-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивного обладнання та інвентарю довгострокового використання Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі за кодом CPV за ДК 021:2015 -37410000-2 –(легкоатлетичний інвентар)
Торги відмінено
3 137 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 685.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 685.80 UAH
Період оскарження:
05.07.2019 17:06 - 18.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 490 (набрав чинності 03.05.2019)
Номер:
9e4e76b3ae8b4d8f94442bee8c2694d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-001616-b.b4
Назва:
порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 490 (набрав чинності 03.05.2019)
Вимога:
В ході вивчення тендерної документації встановлено що замовником у електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів без урахування змін до форми оголошень, а саме: без зазначення п.91 «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та п. 10‘ «джерело фінансування закупівлі», чим порушено норми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 463 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 490 (набрав чинності 03.05.2019) яким затверджено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Таким чином замовником порушено вимоги законодавства щодо формування та подання документації для проведення процедури публічних закупівель, та відповідно до норм п.З ч.І ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо вжити відповідні заходи реагування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2019 17:35
Вирішення:
Відміна відкритих торгів
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Прийнята до розгляду
На результат кваліфікації
Номер:
997a55be7b334d48992c21d9c4b7e1be
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-001616-b.b3
Назва:
На результат кваліфікації
Скарга:
Житомирською спеціалізована дитячо-юнацькою спортивною школою олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-05-001616-b.
ТОВ «Атлетика Віва» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «Атлетика Віва» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції, як такої що не відповідає вимогам тендерної пропозиції та подальшої дискваліфікації ТОВ «Атлетика Віва». Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Атлетика Віва» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі.
Фактичні обставини
Протоколом засідання тендерного комітету Житомирської спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради Б/Н від 29 липня 2019 року - було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Атлетика Віва» як таку, що не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації (не надано сертифікатів IAAF Виробника Polanik (Польша), а довідка щодо сертифікатів № 01/110 від 17 липня 2019 року, відноситься до товарів українського виробника). У зв’язку з чим було відхилено тендерну пропозицію Скаржника, та його було дискваліфіковано.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Обґрунтування наявності порушених прав та інтересів, що охороняються Законом, з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
У тендерній документації, затвердженій протоколом від 5 липня 2019р, у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції, надано перелік документів, які повинен надати учасник: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями з накладенням електронного цифрового підпису, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки…. та завантажується файлами.:
1) реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції;
2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним та іншим критеріям (Табл. 1, 2, Додаток № 1 та Додаток №2 ТД);
3) інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Табл.3 Додаток №1 ТД – для учасників);
4) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 3 та Додаток № 4 ТД);
5) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
6) проектом договору про закупівлю (Додаток № 6 ТД);
7) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації;
8) Лист – згода (Додаток № 5 ТД);
9) Гарантійний лист в якому учасник гарантує за власний рахунок доставку та розвантаження товару за місцем знаходження замовника та гарантійний строк експлуатації товару.
ТОВ «Атлетика Віва» було надано всі вище перераховані документи та довідки. Довідку щодо сертифікатів № 01/110 від 17.07.2019р про те, що товар, який є предметом закупівлі не підлягає сертифікації згідно чинного законодавства (стосується як товарів українського, так і імпортного виробництва). Інформація щодо наявності сертифікатів IAAF зазначена у поданому у складі тендерної пропозиції Скаржника файлі «Технічні вимоги.PDF». Пряма вимога щодо надання сертифікатів IAAF на товар, що є предметом закупівлі, у тендерній документації відсутня.
А.) 29.07.19 р. в 17:12 Скаржник, через електронний майданчик Zakupki.Prom.ua, подав вимогу ідентифікатор - UA-2019-07-05-001616-b.b1 на дії Замовника, в якій вимагає скасувати рішення тендерного комітету № б/н від «29» липня 2019р «Про відхилення пропозиції ТОВ «Атлетика Віва». Таке як безпідставне, незаконне та таке, що порушує вимоги тендерної документації. Скаржник у вимозі посилаючись на умови тендерної документації, надав перелік документів, які повинен надати Учасник, та акцентував увагу, що тендерна документація не містить вимоги, щодо надання сертифікатів IAAF на товар, що є предметом закупівлі.
