-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (МНН - 34 найменування)
Торги не відбулися
1 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 900.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2019 15:29 - 17.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
6600e22510774a9ab8e0a6c1924fb54b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-001987-c.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Лоти.docx 08.07.2019 14:25
- Відповідь на вимогу 34.doc 12.07.2019 13:33
Дата подачі:
08.07.2019 14:25
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник!
Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до Тендерної документації шляхом поділу предмету закупівлі на окремі лоти повідомляємо наступне:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» проводить процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (МНН - 34 найменувань) відповідно до річного плану закупівель, оголошення UA-2019-07-05-001987-c.
Предмет закупівлі було визначено згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», відповідно до пунктів 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Виходячи з вищевикладеного Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а лише надає Замовником торгів право вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти), відповідно до його потреб.
Замовник вважає доцільним придбання даної фармацевтичної продукції вцілому, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати на транспортування, підхід до цінової політики, адміністрування тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок для забезпечення невідкладних потреб лікувальної установи у забезпеченні лікарськими засобами в тому числі для ургентних пацієнтів, та повністю відповідає основоположним нормам Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісній конкуренції серед учасників, максимальній економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганню корупційним діям і зловживанням).
Також слід зазначити, що тендерна документація містить всі необхідні інструкції щодо підготовки тендерних пропозицій, в тому числі такі, що мають відношення до медико-технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 4 до Тендерної документації, а саме:
У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»*
Щодо наведених власних назв, торгівельних марок, виробників:
* - або еквівалент, який включений до НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕРЕЛІКУ основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081).
Лікарські препарати, наведені в таблиці, можуть бути замінені на аналогічні препарати («еквівалент»). Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату.
Вважати еквівалентами форми випуску:
- порошок, ліофілізат, ліофілізований порошок;
- таблетка, капсула, драже,
- ампула, шприц, флакон, пляшка, контейнер.
при умові дотримання п. 9 та п. 10 розділу «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» додатку 4 до Тендерної документації.
Дозування предмета закупівлі не може бути змінено під час пропонування еквіваленту товару. Такий показник має бути незмінними під час подання Учасниками своїх пропозицій. Посилання "або еквівалент" у тендерній документації Замовника міститься на виконання пункту 3 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та стосується лише конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника.
Дозволяється у тендерній пропозиції змінювати кількість виміру, що вимагається тендерною документацією, з урахуванням відповідності кількості в перерахунку на ампули, флакони, таблетки згідно форм випуску виробників (наприклад: од. вим. 4 упак. по 150 табл., або 6 упак по 100 табл. і таке інше.), при умові дотримання п. 9 та п. 10 розділу «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» додатку 4 до Тендерної документації.
Згідно сумісного роз`яснення МЕРіТУ та МОЗУ від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810
Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтична еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стан¬дартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть при¬звести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції.
Таким чином вважаємо, що Замовником було дотримано норми статей 3, 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет вважає безпідставним твердження про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено