному лоту окремо (в договорі міститься інформація щодо назви даного конкретного лота) , але в преамбулі Проекту договору відсутня інформація щодо посади особи, яка підписала Проект договору, не вказана інформація, чи є учасник-продавець платником податку на прибуток, як того вимагає Проект договору, не зазначена ціна договору та не заповнена специфікація до договору.
2. За лотом № 15 учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав скан-копію інструкції для медичного використання лікарського засобу Солу-медрол з іншим дозуванням (закуповується препарат з дозуванням 125 мг, а інструкція надана на препарат 40 мг), ця копія не містить інформацію щодо номеру наказу МОЗ, яким затверджено Інструкцію, та його дати (таблиця відповідності медико-технічним вимогам містить посилання на сторінки саме цієї копії);
3. За лотом № 10 учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав скан-копію інструкції для медичного використання лікарського засобу Солу-кортеф, яка не містить інформацію щодо номеру реєстраційного посвідчення лікарського засобу, номеру наказу МОЗ, яким затверджена інструкція, та його дати;
4. Відповідно до п.5 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, але учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав довідку, в якій є тільки інформація щодо ПІБ та посад працівників та відсутня інформація щодо їх кваліфікації;
5. Майже всі довідки учасника ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", які надані у складі документів тендерної пропозиції, не містять вихідних номерів та дат;
Крім іншого у примітці додатку 1 до Тендерної документації зазначено: «У дводенний термін після завершення аукціону учасник, цінова пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною (найнижчою), повинен завантажити файл до електронної системи у форматі PDF з розрахунком договірної ціни відповідно до результатів аукціону.
У разі оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, цінова пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною (найнижчою), наступний учасник у дводенний термін повинен завантажити файл до електронної системи у форматі PDF з розрахунком договірної ціни відповідно до результату аукціону. Розрахунок договірної ціни учасників повинен буди підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (за наявності)».
Звертаємо увагу, що Замовник порушив зазначену процедуру та не надав учаснику ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" дводенний термін на розміщення остаточної цінової пропозиції, а визнав його переможцем без подання цієї форми, чим порушив умови своєї Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" не відповідає умовам Тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції цього учасника згідно з підпунктом 4 пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації та пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №10, № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів» є незаконним і безпідставним.
ВИМАГАЄМО:
1) Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження, а саме:
- інформацію щодо переваг тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" за лотами № 10 та № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a, порівняно з пропозицією Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ»;
- інформацію щодо неоднозначного, дискримінаційного підходу Замовника до розгляду тендерних пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» по відношенню до розгляду тендерних пропозицій інших учасників-переможців процедури закупівлі, що стосується надання у складі тендерних пропозицій Проектів договорів за кількома лотами одночасно.
2) Відповідь за результатами розгляду цієї Вимоги просимо направити за адресою: вул. Здолбунівська, 7, літера «Д», м. Київ, 02081, Україна, а також надіслати копію електронною поштою: office@ludpharm.com.ua. Телефон/факс: +38 044 492 32 65.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога лот 10, 15.pdf 22.08.2019 17:35
Дата подачі:
22.08.2019 17:35
Вирішення:
Замовник вважає тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за Лотом №15 Метилпреднізолон (Methylprednisolone)* [сп] ін’єкції: 125 мг(у вигляді натрію сукцинату) у флаконі таку, що не відповідає умовам Тендерної документації», та порушує частину 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки кваліфікація і торги за кожним лотом проходять окремо, незалежно один від одного , тому й проект договору за кожни лотом повинен бути поданий окремо за кожним лотом.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ".
Тендерна пропозиція ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", відповідає вимогам тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам) та статтям 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та є найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає пропозиції учасників згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на адресу Учасника буде надано в разі офіційного звернення Учасником на адресу Замовника в встановлений термін згідно Закону України « Про звернення громадян».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА (відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
a2bb44e5ac9f4548bb2a09b5d0ca7d08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.c3
Назва:
ВИМОГА (відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Національний інститут раку (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a; предмет закупівлі: «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», процедура закупівлі – відкриті торги.
За результатами електронних аукціонів, проведених 31.07.2019 р., пропозиції Учасника за лотами № 10, № 15 були визначені як найбільш економічно вигідні.
Замовником 20.08.2019 р. у публічній системі закупівель ProZorro було оприлюднено Протоколи засідання тендерного комітету:
- № 106/9 від 19.08.2019 р., яким було відхилено тендерну пропозицію Учасника за лотом №10 Гідрокортизон (Hydrocortisone) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) у флаконі;
- № 106/10 від 19.08.2019 р., яким було відхилено тендерну пропозицію Учасника за лотом № 15 Метилпреднізолон (Methylprednisolone)* [сп] ін’єкції: 125 мг(у вигляді натрію сукцинату) у флаконі.
