-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги не відбулися
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2019 12:10 - 10.07.2019 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер:
1cfc79d571e34364999eb54066e76e73
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-000974-c.b3
Назва:
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник, повідомляємо, що вимога Власного сервiсного центру у мiстi Київ є прямим порушенням Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, чинного законодавства та безпідставно обмежує коло учасників. Наголошуємо, що відповідно до ч.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оскільки ви свідомо ігноруєте порушення Закону України , ми направляємо вимогу у електроному та письмовому вигляді в наступні інстанції: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Копия скарги буде надана вам в электронному виглядi.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2019 11:59
Вимога
Відхилено
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер:
fb56526014aa4688b06d55aa2fc4cb8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-000974-c.a1
Назва:
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Вимога:
Шановні замовник!
Прохання уважно ознайомиться з документацією яку ми вам надали разом з комерційною пропозицією і звернути вашу увагу на два файли, які підтверджують і доводять, що причина по якої ви нас дискваліфікували , необгрунтована.
А саме :
Авторизаційний лист від офіційного партнера.jpg та
Наявність авторизованих гарантійних та післягарантійних сервісних центрів у м. Києві_N.pdf
Також повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність, повиннi керуватися принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Беручи до уваги наявність у Учасника ФОП Удовiн I.М."» усіх необхідних документів, та вiдповiдностi техничним вимогам закупiвлi, вважаємо рішення Замовника помилковим та вимагаємо перегляду ним ухваленого рішення про дискваліфікацію. Також, звертаємо увагу Замовника , що закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
У випадку прийняття негативного рішення по скарзі залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету, правоохоронних та контролюючих органів для розгляду справи у порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 2 Технічні вимоги.doc 24.07.2019 16:54
Дата подачі:
24.07.2019 15:03
Вирішення:
У авторизаційному листі від офіційного партнера ООО "КОМЕЛ" имеет стандартную сервісную поддержку але в пункте 6 Додатку 2 до тендерної документації
"6.Учасник (постачальник) повинен проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку:
- закріпити сервісного спеціаліста;
- терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин;
- проводити протягом одного робочого дня усунення дефектів.
7. Учасник (постачальник) повинен здійснювати гарантійне обслуговування комп’ютерної техніки, що є предметом закупівлі, за власний рахунок на протязі всього гарантійного строку."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
7f4a404ace55461bb74d5a67c70339fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-000974-c.b4
Назва:
Скарга
Вимога:
Лист у вкладенні, прохання ознайомиться і дати обґрунтовану відповідь на цю і попередню скаргу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.07.2019 12:13
- Додаток 2 Технічні вимоги.doc 26.07.2019 14:42
Дата подачі:
26.07.2019 12:13
Вирішення:
У авторизаційному листі від офіційного партнера ООО "КОМЕЛ" имеет стандартную сервісную поддержку але в пункте 6 Додатку 2 до тендерної документації "6.Учасник (постачальник) повинен проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку: - закріпити сервісного спеціаліста; - терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин; - проводити протягом одного робочого дня усунення дефектів. 7. Учасник (постачальник) повинен здійснювати гарантійне обслуговування комп’ютерної техніки, що є предметом закупівлі, за власний рахунок на протязі всього гарантійного строку."
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Номер:
0e42eeeaea3e4a2ebbe6517037b78bd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-000974-c.c2
Назва:
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник , ми своєю комерційною пропозицією, надали Замовнику свою згоду на виконання умов вашої документації а саме: "Учасник (постачальник) повинен Проводити Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку: - закріпити сервісного спеціаліста; - терміново (протягом 3-х годин ) зреагувати на виклик для безкоштовна ремонту з необхідною заміною запчастин; - Проводити в продовж одного робочі дні Усунення дефектів. 7. Учасник (постачальник) повинен Здійснювати Гарантійне обслуговування комп'ютерної техніки, що є предмет закупівлі, за власний рахунок на протязі Всього гарантійного строку. "
Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус,
який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю,
а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик
господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами
господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і
соціальних результатів та одержання прибутку.
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону)
Тобто, мы не повиннi мати свiй власний вій власний сервiсний центр а всі підтверджуючі документи, згідно з якими ми спроможнi виконувати гарантійне обслуговування, ми вам надали.Вимога повернути нас на кваліфікацію і затвердити в якості переможців даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2019 17:17
Вирішення:
Ця вимога про існування власного Центру Технічної Підтримки клієнтів (сервісного центру) на території міста Києва (із зазначенням адреси та робочого номеру телефону), що працює в робочі дні з 9.00 до 18.00 з можливістю реєструвати звернення, ні містить обмеження у конкуренції та не призводить до дискримінації учасників. А є необхідністю Замовника який знаходиться у місті Києві.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні