-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
роботи по проекту: «Реконструкція мережі водопроводу в с. Підгорб, Ужгородського району»
закупівля здійснюється з метою реалізації виконання робіт по проекту
Завершена
4 139 384.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2019 14:46 - 17.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування незаконного рішення
Номер:
762b808301f04240ac149e0ce4cc876a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-04-000578-b.b1
Назва:
Вимога про скасування незаконного рішення
Вимога:
Вимога про скасування незаконного рішення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Баранинською сільською радою Ужгородського району Закарпатської області було проведено закупівлю: UA-2019-07-04-000578-b (ID: 98b11a19f63b460b9c9e2d233512ef54) з предмету закупівлі – «Роботи по проекту «Реконструкція мережі водопроводу в с. Підгорб, Ужгородського району» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 (П’ять) учасників:
1. ПП "Беркут";
2. ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78»;
3. ТОВ «ПБК» Закарпатреконструкція;
4. ТОВ «Альтарф Плюс»;
5. ТОВ «Міділ».
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «Беркут».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає Тендерній документації «Роботи по проекту «Реконструкція мережі водопроводу в с. Підгорб, Ужгородського району», оприлюдненій Замовником при оголошенні закупівлі.
Замовником - Баранинською сільською радою Ужгородського району Закарпатської області порушено ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ПП «Беркут» з огляду на таке.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники зобов’язані надати у складі своєї тендерної пропозиції: «Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовник вимагає від учасників зокрема наступне: «Усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів та документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій), що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, за виключенням дозволів, дипломів, трудових книжок, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, документу, що посвідчує особу...».
Оголошення Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області про проведення процедури відкритих торгів «Роботи по проекту «Реконструкція мережі водопроводу в с. Підгорб, Ужгородського району» № UA-2019-07-04-000578-b було оприлюднено в системі «Прозоро» від 04 липня 2019 року.
Таким чином, дата видачі відповідних документів з відомостями з єдиних державних реєстрів (зокрема Реєстру платників ПДВ) повинна бути не раніше 04 липня 2019 року.
Учасником ПП «Беркут» у складі своєї Тендерної пропозиції розміщеної на веб-сайті системи «Прозоро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-04-000578-b надано документ у вигляді pdf-файлу, а саме: «3.Св.платника ПДВ» PDF, який містить відомості з державного реєстру – «Витяг № 1707074500008 з Реєстру платників податку на додану вартість, виданий Хустською об’єднаною ДПІ ГУ ДФС у Закарпатській області від 28 вересня 2017 року».
В розділі документу: «Відомості про видачу витягу», зазначено:
«Дата формування витягу 28.09.2017 року».
Відповідно до «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014р.№ 1130, Реєстр платників податку на додану вартість - це автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу 5 Податкового кодексу України, який ведеться Державною фіскальною службою України.
З огляду на вищенаведене, Учасником ПП «Беркут» не дотримано вимог пп. 3 п. 1. Розділу 3 та п. 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника щодо надання офіційного документа (Витяг з реєстру платників ПДВ) з відомостями з державного реєстру, виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі .
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, - ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78»,
просить:
1. Розглянути цю Вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
2. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-07-04-000578-b з предмету закупівлі – «Роботи по проекту «Реконструкція мережі водопроводу в с. Підгорб, Ужгородського району» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), учасника ПП «Беркут» (ЄДРПОУ 22103120).
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Сканкопія вимоги з підписом директора додається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 16:24
Вирішення:
Тендерний комітет Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області розглянув Вашу вимогу в частині неправомірності прийнятого рішення повідомляє про наступне.
Так, дійсно виходячи з положень пункту 2 Розділу V передбачено, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів та документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій), що вимагаються положеннями даної тендерної документації та надаються у складі пропозиції повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, за виключенням дозволів, дипломів, трудових книжок, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин, документу, що посвідчує особу.
Однак, зауваження в частині того, що витяг з реєстру платників податку на додану вартість належить до документів з відомостями з єдиних державних реєстрів вважаємо хибним передусім виходячи з того, що листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.01.2019 №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» чітко визначено перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, серед яких відсутня інформація про реєстр платників податку на додану вартість, у зв’язку з чим вимога про десятиденну давнину не поширюється на витяг з реєстру платників ПДВ.
Окрім цього, аргументи стосовно того, що витяг з реєстр платників податку на додану вартість не належить до витягів документів з відомостями з єдиних державних реєстрів додатково підтверджуються послідовною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням №3589-р/пк-пз від 17.04.2018.
Таким чином, жодних порушень під час прийняття рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ПП «Беркут» тендерним комітетом допущено не було.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель, а під час прийняття рішень керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», листами роз’ясненнями Уповноваженого органу, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено