-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання обладнання для навчально-практичного центру з металообробних професій ДНЗ «Смілянський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів»: (токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати)
Кількість та технічні параметри товару згідно технічного завдання.
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2019 16:56 - 19.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Корупційна складова
Номер:
f8d8103d63ce442791b7ad810d64ebe9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-002403-c.b1
Назва:
Корупційна складова
Вимога:
Лист що до методів формування бюджету закупівлі, а також написання технічної документації предмету закупівлі.
Під час підготовки до участі в тендері Код ДК 021:2015 – 42620000-8 – Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати, Закупівля: UA-2019-07-05-002403-c » були проаналізовані відкриті джерела інформації і було виявлено неадекватність висунутого бюджету предметові закупівлі.
1. Верстат заточний OPTIgrind GH 20T - https://prom.ua/p701291127-stanok-dlya-zatochki.html - 30 360 грн.
2. Верстат свердлильно-фрезерний OPTImill MT50 - https://rustan.ru/stanok-frezerniy-quantum-opti-mt50.htm – 793 904 рос. Руб. - 330 068,99 грн.
3. Верстат токарно-гвинторізний OPTIturn TH3610D - https://prom.ua/p854603280-stanok-tokarno-vintoreznyj.html – 245 627 грн
4. Верстат фрезерно-сверлильний OPTImill BF 20L Vario з копмплектом ЧПК - https://prom.ua/p593827440-frezernyj-stanok-metallu.html – 53999 грн(без ЧПУ) – около 157 000 грн с ЧПУ
Всі ціни взяті у відкритих джерелах, і не враховують наявність конкурентної, тендерної процедури при своєму формуванні. І не зважаючи на це бюджет 30 360+330068,99+245 627+157 000 = 763 056 грн
Очевидно, що бюджет на закупівлю станків був складений невірно, чи то за браком досвіду, чи в зв’язку з прямою виробляється, тобто придбати його немає змоги, а отже єдиний хто може запропонувати цей станок – виробник, або хтось зі складських запасів, що також прямо обмежує конкуренцію. Дана інформація доступна за посиланням – https://dneprstan.com.ua/настольный-фрезерный-станок-по-метал-12/
Зі свого боку будучи свідомим громадянином і всією душею переймаючись за майбутнє робітничих кадрів в Україні, я повідомив дану інформацію в Смілянський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів. Я чітко надав інформацію що до бюджету закупівлі і зі свого боку запропонував збільшити кількість станків, так як бюджет дозволяє це зробити. (У розмові з технічним спеціалістом, була озвучена потреба ще в одному станку, але при створенні тендеру, компанія виробник сказала, що не вистачить грошей). Я ж зі свого боку надав повну характеристику і комплектацію станків, що виконують аналогічні функції(але не проходять по дискримінаційним технічним вимогам до предмету закупівлі.) Технічні спеціалісти Смілянського центру підготовки дали мені зворотній зв’язок та підтвердили аналогічність представлених мною верстатів.
В пошуках правди я звернувся до Барановської Надії Анатоліївни, людини що на мою думку має найбільше піклуватися про нецільове використання бюджетних коштів. Зі свого боку я звернув її увагу на технічне завдання, що є очевидно дискримінаційним і лобіює конкретні станки, конкретного виробника. Так і на бюджет, що роздутий у 2, а то і у всі 3 рази. Моя пропозиція була проста, збільшити кількість станків(так як вони потрібні), при цьому бюджет не змінюється. І розширити технічні характеристики, так як вказані чіткі цифри, без інтервалів та використання фраз більше/менше. Нажаль з боку пані Надії Анатоліївни жодних дій у напрямку хоча б спроби збереження бюджетних коштів не прослідувало. Враховуючи все вище написане залишаю за собою право звернутися до уповноважених органів для відпрацювання інформації по даному тендеру. А також розгляду позиції Надії Анатолівни з приводу повного ігнорування наданої їй інформації.
Задля перевірки данної інформації, та контролю за витратами бюджетних коштів, з боку профільних органів: Доводимо до Вашого відома, що інформація щодо Вашого тендеру подана на: - Громадський контроль держзакупівель: https://dozorro.org/complaints/above/neobgruntovana-vidmina-torgiv Також відповідне повідомлення про порушення "Закону України про публічні закупівлі" будуть направлені: -Державній аудиторській службі України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 -Департаменту захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 -Національному антикорупційному бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт -Рахунковій палаті України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист що до методів формування бюджету закупівлі.docx 12.07.2019 13:18
Дата подачі:
12.07.2019 13:18
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до Вашого звернення повідомляємо, що вартість закупівлі є очікуваною. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено у відповідності до статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом закупівлі є товар. У відповідності до частини 30 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до вартості товару включені супутні послуги (доставка до місця знаходження Замовника, встановлення та проведення пусконалагоджувальних робіт), а наведені Вами ціни взяті з сайту електронного магазину «Промюа» та сайту електронного магазину який знаходиться в Російській федерації «Рустан», що не передбачають надання супутніх послуг. Окрім того доводимо до Вашого відому, що у відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може понижувати ціну під час перебігу аукціону. Відповідно остаточна вартість закупівлі буде визначена за результатами електронного аукціону який проводиться в системі PROZORRO (аукціон є доступний в загальному перегляді) та ніяким чином результати електронного аукціону не залежать від Замовника.
Технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації) чітко передбачено в пункті 5 «З метою дотримання законодавства з питань економічної конкуренції, учасник може запропонувати замовнику еквівалент (аналог) будь-якого з визначених номенклатурних найменувань вказаних тут товарів за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам цієї тендерної документації, або з характеристиками, що якісно переважають визначені цим додатком. Отже, в даній тендерній документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у значенні „або еквівалент”. Необхідність зазначення марки виробника в технічних вимогах пов’язана з технологічними особливостями процесу виконання своїх функцій Замовником та достатнім строком експлуатації товару заявленого виробником. Технічні характеристики, передбачені даним додатком, є мінімальними. Учасник зобов’язаний надавати тендерну пропозицію на участь у даних відкритих торгах, згідно умов якої передбачається постачання замовнику товарів, технічні та якісні характеристики яких повинні відповідати вимогам, визначеним даним розділом, або бути якісно кращими, ніж передбачено цим розділом», що виключає вимогу на подання товару конкретної торгової марки чи чітких технічних характеристик товару які б створювали антиконкурентне (дискримінаційне) середовище для учасників торгів.
Кількість якість та асортимент товарів які потрібні для функціонування тієї чи іншої установи визначається адміністрацією даної установи, але аж ніяк не підприємствами чи організаціями які мають намір продати наявний у них товар.
Встановлення доцільності чи недоцільності використання бюджетних коштів не відноситься до компетенції постачальників товару.
Звинувачення в бездіяльності (на Вашу особисту думку) вказаної Вами особи може бути підставою для звернення до правоохоронних органів вказаної Вами особи з метою захисту особистих прав.
Система PROZORRO є публічною та вся інформація про проведення торгів є в загальному доступі, отже якщо Ви вважаєте, що дана закупівля проведена з порушенням законодавства України чи обмежує права Учасників то у Вас є змога оскаржити умови даної закупівлі у визначений законодавством спосіб.
Статус вимоги:
Відхилено