• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4.

Завершена

71 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 717.70 UAH
Період оскарження: 05.07.2019 15:44 - 12.07.2019 15:39
Вимога
Відхилено

Невідповідність

Номер: 6a72c587248c4ce2a572e3db0d6524e5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-002109-c.b1
Назва: Невідповідність
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-05-002109-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 22.07.2019р. У Технічних (якісних) вимогах Замовника, згідно п.15. Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі зазначено: «Відбілювання без використання хлору та важких металів» (мається на увазі технологія TCF). Учасником ТОВ "Аверс Канцелярія" надано сертифікат якості на папір ТМ «SIMPLYPACK PAPER», в якому зазначено, що процес відбілювання паперу відбувається без застосування елементарного хлору (ECF), тобто з використанням інших сполук хлору, що не відповідає Технічним вимогам Замовника. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради, надає відповідь на вимогу ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», від 23.07.19р., щодо оскарження визначення переможцем допорогової закупівлі в Системі електронних закупівель ProZorro за кодом CPV за ДК-021:2015-30190000-7–«Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний А4), UA-2019-07-05-002109-c, а саме ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ», якого після аукціону, система автоматично визначила кандидатом в переможці, з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицію, що сприяє економії бюджетних коштів. По-перше, хочемо звернути Вашу увагу, що згідно рішення сесії Дніпровської міської ради «Про ініціювання та надання згоди на передачу зі спільної власності у комунальну власність територіальної громади міста Дніпра комунальних закладів, підприємств з майном та окремих об’єктів нерухомого майна» від 23.01.2019р № 39/40 та рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 26.03.2019р № 332 «Про перейменування комунальних закладів охорони здоров’я, які прийняті у комунальну власність територіальної громади Дніпра» КЗ «Дніпропетровська шоста міська клінічна лікарня» ДОР» було перейменовано у Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради. В вашій вимозі в листі Вих.№ 01/230719 від 23.07.2019р., ви звертаєтесь до Комунального закладу «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради, що не відповідає назві нашого закладу, яка також прописана і в Системі електронних закупівель ProZorro, і в документації до закупівлі. По-друге, відповідно до технічних вимог і якісних характеристик та основних умов, які викладені в документації до оголошення встановлено, що товар повинен відповідати наступним показникам: Папір офісний формат – А4, клас паперу: білий, чисто целюлозний, ксерографічний, не крейдований, одношаровий, без захисних властивостей, не каландрований папір формату А4; щільність (ISO г/м²) - 80г/м²; товщина паперу (ISO, мікрон) – не менше 104; непрозорість (ISO %) - не менше 87; білизна, (СІЕ) - не менше 146 +\-3; відбілювання без використання хлору та важких металів. Кількість аркушів в упаковці – 500шт. Папір має бути придатним для двостороннього друку. Папір має бути не російського виробництва. Таким чином конкретних вимог щодо різновиду маркування екологічного стандарту паперової продукції нами не встановлювалось. Продукція запропонована ТОВ «Аверс Канцелярія» відповідає визначеним технічним вимогам і якісним характеристикам. Враховуючи вище викладене, залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено