• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Лот №1 – Папір офісний білий формат А4 щільність 80 г/м2, Папір офісний білий формат А3 щільність 80 г/м2; Лот №2 – Канцелярське приладдя, Лот №3- Печатки та штампи)

Завершена

249 416.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 80.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2019 13:35 - 17.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу про обрання переможцем ТОВ Сантарекс

Номер: b58431a72279417daf6e582b9e9fb965
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-03-001121-b.a1
Назва: Вимога про скасування протоколу про обрання переможцем ТОВ Сантарекс
Вимога:
Фізична особа-підприємець Воропаєв Павло Анатолійович прийняв участь в електронному аукціоні за лотом № 2 «Канцелярське приладдя» № UA-2019-07-03-001121-b?lot_id=eb22eb5fcfaabfcc0cb0e354ad63ba87#lots, який відбувся 22 липня 2019 року о 14:41. Протоколом засідання тендерного комітету № 33/19 від 25.07.19 р. переможцем обрано ТОВ Сантарекс. Фізична особа-підприємець Воропаєв Павло Анатолійович не погоджується з рішенням тендерного комітету, оскільки: 1) Відповідно до Переліку затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5 строк зберігання договорів становить 3 роки. Договори надані ТОВ Сантарекс від 15 лютого та 12 травня 2016 р., тобто ті, які вже знищені, яким чином знищені документи можуть бути підтвердженням? 2) За загальним правилом копії документів, які долучаються учасниками до тендерних пропозицій мають бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що має забезпечувати можливість коректно прочитати документ. Скан. копії договорів наданих ТОВ Сантарекс не відповідають зазначеному правилу, адже рівень копій не дає можливості побачити наявність відтисків печаток на договорах та видаткових накладних, з чого випливає питання дійсного існування наданих договорів. 3) До того ж, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме ч.2 ст. 16 Закону учасник має надати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів надавши копію договору та копії актів виконаних робіт або інших документів, що підтверджують надання відповідних послуг. ТОВ Сантарекс надано скан. копію договору з Публічним акціонерним товариством «Миколаївобленерго» № 11-99 від 15 лютого 2016 р. на суму 70 000, 00 грн. і до нього видаткову накладну № SSR0108440 від 30 грудня 2016 року на суму 4 166,40 грн., що ніяк не може бути підтвердженням виконання договору на суму 70 000, 00 грн. З огляду на зазначене, Фізична особа-підприємець Воропаєв Павло Анатолійович наполягає на скасуванні протоколу засідання тендерного комітету № 33/19 від 25.07.19 р. про обрання переможцем ТОВ Сантарекс. ФОП Воропаєв П.А. 2 серпня 2019 р.
Вирішення: На Вашу вимогу про усунення порушення від 02.08.19 № UA-2019-07-03-001121-b.a1 виконавчий комітет Миколаївської міської ради повідомляє наступне. 1) Замовник у Додатку 1 до Тендерної документації не висував вимоги щодо конкретного року надання аналогічного договору. 2) Тендерним комітетом виконавчого комітету Миколаївської міської ради, при опрацюванні документів наданих ТОВ «Сантарекс», не виникало труднощів в розгляді копій документів, та не виявлено ознак порушення вимог тендерної документації. 3) У Додатку 1 до Тендерної документації вказано – Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є постачання канцелярського приладдя, товарів. Для підтвердження виконання аналогічного договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору, вказаному у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 тендерної документації, копію договору та копії актів виконаних робіт або інших документів, що підтверджують надання відповідних послуг, товарів. Замовником вимагалось надання одного аналогічного договору. ТОВ «Сантарекс» надано відповідний аналогічний договір від 12.05.2016 № 29/1 з Корабельним районним центром зайнятості. Виходячи з вищевикладеного, виконавчий комітет Миколаївської міської ради не задовольняє Вашу вимогу про усунення порушення від 02.08.19 № UA-2019-07-03-001121-b.a1.
Статус вимоги: Не задоволено