• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утилізації медичних відходів

Торги не відбулися

146 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 05.07.2019 14:01 - 17.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на неправомірність дій Замовником

Номер: 3819185ea1994c0aa8f6ade62ad1379b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.b6
Назва: скарга на неправомірність дій Замовником
Скарга:
Скарга на порушення умов закупівлі. Більш детально у вкладенні
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2019 23:45
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2019 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Настанови АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС", Воротинцев Сергій Олександрович +380681604664 ukrecoservice@gmail.com
Вимога
Є відповідь

необхідність відміни закупівлі через неможлтвість усунення допущених порушень

Номер: 290f24ce0aac43f3a705878b7f29b2c6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.b7
Назва: необхідність відміни закупівлі через неможлтвість усунення допущених порушень
Вимога:
У файлі вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне визнання переможцем ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Номер: 5060d4eed6ff41ffbfb392c6c44bb14c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.b5
Назва: неправомірне визнання переможцем ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Вимога:
1) Відповідно до Додатку 3, тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати діючий, на момент розкриття тендерних пропозицій, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є документи щодо діяльності Учасника у сфері поводження з небезпечними відходами. Даний об’єкт повинен відповідати вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№ 05.03.02-04/55386 від 06.06.2012), об’єктом експертизи якого є операції у сфері поводження з небезпечними біологічними відходами збір небезпечних біологічних відходів та їх подальше знешкодження (об’єкт експертизи не відповідає вимогам Замовника) - висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (№05.03.02-04/69599 від 12.07.2012) об’єктом експертизи якого є операції у сфері поводження з небезпечними біологічними відходами збір небезпечних біологічних відходів та їх подальше знешкодження (об’єкт експертизи не відповідає вимогам Замовника) Враховуючи наведене, Тендерний комітет Замовника порушив п.п.4, п.1, ст.30 Закону України «Про Публічні Закупівлі» та повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) Відповідно до Додатку 3 тендерної документації У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, ВИДАЛЕННЯ) або копію наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.» У Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутня ліцензія на «ВИДАЛЕННЯ» що суперечить вимоги тендерної документації в цій частині. Враховуючи наведене, Тендерний комітет Замовника порушив п.п.4, п.1, ст.30 Закону України «Про Публічні Закупівлі» та повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3) Згідно Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагалось: «Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів)» В складі пропозиції Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутнє свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів Враховуючи наведене, Тендерний комітет Замовника порушив п.п.4, п.1, ст.30 Закону України «Про Публічні Закупівлі» та повинен був відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Підсумовуючи всі порушення вимог тендерної документації та діючого законодавства Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись з вимогою Скаржника зазначаємо: 1. Відповідно до Додатку 3, тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати діючий, на момент розкриття тендерних пропозицій, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є документи щодо діяльності Учасника у сфері поводження з небезпечними відходами. Даний об’єкт повинен відповідати вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№ 05.03.02-04/69599 від 12.07.2012), об’єктом експертизи якого є операції у сфері поводження з небезпечними біоорганічними відходами: збір небезпечних біоорганічних відходів різного походження та їх подальше знешкодження (спалювання в печі-інсінераторі С.Р.100 «ATI INSENERATEUSMULLER» (серед переліку відходів зазначені відходи, що є предметом закупівлі), яким встановлено, що операції у сфері поводження з небезпечними біоорганічними відходами відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам: вимогам Державних санітарних правил та норм ДСанПіН 2.2.7.029-99, Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць ДСП 201-97, СанПіН 5179-90. Відповідно Протоколу державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.07.2012 р. №374/01 зазначено перелік документів, що було надано та які опрацьовувалися при здійсненні експертизи. Відповідно вимог Додатку №6 до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними «Відомості про наявність документів дозвільного характеру» для отримання ліцензії серед документів дозвільного характеру зазначено «Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав такий висновок від 12.07.2012р., що надавався згідно експертизи наданих документів та зразку здійснення операцій в печі-інсінераторі до моменту отримання ліцензії від 20.11.2012р. Даний об’єкт відповідає вимогам безпеки для здоров’я і життя людини. Відповідно, Учасником ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» дотримано вимогу Додатку 3 щодо надання висновку СЕС. 2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, видалення) або копію наказу Міністерства екології та природних ресурсів України на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.» Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надав ліцензію на поводження з небезпечними відходами, яка необхідна для надання послуг згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 код 90520000-8 послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів). Замовником опрацьовані надані документи з урахуванням вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, яким передбачено, що медичні відходи категорії В підлягають знешкодженню, пунктами 17 та 20 зазначеного Наказу передбачено: 17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Тому, дозвільні документи ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» повністю відповідають вимогам чинного законодавства, що стосуються порядку утилізації небезпечних медичних відходів шляхом знешкодження (спалювання). 3. Згідно Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагалось: «Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів)» В складі пропозиції Учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» надано довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів від 19.07.2019 р. №560/4, в якій також надано пояснення, що отримання свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів на типи автомобілів, якими володіє товариство, не передбачено чинним законодавством, згідно Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656, також надано роз’яснення регіонального сервісного центру МВС в м. Києві від 26.03.2019 №31/26-4380. Відповідно п.4 Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Враховуючи наведене, тендерний комітет Замовника прийняв правомірне рішення щодо вибору переможцем закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», керуючись основними принципами закупівель, передбаченими в Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: 20631f84dc3242158e95ef0232bfccd5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.a4
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Оскарження протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2019р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! По суті вашої вимоги повідомляємо: Розділом І Додатку 1 тендерної документації передбачалось надання – довідки, складеної у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. Відповідно до вимоги передбаченої Розділом І Додатку 1 тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надано копію аналогічного договору №21-03/19-В від 15 березня 2019 року (далі – Договір) та акт надання послуг №61 від 24.04.2019 (далі – Акт). У пункті 1.2. Договору зазначено «Найменування відходів, а також вид послуг, додаткові вимоги до упаковки відходів, порядок розрахунків та вартість надання послуг з поводження з окремими видами відходів, вказується в Додаткових угодах, які є невід’ємною частиною цього Договору» та в пункті 3.1. зазначено «Вартість послуг Виконавця є договірною і визначається залежно від виду відходів за тарифами за 1 кг брутто та виду послуг, зазначених у Додаткових угодах, які є невід’ємною частиною цього Договору». Згідно п.1.2 та 3.1. Договору – додаткові угоди є невід’ємною частиною договору в яких вказується вид та вартість послуг. Викладене свідчить про те, що договір надано не в повному обсязі (частково). Оскільки Договір діє до 31.12.2019 року, без наданих додаткових угод Замовник не може оцінити повноту виконання аналогічного договору. Наданий Акт не засвідчує повне виконання Договору. Частина 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Тому сам по собі наданий Договір, без додаткових угод не може підтвердити факт виконання домовленостей сторін. Вважаємо, наданих документів недостатньо для підтвердження критерію «наявність документально підтвердженого досвіду», оскільки інформація надана в неповному обсязі та може бути неправдивою. Отже, виходячи з вище викладеного Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІНЕКОРЕСУРС" не підтвердив належне виконання аналогічного договору, шляхом ненадання невід’ємних його частин. Просимо вас ознайомитися з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6841-р/пк-пз від 29.09.2017, № 476-р/пк-пз від 19.01.2018 р. та № 7596-р/пк-пз від 27.07.2018р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства

