-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб,шкільний автобус
Завершена
1 870 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 708.50 UAH
мін. крок: 1% або 18 708.50 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 13:39 - 20.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c72c74cb2b01403b9ce26c829be46ec5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-001213-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
На дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.07.2019 11:46
- Лист ТОВ Чернігівський автозавод №1001 від 13.05.19.pdf 19.07.2019 11:46
- Сертифікат типу.pdf 19.07.2019 11:46
- Платіжне доручення.pdf 19.07.2019 11:46
- Додаток до скарги.pdf 06.08.2019 11:26
- Рішення.pdf 06.08.2019 11:26
- Сертифікат типу КТЗ ATAMAN.pdf 22.07.2019 17:01
- Відповідь антимон (3).pdf 22.07.2019 17:01
- Відповідь заводу виробника.pdf 22.07.2019 17:01
- Сертифікат відповідності ATAMAN.pdf 22.07.2019 17:01
- Сертифікат відповідності Богдан.pdf 22.07.2019 17:01
- Відп.Антимон ком..pdf 22.07.2019 17:01
- Відповідь антим (2).pdf 22.07.2019 17:01
- Додаткові пояснення (2).pdf 29.07.2019 12:40
- Додаткові пояснення (5).pdf 29.07.2019 12:40
- Додаткові пояснення (4).pdf 29.07.2019 12:40
- Додаткові пояснення (3).pdf 29.07.2019 12:40
- Додаткові пояснення замовника.docx 29.07.2019 12:40
- Додаткові пояснення (1).pdf 29.07.2019 12:40
- А22412 181_185 сертиф (1) Богдан (1) част1.pdf 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення замовника.docx 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення (5).pdf 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення (4).pdf 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення (4).pdf 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення (3).pdf 29.07.2019 13:16
- Додаткові пояснення (2).pdf 29.07.2019 13:17
- Пояснення на скаргу Балаш.docx 29.07.2019 13:17
- Настанова щодо експлуатування шкільного автобусу марки Богдан (1) (1) — копия.pdf 29.07.2019 13:17
- Копії Формуляра ATMAN гарантія.pdf 29.07.2019 13:17
- ДСТУ 7013 2009-сторінки-1,19 (1).pdf 29.07.2019 13:17
- ВИТЯГ З СЕРВІСНОЇ КНИГИ БОГДАН щодо гарантії (1).PDF 29.07.2019 13:17
- Додаткові пояснення замовника (1).pdf 08.08.2019 09:34
- Додаткові пояснення (2).docx 08.08.2019 09:34
- Додаткові пояснення замовника (2).pdf 08.08.2019 09:34
- рішення від 23.07.2019 № 9906.pdf 23.07.2019 19:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2019 № 10903.pdf 09.08.2019 16:43
- Рішення від 08.08.19 № 10903.pdf 13.08.2019 23:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2019 11:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.08.2019 23:22
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
148b46be0ae943f3b1628f419d34bb6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-001213-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 12.07.2019 15:01
- Протокол № 28 (1).pdf 16.07.2019 14:26
- Протокол № 28 (2).pdf 16.07.2019 14:26
- Протокол 28 (3).pdf 16.07.2019 14:26
- Відповідь на вимогу (1).pdf 16.07.2019 14:26
- Відповідь на вимогу (2).pdf 16.07.2019 14:26
Дата подачі:
12.07.2019 15:01
Вирішення:
Детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про наступне. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів нами було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Хочемо звернути вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації автобусу. Транспортний засіб, який ми плануємо придбати, повинен буде возити дітей до опорного закладу з навколишніх сіл. На маршруті, який являється найоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти, водію доведеться змінювати маршрут, що призведе до надмірних витрат пального та часу.
Окрім цього, габаритні розміри, зазначені нами, значно розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобус в гаражному приміщенні, як найближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку.
Оскільки Вами не доведена можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації.
Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено