• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)

Завершена

1 164 838.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 824.19 UAH
Період оскарження: 08.07.2019 10:49 - 20.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо необґрунтованого вибору переможця

Номер: b6edc52ce4b447d29404a11df7ea43c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000401-b.a4
Назва: СКАРГА щодо необґрунтованого вибору переможця
Скарга:
Більш детально у вкладенні
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.09.2019 22:30
Автор: ТОВ "АСАП ДЕМО", Апухтіна Марія +380968766639 am@asapdemo.com
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація ФОП Крищук І.О.

Номер: 9e1358b4adeb4961bbf68a60aedaa0c8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000401-b.b3
Назва: Дискваліфікація ФОП Крищук І.О.
Вимога:
Шановний Замовнику в таблиці зібрана інформація про ФОПів, які використовують номер телефону - +380966845835 з липня 2018 року, який нібито належить тільки Фізичній особі підприємцю Крищуку Ігору Олеговичу. Варто зауважити, що ФОП Крищук Ігор Олегович і раніше перетинався з учасниками в яких, як він зазначив, його номер телефону. Так чому саме зараз його турбує те, що його номер використовує ФОП Воскресенська Галина Степанівна? ВИмагаємо дискваліфікувати ФОП Крищук І.О. як пропозицію що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відділом освіти Ківерцівської районної державної адміністрації було надісло заяву до Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо можливого порушення ФОП Крищук І.О. та ФОП Воскресенська Н.П. законодавства про захист економічної конкуренції. У разі підтвердження прозиція буде дискваліфікована.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ОБЕРЕЖНО! У даній пропозиції є пряма невідповідність Тендерній документації, а також п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»!

Номер: f77c180d705d42a79b27b692a5c701d7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000401-b.a1
Назва: ОБЕРЕЖНО! У даній пропозиції є пряма невідповідність Тендерній документації, а також п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Вимога:
Шановний Замовнику, ОБЕРЕЖНО! У даній пропозиції є пряма невідповідність Тендерній документації, а також п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»! Будь-ласка, просимо Вас, шановний Замовнику, звернути увагу на додатки до нашої вимоги та надати відповідь у встановлені Законом України «Про публічні Закупівлі» строки. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА є пов’язаними особами процедури Закупівлі, що підтверджується однаковим номером телефону +380966845835. Даний номер телефону Ви можете побачити за посиланням даної Закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000401-b, а також у кваліфікаційних документах учасника, а саме: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а також у інформаційній довідці «Відомості про учасника» у складі Тендерної пропозиції учасника ФОП КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ. Пропозиція учасниці ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА взагалі є «фейковою» та не відповідає умовам тендерної документації за причиною відсутності багатьох документів, що вимагалися Тендерною документацією, а саме: відсутність копій сертифікатів якості, інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, згоди на обробку персональних даних, тощо! Шановний Замовнику, хотіли Вам повідомити, що Ви маєте право їх відхилити і підтримати добросовісну конкуренцію: Відповідно до ст.17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі. Додатково повідомляємо, що у учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ крім цієї прямої невідповідності чинному українському законодавству, а також невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не надав лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 2. «Помилково» виправив строк дії Договору з дистриб’ютором.(у додатках) 3. Зазначав неправдиві відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме написав, що проводить господарську діяльність відповідно до положень Статуту. Цікаво для ФОПа, де ж тоді Статут?) Шановний Замовник, дякуємо Вам за увагу до нашого звернення, сподіваємося Вам сподобалось, та просимо негайно дискваліфікувати ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА через грубі порушення Тендерної Документації та невідповідності п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Визначення поняття “пов’язана особа” наведено у пункті 16 частини першої статті 1 Закону. Так, виходячи зі змісту статті “повʼязана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.” Враховуючи розʼяснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України при цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абзаці шостому пункту 16 частини першої статті 1 Закону. При цьому перелік ознак, за наявності яких учасники є пов"язаними особами, указаний у статті 1 Закону, є вичерпним. У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників. Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції. При цьому органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадові особи зобов'язані передавати Антимонопольному комітету України та його територіальним відділенням відомості, що можуть свідчити про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (стаття 22 Закону про АМКУ). У свою чергу, пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Розглянувши подані учасником-переможцем електронного редукціону можна стверджувати, що усі документи, що вимагалися тендерною документацією у складі його пропозиції наявні. Перевіряючи наявні у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дані ФОП Крищук І.О. стало відомо, що номер телефону +380966845835 є контактним телефоном саме ФОП Крищука І.О., оскільки розміщений у полі “Інформація про здійснення зв'язку з фізичною особою-підприємцем”. Також у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться дані щодо ФОП Воскресенської Н.П., контактний номер телефону якої +38032711141. Дійсно, за вказаним номером телефону +380966845835 доступний звʼязок із ФОП Крищуком І.О., що дало змогу переконатися у правильності поданих ним відомостей. Враховуючи вищевикладене та пояснення ФОП Крищука І.О., у замовника нема сумнівів, що даний номер телефону належить саме йому. Проте, в даній ситуації рекомендуємо ФОП Крищуку І.О. звернутися до правоохоронних органів, так як дії щодо вказання однакового номеру телефону компроментують його ділову репутацію змушуючи інших учасників мати сумніви з приводу його доброчесності. Щодо пункту 1 поданої Вимоги – “Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не надав лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.” Пунктом третім розділу І “Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства” додатку 1 до тенедрної документації вимагалося подання учасником “Копії Статуту чи іншого установчого документу, з урахуванням останніх змін та доповнень на момент подачі тендерної пропозиції або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.” Учасником подано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що і є установчим документом фізичної особи-підприємця. Порушення у не наданні листа (довідки, інформації тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації не є помилковим. Зазначена вимога стосувалася тих субʼєктів господарювання, які враховуючи нові норми законодавства про державну реєстрацію не мають роздрукованих установчих документів (Статуту, положення тощо), проте дана інформація міститься у відкритому реєстрі. Щодо пункту 2 Вимоги – “«Помилково» виправив строк дії Договору з дистриб’ютором.(у додатках)”. Враховуючи, що договір поставки ЖК 243 між ТОВ «КОМЕЛ» та ФОП Крищук І.О. укладено 02 травня 2019 року, то термін його дії до 31 грудня 2018 року був би абсурдним. Однак, з метою підтвердження виправлення, замовником надіслано відповідне звернення щодо підтвердження інформації до ТОВ «КОМЕЛ». Щодо пункту 3 Вимоги – “3. Зазначав неправдиві відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме написав, що проводить господарську діяльність відповідно до положень Статуту. Цікаво для ФОПа, де ж тоді Статут?” Дана довідка була подана учасником відповідно до додатку 4 до тендерної документації. Учасником заповнено усі пункти форми, що вимагалися. Враховуючи вищевказане, вказана у формі інформація свідчить не про неправдиві відомості, а про правову некоректність особи, що вказувала інформацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