Номер: bd76ffbafa484c1390202c78d2df8224
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.a3
Назва: невідповідність тендерної документації нормам чинного законодавства
Вимога:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Вимоги тендерної документації (Додаток 3) суперечать чинному законодавству, а саме ЗУ «Про відходи», ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом». Вимагаємо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та предмету закупівлі. Обґрунтування вимоги у файлі, що додається
Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись з вимогою Скаржника зазначаємо наступне: Скаржник посилається на Постанову КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» (надалі - Постанова) Проте п.1 Постанови передбачено «Цими Ліцензійними умовами визначається вичерпний перелік документів, що додаються до заяви на отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (далі - ліцензія), а також встановлюються організаційні, кадрові та технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата і засобів провадження діяльності, обов’язкові для виконання під час провадження зазначеної діяльності.» Тобто ліцензіат, в тлумаченні даної постанови, - Суб’єкт господарювання , котрий має ліцензію на перевезення, небезпечних відходів. Якщо Учасник не має ліцензії на перевезення небезпечних відходів – він не підпадає під дію даної постанови. Тому з метою не порушення п.1. ст 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «недискримінація учасників» - Замовник розширює коло потенційних учасників, прописавши «надати договір оренди такого спецтранспорту або договір на транспортно-експедиторське обслуговування» Керуючись викладеним вище у задоволені вимоги Скаржника відмовити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги до Учасників

Номер: ea4c5b8e289b4edf8b7542db558e0af5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.c2
Назва: дискримінаційні вимоги до Учасників
Вимога:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Більш детальне обгрунтування вимоги у файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись з вимогою Скаржника повідомляємо наступне: 1) Нам потрібне підтвердження (це може бути витяг), що Вам надано дозвіл Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на займання таким видом діяльності, як перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом. Не надання ліцензії в паперовому вигляді не буде рахуватись як порушення. 2) Згідно Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 - відсутня заборона чи скасування отримання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Як внаслідок Скаржник не довів, що порушує Замовник прописавши пункт «Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів).» в Тендерній Документації. Тому зважаючи на вище викладене відмовляємо у задоволені Вимоги в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги до Учасників (ліцензії на види діяльності)

Номер: 29f54739e7044b8498a0fd2516dbfaec
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-001431-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги до Учасників (ліцензії на види діяльності)
Вимога:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, видалення). Вважаємо зазначений перелік дозвільних видів за ліцензією дискримінуючим та таким,що не відповідає вимогам чинного законодавства. Обгрунтування вимоги у файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись з вимогою Скаржника зазначаємо наступне: Відповідно до пункту «е», Статті 32 Закону України «Про відходи» «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЇ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом» Додатково зазначаємо, що згідно п.1 Розділу 1 Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.», Тобто Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» не стосується субєктів господарювання , що здійснюють утилізацію чи видалення медичних відходів. Керуючись викладеним вище у задоволені вимоги Скаржника відмовити.
Статус вимоги: Відхилено