• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Грейферний навантажувач ЭП-Ф-1БМ на базі МТЗ-82.1

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 480.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2019 13:20 - 20.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 031b39901a0046468edbff4323e05663
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000406-c.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-08-000406-c), а ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД», серед інших учасників, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) закупівлі подало свою пропозицію разом із супутніми документами. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015, код 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі (Грейферний навантажувач ЭП-Ф-1БМ на базі МТЗ-82.1 у кількості 1 од.) Після аукціону, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2019 року переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Техноторг» (код ЄДРПОУ 30976452), який запропонував за результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію, а також було опубліковано повідомлення про намір укладення договору із визначеним переможцем закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не може погодитися з таким рішенням тендерного комітет Замовника та вважає його таким, що містять порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на таке. Так, відповідно до вимог абзацу 3 ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», до складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Поруч з цим, як протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.07.2019 року (Додаток 2), так і протокол їх розгляду від 29.07.2019 року (Додаток 3) не були складені належним чином (зазначено про присутність лише 4 членів тендерного комітету, а про голову тендерного комітету взагалі жодного зазначення). Також Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.07.2019 року та Протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2019 року опубліковано без підписів членів тендерного комітету и в форматі docx. Крім того, згідно із ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Поруч з цим, відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.07.2019 року, тендерним комітетом замовника було розглянуто на відповідність вимогам Тендерної Документації ВСІ тендерні пропозиції учасників, хоча в самої електронної системі закупівель навпроти кожного учасника є напис «не розглядався» (окрім ТОВ «Техноторг») (Додаток 4). Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2019 року, тендерним комітетом замовника було зазначено про відхилення всіх тендерних пропозицій, окрім найбільш економічно вигідної, що не відповідає порядку розгляду тендерних пропозицій, встановленому ч. 4 ст. 28 Закону. Крім того, тендерним комітетом замовника було хибно визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Техноторг» вимогам Тендерної Документації. Так, зокрема, відповідно до вимог п. 4 Організаційної частини Додатку № 2 Тендерної Документації, учасники закупівлі повинні були надати зображення (проспект товару). Проте, з доданих учасником – переможцем аукціону зображень видно, що запропонований ним на зображеннях товар за своїми елементами не відповідає вимогам Тендерної Документації. Так, відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної Документації, тип грейферного ковшу мав бути як грейферний колодозахват двохщелепний, а також виріб повинен був мати екскаваторну лопату. Поруч з цим, на доданих учасником – переможцем аукціону зображеннях запропонованого товару видно, що двощелепний грейферний захват не для колод дерев, а для сіна, а зображення додаткового обладнання у вигляді екскаваторної лопати взагалі відсутнє. З боку ТОВ «Техноторг», поруч із вимогами п. 4 організаційної частини Тендерної Документації, не було додано копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 виданого Учаснику. У доданих до тендерної пропозиції учасника – переможця аукціону довідках – поясненнях він зазначає про, начебто, відсутність законодавчо визначених обовʼязків для учасника на отримання такого сертифікату. Поруч з цим, дана вимога, по-перше, прямо передбачена вимогами Тендерної Документації, без будь-яких альтернативних довідок – пояснень. По-друге, впровадження та гарантування системи менеджменту якості відповідає поточним та перспективним запитам ринку. Піклуватися про запровадження такого рівня системи управління якістю стає дедалі зростаючою вимогою міжгосподарських відносин учасників відповідних ринків товарообігу, особливо коли такі відносини передбачають сертифіковане якісне гарантійне обслуговування протягом тривалого періоду часу. В підтвердження цього в документах скаржника якраз міститься сканкопія такого сертифікату на систему управління якістю ISO 9001. Наразі, документи учасника ТОВ «АВІА ІНВЕСТ» (наступна найбільш економічно вигідна пропозиція) також не відповідають вимогам Тендерної Документації замовника, так як, відповідно до вимог п. 4 Організаційної частини Тендерної Документації, даним учасником не надано з невідомих причин: • Дилерський договір або Сертифікат або Свідоцтво дилера (якщо учасник торгів та постачальник товару не збігаються в одній особі) ; • Зображення (проспект) ; • Детальні техніко-економічні характеристики та опис техніки; • Реєстраційне повідомлення про постановку Учасника на облік та закріплення реєстраційного номеру для торгівлі тракторами, самохідними машинами тощо в ГУ Держпродспоживслужби України; • копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 виданого Учаснику щодо торгівлі та технічного обслуговування автотранспортних засобів; • довідку щодо найменування виробника продукції, міста та країни походження товару; року виготовлення; На підставі викладеного, керуючись нормами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника процедури закупівлі. 3. Зобовʼязати Замовника усунути порушення шляхом скасування прийнятого ним рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2019-07-08-000406-c ТОВ «Техноторг». 4. Зобовʼязати Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «АВІА ІНВЕСТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Зобовʼязати Замовника розглянути тендерну пропозицію Скаржника – ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» та визнати його переможцем даної процедури закупівлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2019 21:46
Дата виконання рішення Замовником: 05.09.2019 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно пртоколу засідання комітету від 04.09.19 Вирішили скасувати рішення тендерного комітету НПП " Святі Гори " протокол розгляду пропозицій від 29.07.2019 про визначення переможцем закупівлі ТОВ Техноторг
Автор: ТОВ "Укравтокомплект лтд", Александр +380445010227 uacom@mazua.com