У даних протоколах зазначено: «Вивчивши тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ», встановлено, що він не дотримався умов, запропонованих замовником, а саме відповідно до п. 3 розділу VI Тендерної документації Учасник повинен надати Проект договору про закупівлю згідно Додатку № 3. Форма Додатку №3 «Проект договору про закупівлю» зазначає подання пропозиції по Лотах, окремо за кожним Лотом, оскільки кваліфікація і торги за кожним лотом проходять окремо, незалежно один від одного. Учасник надав загальну тендерну пропозицію за 10, 15, 30 Лотами з загальною вартістю Договору за усіма Лотами, не надавши при цьому Договору, окремо по кожному Лоту. Чим порушив статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів.
Таким чином, запропоновано, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» відхилити згідно частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації».
Цими ж двома протоколами Замовник відхилив тендерну пропозицію наступного за ціною Учасника – СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" з аналогічним формулюванням та визнав переможцем закупівлі пропозицію учасника з найвищою ціною – ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", вказавши що пропозиція цього учасника є «найбільш економічно вигідною», що не відповідає дійсності.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника, учасники повинні надати у складі документів тендерної пропозиції «проект договору згідно п.3. Розділу 6 цієї Документації, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і завірений печаткою учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства)».
Згідно з п. 3 розділу 6 Тендерної документації, «проект Договору про закупівлю товарів за державні кошти, викладено у Додатку № 3 тендерної документації». Тендерна документація Замовника не містить прямої вимоги до учасників надати проект договору, що заповнений окремо за кожним лотом, у якому учасник бере участь. Учасник надав у складі документів тендерної пропозиції заповнений, підписаний уповноваженою особою та завірений печаткою Проект договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації, в якому надана інформація щодо всіх лотів, у яких Учасник бере участь, та інформація щодо товару, який має бути поставлений у разі повідомлення про намір укласти договір, по кожному лоту виділена окремо (вартість товару за кожним лотом зазначена окремим рядком у специфікації до Проекту договору). Даний Проект договору розміщений Учасником в електронній системі закупівель під лотами № 10, № 15, № 30.
Крім того, Учасник серед документів тендерної пропозиції надав Форму «Тендерної пропозиції» (додаток 1 до тендерної документації) окремо за кожним лотом: за лотом № 10 – на суму 45 903,00 грн. (вих. №718/1 від 29.07.2019 р.), за лотом № 15 – на суму 40 660,00 грн. (вих. № 718/2 від 29.07.2019 р.), за лотом № 30 – на суму 528 580,00 грн. (вих. № 718/10 від 29.07.2019 р.).
Тобто вся необхідна інформація щодо товару, який пропонує учасник, та цінових показників за кожним лотом окремо була надана Учасником у повному обсязі за всіма лотами, в яких Учасник бере участь.
Таким чином, твердження Замовника про те, що «Учасник надав загальну тендерну пропозицію за 10, 15, 30 Лотами з загальною вартістю Договору за усіма Лотами, не надавши при цьому Договору, окремо по кожному Лоту» не відповідає дійсності.
Учасником при розгляді документів тендерних пропозицій учасників-переможців цієї закупівлі, а також інших мультилотових закупівель, які раніше проводились Замовником, було встановлено численні випадки, коли Замовник визнавав переможцями учасників, що брали участь у декількох лотах та надавали у складі тендерних пропозицій проекти договорів, заповнених одразу за кількома лотами, а саме:
1. Закупівля «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a:
- за лотом № 28 визнано переможцем Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ» (протокол засідання тендерного комітету №106/15 від 19.08.2019 р.);
- за лотом №1 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/2 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №9 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/3 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №11 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/4 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №12 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/5 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №14 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/6 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №36 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/7 від 12.08.2019 р.);
- за лотом №37 визнано переможцем Учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» (протокол засідання тендерного комітету №102/8 від 12.08.2019 р.);
2. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція - 45 лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-26-001595-b:
- за лотами № 9, № 27, № 43 визнано переможцем Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.08.2017 р.);
3. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (9 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-20-000204-c:
- за лотами № 2, № 4, № 5, № 6 визнано переможцем Учасника ТОВ «Мед-Трейд» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
4. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (8 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-20-002718-b:
- за лотами № 4, № 5 визнано переможцем Учасника ТОВ «Мед-Трейд» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
- за лотами № 2, № 8 визнано переможцем Учасника ТОВ «Фармпротект» (Повідомлення про намір укласти договір без номера, без дати, розміщено в електронній системі закупівель 08.12.2017 р.);
5. Закупівля «33600000-6 Фармацевтична продукція (9 лотів)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-05-000648-c:
- за лотами № 1, № 5 визнано переможцем Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.);
- за лотами № 2, № 4 визнано переможцем Учасника ПАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.);
- за лотом № 3 визнано переможцем Учасника ТОВ «БАДМ-Б» (протокол засідання тендерного комітету №30/5 від 25.06.2018р.).
Усі вищевказані факти, на наш погляд, свідчать про необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» у закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів» та упереджене ставлення Замовника до Учасника.
