-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Придбання комплектів мультимедійного обладнання для осіб з ососбливими освітніми потребами, Нової української школи та для обладнання ресурсних кімнат загальноосвітніх закладів.
код ДК 021-2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання)
Завершена
743 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 326.14 UAH
мін. крок: 0% або 326.14 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 15:45 - 19.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правова оцінка
Номер:
c0b025a8fe0b441c964b167ecd769083
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002084-b.b1
Назва:
Не правова оцінка
Вимога:
Учасник не вказав, що пропонується у складі Комплект мультимедійний проектор, дошка- екран жорстка, інтерактивний сенсорний модуль та комплект для монтажу мультимедійного комплексу на стіну для обладнання ресурсних кімнат загальноосвітніх закладів освіти, відсутня назва, артикул пропонуємого товару в ціновій пропозиції. Технічні характеристики також не підтверджені учасником. Надані сертифікати не мають жодного відношення до пропозиції учасника, адже не відомо, що саме учасник пропонує. Також деякі сертифікати наданий на іноземні мові без перекладу на українську. Учасник надав довідку про аналогічний договір на поставку комп’ютерного обладнання, ДК 021:2015 30230000-0, предметом закупівлі є - ДК 021-2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання). А так учасник ФОП "БЛАЖКУНОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА, не відповідає ст. 16 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації .Разом з тим Замовник не звертає уваги на явні порушення, а обирає учасником переможцем, що є свідченням грубого порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
У разі, якщо Замовник не скасує своє рішення, звертаюсь до ДАСУ
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2019-07-08-002084-b у відповідності до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Призначити та провести перевірку закупівель згідно Постанови Кабінету Міністрів України№ 361.
3. Перевірити дії посадових осіб " ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" з приводу закупівлі на Законність та відповідність вимогам Законодавства про закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу.PDF 02.08.2019 15:53
Дата подачі:
29.07.2019 18:24
Вирішення:
Секретар тендерного комітету Булах Н.В. та член тендерного комітету Деревянко Л.П. запропонували надати відповідь на вимогу в такому форматі, а саме:
Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та
визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Щодо питання аналогічного договору, Учасник надав в складів своєї пропозиції відповідні документи.
Згідно п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник передбачив, що до складу тендерної пропозиції учасника повинно бути включено інформацію та документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Табл. 1 та 2 Додаток № 1 ТД); Згідно із Таблицею 1 Додатку 1 д Тендерної документації передбачено, що кваліфікаційним критерієм відповідності учасника вимогам
Замовника є, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. В якості підтвердження відповідності такого критерію, учасник повинен надати: Довідку про виконання аналогічного договору Учасника для виконання замовлення Замовник не зазначав що довідка повинна бути встановленої форми, а лише надав приклад таблицю яку потрібно заповнити, лист-відгук у довільній формі на фірмових бланках Замовника (у разі відсутності власного бланка у Замовника - з обов’язковою наявністю
печатки організації) з вихідним номером та датою щодо виконання вказаного аналогічного договору за підписом повноваженої особи замовника, з якою було укладено аналогічний договір. Учасник ФОП БЛАЖКУНОВА ЛІНА ОЛЕКСАНДРІВНА надала довідку про виконання аналогічного договору і лист відгук. Замовник ніде не вказував що лист відгук і довідка про аналогічний договір повинні бути саме на Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання), (Код ДК 021:2015:32320000-2 ). Законодавство
України не містить визначення поняття “аналогічний договір”, тож звернемося до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника ( том 1, 1970-1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної продукції, а також і договір на закупівлю продукції з подібними або схожими характеристиками. Практика розгляду скарг органом оскарження
визнає таку вимогу дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів, тотожних або аналогічних предметові закупівлі. Зокрема, розглядаючи каргу, подану в процедурі закупівлі № UA-2016-09-02-001082-с, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель «визнає дискримінаційною вимогу замовника, якою встановлено обов’язок учасників подати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання аналогічного договору, ідентичного предметові закупівлі.»
Додаток 2 Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) підписані учасником відповідно до вимог тендерної документації. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму або виробника. Згідно Додатку № 2 Учасник зобов’язаний надати при поставці продукції відповідні документи наявність яких передбачено законодавством. В таблиці № 2 додатку № 1 інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є вимога про надання сертифікатів якості
та/або декларацій виробника на товар який пропонує постачати учасник. В ціновій пропозиції Замовник не зазначав, що Учасник повинен зазначати назву, виробника, артикул запропонованого товару. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (ліцензії, сертифікати відповідності та/або сертифікати якості та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості) були надані Учасником.
Статус вимоги:
Відхилено