• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, лоток для паперу вертикальний)

Код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4, лоток для паперу вертикальний)

Завершена

68 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2019 11:22 - 11.07.2019 17:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: f8a46b477fb643a988437cdc37aee8c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000618-b.a1
Назва: Невідповідність
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-08-000618-b (папір офісний А4, лоток для паперу вертикальний), який проходив 17.07.2019р. Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що у Комерційній пропозиції, яка була надана ТОВ "Аверс Канцелярія", не зазначено торгову марку паперу, що не дає змогу належним чином оцінити якість та відповідність товару, який пропонується, технічним вимогам Замовника (згідно Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! На Вашу вимогу від 23.07.2019 щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3 р.1 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління праці та соціального захисту населення Холодногірського району Харківської міської ради повідомляє, що учасник ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» у складі своєї комерційної пропозиції надає товар, а саме: Папір офісний А4, якісні характеристики якого повністю відповідають якісним характеристикам визначених в доводку 1 до оголошення Замовника. Оскільки в якісних характеристиках Замовником не встановлено обов’язкового зазначення торгової марки предмета закупівлі, то не зазначення учасником ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» такої торгової марки не є помилкою. Тому Управління вважає, що пропозиція ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» відповідає умовам закупівлі і підстави для задоволення Вашої вимоги щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» відповідно до п.3 р.1 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженого наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Статус вимоги: Відхилено