ВІДПОВІДЬ НА ОСКАРЖЕННЯ

Номер: 84f8cd9b3c3744cd829b579bbb25a818
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-000401-b.a2
Назва: ВІДПОВІДЬ НА ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
У відповідь на скаргу Учасника ТОВ "АСАП ДЕМО" повідомляю наступне, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА НЕ є пов’язаними особами процедури Закупівлі, не мають ніяких зв’язків між собою та здійснюють свою діяльність незалежно одне від одного. Номер телефону +380966845835, належить мені, КРИЩУКУ ІГОРУ ОЛЕГОВИЧУ, та є актуальним тільки для мене. Причина використання мого номера телефону ФОП Воскресенською Н. П. мені не відома, лист з проханням змінити номер був направлений мною для Наталії Петрівни для уникнення непорозумінь в майбутньому. Щодо наступних пунктів, які «нібито» показують мою невідповідність повідомляю наступне: 1. Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації мною було надано установчі документи про державну реєстрацію, а саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому зазначення коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для мене не було обов’язковим. 2. Щодо виправлення строку дії Договору з дистриб’ютором №ЖК 243 від 02.05.2019р., повідомляю про допущення несуттєвої технічної помилки зі сторони партнера ТзОВ «Комел» під час заповнення даного договору. В дійсності термін дії даного договору відповідає виправленню та діє до 31.12.2019р. 3. Відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме, зазначення господарської діяльність відповідно до положень Статуту – повідомляю, що мною було допущено не суттєву технічну помилку, під час заповнення Додатку, що не впливає на моє право здійснювати мені підприємницьку діяльність, про що свідчать інші документи, які подані у складні пропозиції. Про відсутність конкуренції в даній закупівлі говорити недоречно, оскільки окрім ФОП Крищука І. О. та ФОП Воскресенської Н. П. були ще і інші учасники - ТОВ "АСАП ДЕМО" та ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК". Було проведено аукціон де кожен із учасників мав можливість запропонувати ціну нижчу від конкурента та чесно перемогти. Оскільки під час оцінки тендерної пропозиції згідно пункту 1 ст. 8 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» для Замовника основним критерієм оцінки є ЦІНА. Товар, який я пропоную є належної якості та повністю відповідає усім вимогам, зокрема, що саме основне, є найбільш економічно вигідним для придбання. А ТОВ "АСАП ДЕМО" в свою чергу спонукає Замовника до порушення основного критерію оцінки тендерної пропозиції, та хоче щоб їхню фірму обрали переможцем і витратили бюджетних коштів більше на 96122,00 грн., що є неприпустимим! ТОВ "АСАП ДЕМО" замість того щоб запропонувати нижчу ціну під час аукціону, вирішили зайнятися пошуком юридичних та орфографічних помилок конкурентів. Хоча це не впливає на якість товару, що пропонується для поставки. Сподіваюся на позитивне вирішення по даному спірному питанню та прийняття Замовником правильного рішення. З повагою, Крищук Ігор Олегович.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.