-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (паперова та картонна продукція різна, кулькові ручки, стержні, маркери, олівці, гумки, коректори, біндери, папки пластикові, скотч, скріпки, степлери, ножі канцелярські, скоби, кнопки, чорнила та інше)
Торги відмінено
56 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2019 11:21 - 10.07.2019 11:26
Вимога
Є відповідь
вимога про діскваліфікацію
Номер:
a2d9797092c44c41adc03b0423529b31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-05-000718-c.a1
Назва:
вимога про діскваліфікацію
Вимога:
Пропозиція переможця ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" містить значні порушення, більш детальна інформація наведена у доданому файлі. Вимагаємо відмінити рішення про обрання переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.07.2019 13:34
- Протокол 23.07.2019 13:05
Дата подачі:
18.07.2019 13:34
Вирішення:
Згідно п.5 ч.ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженого наказом ДП “Прозорро” від 19.03.2019 №10 (зі змінами) учасники подають пропозиції шляхом заповнення електронної форми під час етапу подання пропозицій. Пропозицію учасник "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не змінював : первинна - 50 405,58 грн.; остаточна - 50 405,58 грн. Аукціон проходив 15.07.2019 з 13.49 до 14.10. На час розгляду пропозиції ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" (Протокол №19 від 16.07.2019 р.) перелік товарів був наданий в повному обсязі на остаточну суму пропозиції 50 405,58 грн. Економія бюджетних коштів склала 5594 грн. Замовник не вимагав поставки товару конкретної торгової марки, оскільки це є дискримінаційна вимога.
Статус вимоги:
Відхилено