• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини даху та утеплення фасаду Рихтицької СЗШ І-ІІІ ст. в с.Рихтичі Дрогобицького району Львівської області

Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.

Завершена

6 227 430.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 274.30 UAH
Період оскарження: 05.07.2019 09:24 - 17.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати неправомірне рішення

Номер: 225f3d5a88fe4a23a9375d74d1c19716
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-05-000041-a.c1
Назва: Вимога скасувати неправомірне рішення
Вимога:
25.07.2019р. Замовником було прийняте неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі ПП ,,РІН ПЛЮС’’. Замовник залишив поза увагою ряд недоліків тендерної пропозиції цього учасника, внаслідок необ’єктивної оцінки, а саме: 1. Відповідно до п. 3. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, замовником вимагалось подання зокрема: «3.2. Завірена учасником копія договору (або договорів) на виконання аналогічних робіт без додатків. 3.3. Завірені учасником копії позитивних листів-відгуків по вищезазначеним угодам про виконання аналогічних договорів, з інформацією про номер і дату договорів, що виконувались та на підставі яких видається відповідний відгук». Так учасником подано договір №100 від 11.05.2018 р., укладений із відділом освіти Дрогобицької РДА. Проте, у відгуку, який надано відділом освіти Дрогобицької РДА відсутня інформація про виконання договору №100 від 11.05.2018 р. Інформація про виконання даного договору вказана у відгуку від Літинської сільської ради, як не являлась стороною договору, тобто не була замовником по такому договору. Оскільки даний договір укладено саме з ВО Дрогобицької РДА, а не з Літинською сільською радою 2. Відповідно до п. 2. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником вимагалось подання: «2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників». Всупереч зазначеній вимозі учасником у поданій довідці не вказано досвід чи стаж водія та слюсаря. 3. Учасник ПП ,,РІН ПЛЮС’’ в ціні пропозиції визначив вартість люд/години, яка відповідає середньому розряду 3,8 у будівництві, виходячи з середнього рівня зарплати - 11 700 грн, що значно перевищує рівень граничного розміру зарплати затверджений органами місцевого самоврядування (у Дрогобицькому районі середній рівень зарплати складає 10500грн.). Перевищення середнього рівня зарплати суперечить п. 6.1.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, оскільки тим самим учасником неправомірно завищено ціну пропозиції при визначенні прямих витрат на стадії складання ціни пропозиції учасника тендеру. 4. У складі ціни пропозиції претендента включені будівельні машини і механізми, які відсутні у наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Так зокрема, учасником не підтверджено наявності: СН202-970 Кран переносний, вантажопiдйомнiсть 1 т; СН202-1245 Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т; СН203-1080 Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; СН216-402 машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5м, хоча дана техніка передбачена у кошторисних розрахунках ціни проопзиції. Претендент мав здійснити заміну будівельних машин і механізмів, що передбачено п 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, які повинні виконуватись при визначені вартості будівництва за державні кошти. (Детальне роз’яснення по цьому питанню опубліковано у Збірнику офіційних документів та роз’яснень ЦІНОУТВОРЕННЯ У БУДІВНИЦТВІ №4 за квітень 2019р стор-52-58) 5. Розмір кошторисного прибутку та адміністративно-господарських витрат в ціні пропозиції претендента визначено не за класом наслідків; 6. В ціні пропозиції вартість мінераловатного утеплювача претендент визначив у завищеному розмірі 3 280,72 грн без ПДВ. Для орієнтованого аналізу згідно усереднених цін на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні станом на 01.03.2019 вартість мінераловатного утеплювача становить 2 800 грн з ПДВ. (опубліковано Ціноутворення у будівництві №4/2019р стор. 64). Враховуючи вищевказане, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати своє рішення визначення переможцем учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю. 2. Розглянути пропозицію учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у відповідності до норм чинного законодавства. Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо щодо ваших зауважень до пропозиції переможця. наступне: 1) В тендерній пропозиції учасника розміщено відгук щодо позитивного виконання угоди, як від відділу освіти Дрогобицької РДА, так і від Літинської сільської ради. 2) Щодо наявності працівників, зазначаємо, що зазначені вами працівники будуть залучатись відповідно до цивільно-правової угоди, а отже, вони не є працівниками, що постійно працюють в штаті підприємства, в розумінні тендерної документації. Щодо пунктів 3-6 скарги, повідомляємо, що зазначені вимоги, не були передбачені тендерною документацією.
Статус вимоги: Не задоволено