Замовником «30» липня 2019 р. в 18:14 було завантажено в електронну систему закупівель prozorro.gov.uа протокол засідання тендерного комітету № б/н від «31» липня 2019 року, на якому було розглянуто вимогу Скаржника, та винесено рішення не скасовувати рішення тендерного комітету від 29 липня 2019 року «Про відхилення пропозиції ТОВ «Атлетика Віва».
Замовник обґрунтував своє рішення виступом члена тендерного комітету Малівської І.В., яка повідомила, «що після повторного перегляду тендерної документації, посилаючись на Додаток №1 п.1 таблиці №1 тендерної документації та технічних характеристик Додатку №3 таблиці №2, де чітко вказано виробник Polanik (Польща) та сертифікат IAAF. Дані сертифікати не були надані, а довідка щодо сертифікатів № 01/110 від 17 липня 2019р. не стосується товарів імпортного виробництва.»
Замовник завантажив протокол в електронну систему закупівель prozorro.gov.uа – «30» липня 2019 року в 18:14, а сам протокол датовано наступного дня «31» липня 2019 року.
В.) 31.07.19 в 12:46 Скаржник через електронний майданчик Zakupki.Prom.ua, подав ще одну вимогу ідентифікатор - UA-2019-07-05-001616-b.b2 на дії Замовника, в якій Скаржник вимагає надати конкретне посилання на пункт тендерної документації, де чітко сформульована вимога надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікати IAAF та повторно вимагає скасувати рішення тендерного комітету № б/н від «29» липня 2019р «Про відхилення пропозиції ТОВ «Атлетика Віва».
Замовником «31» липня 2019 р. в 17:52 було завантажено в електронну систему закупівель prozorro.gov.uа протокол засідання тендерного комітету № б/н від «31» липня 2019 року, на якому було розглянуто вимогу Скаржника, та винесено рішення не скасовувати рішення тендерного комітету від 29 липня 2019 року «Про відхилення пропозиції ТОВ «Атлетика Віва».
Замовник обґрунтував своє рішення виступом члена тендерного комітету Ледньова О.В., який повідомив, « що після повторного перегляду тендерної документації, посилаючись на Додаток №1 п.1 таблиці №1 тендерної документації та технічних характеристик Додатку №3 таблиці №2, де чітко вказано виробник Polanik (Польща) та сертифікат IAAF. Дані сертифікати не були надані, а довідка щодо сертифікатів № 01/110 від 17 липня 2019р. не стосується товарів імпортного виробництва.»
Як видно з вищенаведеного, Замовник дискримінаційно та упереджено відноситься до пропозиції Скаржника, так як в тендерній документації, на яку посилається Замовник вказано:
1. Додаток №1 п.1 таблиці №1 «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження якості продукції»: п. 1.1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:
- Сертифікати відповідності (сертифікати відповідності, для товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації);
Згідно чинного законодавства Скаржник надав довідку щодо сертифікатів № 01/110 від 17 липня 2019р.
2. В Додатку №3 таблиці №2, тендерної документації, чітко вказано «Виробник Polanik Має сертифікат IAAF.»
Тобто Замовник свідомо упускає слово «Має» , та на свій розсуд і безпідставно надає йому значення «Надати».
Вимога щодо надання сертифікатів IAAF на товар, що є предметом закупівлі, у тендерній документації відсутня, тобто вона є незаконною та дискримінаційною з боку Замовника.
Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, вважаємо, що Замовник грубо порушив основні принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діянням та зловживанням. З огляду на вищевикладене вважаємо, що встановлені Замовником кваліфікаційні критерії виконані Учасником повністю, а рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, передбачених п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, є незаконним.
З метою захисту прав учасників процедур закупівель та запобіганню проявам корупції ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі за кодом CPV за ДК 021:2015 -37410000-2 – за номером UA-2019-07-05-001616-b;
3. Зобов’язати Замовника – скасувати рішення Житомирьскої спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Атлетика Віва»;
4. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Атлетика Віва» такою, що відповідає вимогам замовника торгів та тендерної документації;
5. Зобов’язати Замовника – скасувати рішення Житомирьскої спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради, щодо визначення переможцем ТОВ «Спорт маркетинг груп».
