-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 10:04 - 09.07.2019 11:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
6c81adac95ea4a1198e45c290cc02d47
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-000154-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника! Всім в області відомий корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 15:23
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що в період уточнення було задане питання про еквіваленти, то ж ви були не уважні і запропонували нам інший засіб, та ще й по такій ціні- 92,40грн ( але спочатку була ціна 220,00грн),що це наводить на думку про не якісний товар, адже проаналізувавши ціну на засіб Саніліт вона складає що найменше вдвічі більше , а той того більше (UA-2019-04-09-000531-c)- аж 279 грн! Тож , не можемо збутися думки про не якісний товар . Дуже засмучує те, що Ви намагаєтесь залякати , змусити нас купити саме ваш товар, нав’язуєте те, що нам не потрібно. Але ж Наказом №10 та 11, це дозволяється. Замовник не зобов’язаний розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатись правом визначення еквівалентів. Вимога Учасника до розгляду еквівалентів є тиском , що суперечить чинному законодавству. Дана закупівля не була підготовлена під окремого Учасника, приймати участь могли всі бажаючі, хто запропонував товар,який ми вимагали. Переможцем міг би стати будь-який Учасник з відповідним товаром та документами, які вимагалися. Все вирішив аукціон. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Також, повідомляємо про те,що сфера застосування ЗУ "Про публічні Закупівлі" згідно ст.2 не поширюється на допорогові закупівлі.В свою чергу вони регулюються Наказами, які не є нормативно-правовими актами обов'язкового характеру. Тому, ми можемо, а не зобов'язані прописувати постачання еквіваленту. Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на заклад, зловживаючи правами учасника закупівель. Ми, в свою чергу, будемо змушені також звернутися у відповідні органи за приниження своєї гідності, за безпідставні звинувачення, образливі звернення, наклепи, які забороняються Конституцією Ураїни(Ст.28,32).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні