-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015, код. 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) Автоматична установка пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та протипожежного спостереження ГЕС (№095/09). Електроживлення пожежної сигналізації будівлі ГЕС (22/ГПТ.1444-25-35-ЕМ) філії «Каховська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго»
Завершена
5 157 147.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 500.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2016 17:13 - 15.10.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткових роз'яснень
Номер:
6948614520364ae39d7a579ce577a0b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-03-000396-c.b1
Назва:
Вимога про надання додаткових роз'яснень
Вимога:
Приватне підприємство «СФЕРА-СК» прийняло участь у відкритих торгах на виконання робіт «Автоматична установка пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та протипожежного спостереження ГЕС (№095/09). Електроживлення пожежної сигналізації будівлі ГЕС (22/ГПТ.1444-25-35-ЕМ) філії «Каховська ГЕС» ПАТ «Укргідроенерго».
Після розкриття тендерних пропозицій, надану нами комерційну пропозицію № 10.17-2.16 від 17 жовтня 2016 р. було визнано найбільш економічно вигідною за критерієм ціни.
На сайті уповноваженого органу 25.10.2016 року було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій в якому зазначено що нашу пропозицію було відхилено на підставі не відповідності умовам тендерної документації.
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", реалізуємо своє право на отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про надання додаткових роз'яснень 26.10.2016 16:17
- Додаткова інформація.pdf 28.10.2016 14:29
Дата подачі:
26.10.2016 16:31
Вирішення:
Ознайомившись з вашою вимогою, на виконання ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо наступні додаткові пояснення.
«В складі пропозиції включені проектні роботи, що не відповідає технічному завданню (проектна документація вже розроблена ПП «ЛЕДА» та погоджена з Генпроектувальником - ПАТ «Укргідропроект» та отримала позитивний висновок ДСНС України)»
Відповідно до п. 18 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
ПАТ «Укргідроенерго», як замовник визначив предмет закупівлі, включив до тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник, ПП «Сфера-СК» самовільно включив до тендерної пропозиції проектні роботи, які не включені замовником до технічного завдання та складу робіт.
Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Зміна учасником технічного завдання не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі» та ставить інших учасників у нерівні умови.
«Відповідно до п.4.1 таблиці №3 продовження додатку №1 тендерної документації в учасника відсутня ліцензія Держархбудінспекції з додатком переліку робіт.
Відповідно до п.4.1 таблиці №3 продовження додатку №1 тендерної документації в наданому дозволі Держгірпромнагляду відсутній перелік робіт, який дозволяє виконувати роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В.»
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, вважав за необхідне включити вимогу про надання учасником ліцензії учасника на господарську діяльність Держархбудінспекції з додатком переліку робіт та дозволу Держгірпромнагляду, для того, щоб пересвідчитись, що учасник має право виконувати роботи, що передбачені технічним завданням.
Надання пояснень або листів, у разі відсутності ліцензії, документацією передбачено не було.
Крім того, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
ПП «Сфера-СК» даним правом не скористалося.
«Не наданий обґрунтований аналіз цін на матеріальні ресурси згідно п. 5.1.2. таблиці №3 продовження додатку №1 тендерної документації»
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, скориставшись цим правом, включив в тендерну документацію вимогу про надання учасником аналізу цін та матеріальні ресурси, для того, щоб перевірити чи відповідають ціни на матеріали, які учасник надає в своїй пропозиції ринковим цінам.
Крім того, у разі якщо учасник вважав вищезазначену вимогу замовника безпідставною, він міг скористатися своїм правом, передбаченим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оскаржити тендерну документацію до органу оскарження.
Статус вимоги:
Задоволено