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про сертифікацію.pdf 05.08.2019 14:33
- Протокол б н від 01 08 19.pdf 05.08.2019 14:33
- Протокол б н від 29 07 19.PDF 05.08.2019 14:33
- Протокол б н від 31.07.19 на вимогу 1.pdf 05.08.2019 14:33
- Протокол б н від 31.07.19 на вимогу 2.pdf 05.08.2019 14:33
- Скарга на дії замовника.pdf 05.08.2019 14:33
- ТД 3741 по лотах новий(Восстановлен).doc 05.08.2019 14:33
- Технічні Вимоги.pdf 05.08.2019 14:33
- Платежка антимонопол. 01.08.19.pdf 05.08.2019 14:33
- рішення від 07.08.2019 № 10795 + лист Замовнику.pdf 07.08.2019 18:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2019 14:33
Вимога
Є відповідь
Про скасування дискваліфікації
Номер:
e9512390e3d545d18fc088e0e9d85d0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-001616-b.b2
Назва:
Про скасування дискваліфікації
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету від 29 липня 2019р. Житомирської спеціалізованої дитяче-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради, ТОВ «Атлетика Віва» було дискваліфіковано на підставі «4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Протоколом засідання тендерного комітету від 31 липня 2019р. вимога залишена без задоволення.
У Додатку №1 п.1 таблиці №1, на яку йде посилання в протоколі від 31 липня 2019р. зазначається:
1.1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:
- Сертифікати відповідності (сертифікати відповідності, для товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації);
На цей пункт тендерної документації ТОВ «Атлетика Віва» було надано довідку № 01/110 від 17.07.2019р про те, що товар, який є предметом закупівлі не підлягає сертифікації згідно чинного законодавства.
У додатку № 3 таблиці №2 зазначені технічні характеристики на товар, який є предметом закупівлі. Де зазначено: «Виробник Polanik. Має сертифікат IAAF»
Вимога щодо надання сертифікатів IAAF на товар, що є предметом закупівлі, у тендерній документації відсутня. Інформація щодо наявності сертифікатів IAAF зазначена у поданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Атлетика Віва» файлі «Технічні характеристики».
Вимагаємо надати конкретне посилання на пункт тендерної документації, де чітко сформульована вимога надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікати IAAF.
Вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету від 29 липня 2019р. та від 31 липня 2019р. про дискваліфікацію ТОВ «Атлетика Віва», як безпідставні, незаконні та такі, що порушують вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- File .PDF 31.07.2019 17:52
Дата подачі:
31.07.2019 12:46
Вирішення:
Згідно рішення тендерного комітету
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування дискваліфікації
Номер:
975b52856a2d437fa3a889b88cc8c24d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-001616-b.b1
Назва:
Скасування дискваліфікації
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету від 29 липня 2019р. Житомирської спеціалізованої дитяче-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з легкої атлетики Житомирської обласної ради, ТОВ «Атлетика Віва» було дискваліфіковано на підставі «4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
У тендерній документації, затвердженій протоколом від 5 липня 2019р, у розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції, надано перелік документів, які повинен надати учасник:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями з накладенням електронного цифрового підпису, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки…. та завантажується файлами з:
1) реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції;
2) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним та іншим критеріям (Табл. 1, 2, Додаток № 1 та Додаток №2 ТД);
3) інформацією в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону (Табл.3 Додаток №1 ТД – для учасників);
4) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток № 3 та Додаток № 4 ТД);
5) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
6) проектом договору про закупівлю (Додаток № 6 ТД);
7) іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації;
8) Лист – згода (Додаток № 5 ТД);
9) Гарантійний лист в якому учасник гарантує за власний рахунок доставку та розвантаження товару за місцем знаходження замовника та гарантійний срок експлуатації товару.
ТОВ «Атлетика Віва» було надано довідку № 01/110 від 17.07.2019р про те, що товар, який є предметом закупівлі не підлягає сертифікації згідно чинного законодавства (стосується як товарів українського, так і імпортного виробництва).
Вимога щодо надання сертифікатів IAAF на товар, що є предметом закупівлі, у тендерній документації відсутня. Інформація щодо наявності сертифікатів IAAF зазначена у поданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «Атлетика Віва» файлі «Технічні характеристики».
Вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету від 29 липня 2019р. як безпідставне, незаконне та таке, що порушує вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- File .PDF 30.07.2019 18:14
Дата подачі:
29.07.2019 17:12
Вирішення:
Згідно рішення тендерного комітету
Статус вимоги:
Не задоволено