Учасником при розгляді документів тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", розміщених у системі електронних закупівель ProZorro, була встановлена невідповідність документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. учасником ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" подано Проект договору по кожному лоту окремо (в договорі міститься інформація щодо назви даного конкретного лота) , але в преамбулі Проекту договору відсутня інформація щодо посади особи, яка підписала Проект договору, не вказана інформація, чи є учасник-продавець платником податку на прибуток, як того вимагає Проект договору, не зазначена ціна договору та не заповнена специфікація до договору.
2. За лотом № 15 учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав скан-копію інструкції для медичного використання лікарського засобу Солу-медрол з іншим дозуванням (закуповується препарат з дозуванням 125 мг, а інструкція надана на препарат 40 мг), ця копія не містить інформацію щодо номеру наказу МОЗ, яким затверджено Інструкцію, та його дати (таблиця відповідності медико-технічним вимогам містить посилання на сторінки саме цієї копії);
3. За лотом № 10 учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав скан-копію інструкції для медичного використання лікарського засобу Солу-кортеф, яка не містить інформацію щодо номеру реєстраційного посвідчення лікарського засобу, номеру наказу МОЗ, яким затверджена інструкція, та його дати;
4. Відповідно до п.5 розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, але учасник ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" надав довідку, в якій є тільки інформація щодо ПІБ та посад працівників та відсутня інформація щодо їх кваліфікації;
5. Майже всі довідки учасника ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", які надані у складі документів тендерної пропозиції, не містять вихідних номерів та дат;
Крім іншого у примітці додатку 1 до Тендерної документації зазначено: «У дводенний термін після завершення аукціону учасник, цінова пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною (найнижчою), повинен завантажити файл до електронної системи у форматі PDF з розрахунком договірної ціни відповідно до результатів аукціону.
У разі оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, цінова пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною (найнижчою), наступний учасник у дводенний термін повинен завантажити файл до електронної системи у форматі PDF з розрахунком договірної ціни відповідно до результату аукціону. Розрахунок договірної ціни учасників повинен буди підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (за наявності)».
Звертаємо увагу, що Замовник порушив зазначену процедуру та не надав учаснику ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" дводенний термін на розміщення остаточної цінової пропозиції, а визнав його переможцем без подання цієї форми, чим порушив умови своєї Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" не відповідає умовам Тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції цього учасника згідно з підпунктом 4 пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації та пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за лотами №10, № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів» є незаконним і безпідставним.
ВИМАГАЄМО:
1) Розглянути цю вимогу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження, а саме:
- інформацію щодо переваг тендерної пропозиції учасника-переможця ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ" за лотами № 10 та № 15 закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 38 Лотів», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000586-a, порівняно з пропозицією Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ»;
- інформацію щодо неоднозначного, дискримінаційного підходу Замовника до розгляду тендерних пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» по відношенню до розгляду тендерних пропозицій інших учасників-переможців процедури закупівлі, що стосується надання у складі тендерних пропозицій Проектів договорів за кількома лотами одночасно.
2) Відповідь за результатами розгляду цієї Вимоги просимо направити за адресою: вул. Здолбунівська, 7, літера «Д», м. Київ, 02081, Україна, а також надіслати копію електронною поштою: office@ludpharm.com.ua. Телефон/факс: +38 044 492 32 65.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога лот 10, 15.pdf 22.08.2019 17:32
Дата подачі:
22.08.2019 17:32
Вирішення:
Замовник вважає тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» за Лотом №10 Гідрокортизон (Hydrocortisone) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 100 мг (у вигляді натрію сукцинату) у флаконі таку, що не відповідає умовам Тендерної документації», та порушує частину 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки кваліфікація і торги за кожним лотом проходять окремо, незалежно один від одного , тому й проект договору за кожни лотом повинен бути поданий окремо за кожним лотом.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ".
Тендерна пропозиція ПАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "ЛІКИ УКРАЇНИ", відповідає вимогам тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам) та статтям 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та є найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає пропозиції учасників згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на адресу Учасника буде надано в разі офіційного звернення Учасником на адресу Замовника в встановлений термін згідно Закону України « Про звернення громадян».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
2a00b18746aa466aa6d13960a8b2719f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження за лотом 1 Бупівакаїн (Bupivacaine) ін’єкції: 5 мг/мл по 4 мл вих.№19/01 від 19.08.2019
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження за лотом_1 19.08.2019 16:12
Дата подачі:
19.08.2019 16:13
Вирішення:
ЛОНГОКАЇН® до складу діючих речовинвходить розчин бупівакаїну гідрохлориду тому це не є порушенням кваліфікаційних критеріїв.
Тендерна пропозиція ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", відповідає вимогам тендерної документації (технічним, якісним та кількісним характеристикам) та статтям 16, 17 Закону.
Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
ddf3fa6925d043e88629922bb62c7d40
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000586-a.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження за лотом_18 Транексамова кислота (Tranexamic acid ) ін’єкції: 50 мг/мл в ампулах вих.№19/02 від 19.08.2019
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження за лотом_18 19.08.2019 16:20
Дата подачі:
19.08.2019 16:20
Вирішення:
Шановний учасник, Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна
містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому підстав для скасування рішення по АТ «Фармак» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено