• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

433 093.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 299.28 UAH
Період оскарження: 05.07.2019 14:25 - 19.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо визначення переможця

Номер: b322979379ca48feb957480c5bd60549
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001575-c.b2
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Умовами тендерної документації по закупівлі оголошення у ЦБД UA-2019-07-05-001575-c, яку проводить замовник Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради чітко зазначено наступне: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису і кваліфікованої електронної печатки. Тобто, учасник, подаючи тендерну пропозицію, повинен був накласти як кваліфікований електронний підпис, так і кваліфіковану електронну печатку. При цьому, Ваша відповідь розглядає ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», а не аргументує дії замовника при визначенні переможця ТОВ "ФІТО-ЛЕК", тоді як його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (не містить кваліфікованої електронної печатки) та має бути відхилена відповідно до п 4 ч 1 ст 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто, замовник не виконав вимоги ч1 ст 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», він не надав аргументованої відповіді згідно якого розділу/пункту тендерної документації учасник має право виконати НЕ ВСІ вимоги, що визначені тендерною документацією. Також треба попередити, що своїми діями замовник порушує основні принципи публічних закупівель, такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 9ccc980420564213952b823c972ebde5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001575-c.b1
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
У відповідності до оголошення у ЦБД UA-2019-07-05-001575-c замовником Комунальне некомерційне підприємство "Госпіталь ветеранів війни" Житомирської обласної ради переможцем відкритих торгів визначено ТОВ "ФІТО-ЛЕК". При цьому тендерна документація містить наступну вимогу: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису і КВАЛІФІКОВАНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕЧАТКИ. Однак, тендерна пропозиція переможця не містить накладання кваліфікованої електронної печатки. При цьому в тендерній документації замовника наявний перелік формальних (несуттєвих) помилок, серед яких не зазначено можливість ненакладання кваліфікованої електронної печатки. Також в тендерній документації чітко зазначено, що єдиним виключенням (тобто формальними помилками, які не ведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника) становлять випадки, наведені в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2.1. Також треба зазначити, що на даний час існує чітко сформована думка колегії АМКУ, а саме учасник повинен обов’язково підписувати ЕЦП/КЕП тендерну пропозицію та накладати електронну печатку, якщо документацією встановлена дана вимога. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФІТО-ЛЕК" має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вирішення: За результатами розгляду вимоги ТОВ «Аптека Аірмед» тендерним комітетом встановлено наступне. Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018, передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Разом з цим, створювач електронної печатки – це юридична особа, яка створює електронну печатку. Електронна печатка може бути удосконаленою та кваліфікованою – критерії цих класів аналогічні відповідним критеріям класів підписів. Відмінність полягає в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична, так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична. У функціональному ж змісті суттєвої різниці між електронним підписом і електронною печаткою немає. ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачає наступне. Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Закон про ЕДП передбачає, що електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними й позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд чи не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису або печатки. З цієї точки зору, правовий статус простого електронного підпису залишається таким самим – відсутність кваліфікації не робить документ із таким підписом автоматично недійсним, але ступінь довіри до нього може бути низьким. Кваліфікований електронний підпис, навпаки, має презумпцію автентичності. Отже ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» не зобов’язують разом з кваліфікованим електронним підписом застосування електронної печатки.
Статус вимоги: Відхилено