• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Капітальний ремонт м’якої покрівлі даху поліклініки Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва за адресою: вулиця Академіка Стражеско, 6А (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

1 456 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 280.35 UAH
Період оскарження: 04.07.2019 17:00 - 15.07.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на рішення Замовника

Номер: e03953e6f83d4f2199aa66b1cb800f17
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-04-001768-a.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Основний текст скарги зазначено в документі
Дата прийняття рішення по скарзі: 27.08.2019 22:08
Автор: ТОВ "Будівельне управління № 39", Велічко Микола Миколайович +380678306499 su-39_kgs-6@ukr.net
Вимога
Вирішена

вимоги до підтвердження виконання подібних робіт

Номер: 9e4b1a11318746078864cee25b2a1a80
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-04-001768-a.a1
Назва: вимоги до підтвердження виконання подібних робіт
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Вимогами статті 1 Закону №922-VIII передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. При цьому, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 статті 1 Закону №922-VIII). Відповідно до статті 3 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з статтею 5 Закону №922-VIII вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»та указує в документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону №922-VIII визначено, що тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Абзацом 3 частини 2 статті 16 Закону №922-VIII передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо увагу, що нормами чинного законодавства передбачено можливість встановлення замовником вимоги від учасників процедури закупівлі інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період. Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)(за обсягом покрівлі не менше 1000 м2) або в межах якого здійснювалися роботи з капітального ремонту або реконстукції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо) (за обсягом покрівлі не менше 1 000 м2). Таким чином, Замовник вимагає від учасників підтвердження виконання аналогічного договору саме за обсягом 1000 м2покрівлі. Ми, як потенційні Учасники, маємо досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівель, але дана вимога Замовника обмежує наше право, як потенційного Учасника на участь у вказаній процедурі закупівлі та порушує принципи здійснення публічних закупівель. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право замовника встановлювати обсяги виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Вказаною вимогою Замовник необґрунтовано створив перешкоди у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Замовник процедури закупівлі безпідставно встановив дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка полягає в конкретизації загальних обсягів виконаних робіт, зокрема капітальний ремонт обсягом покрівлі не менше 1 000 м2 Тобто, встановивши подібні вимоги, замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, однак повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації., а отже Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволяють прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та відповідно внести зміни до тендерної документації. Зазначаємо, що схожою ситуацієюз рішенням суду Ви можете ознайомитись за посиланням: http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/82346798?fbclid=IwAR0scvrmXMky0WWJ7733oXmrw3IgdFeL5peHX0L3o0EHh6Nd3flFU0yobFQ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом було уважно розглянуто Вашу вимогу до підтвердження виконання подібних робіт. Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її та відповідно внести зміни до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного* договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2019 16:26
Підтвердження вирішення: Задоволена