-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини для автотранспорту
Завершена
836 213.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 362.14 UAH
мін. крок: 1% або 8 362.14 UAH
Період оскарження:
02.07.2019 17:56 - 13.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА про скасування протоколу № 279 від 31 липня 2019 р засідання тендерного комітету Головного управління Національної поліції в ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Номер:
6c7ab4b43dac43909f1c30a258ac1408
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-02-002470-b.b1
Назва:
ВИМОГА
про скасування протоколу № 279 від 31 липня 2019 р засідання тендерного комітету
Головного управління Національної поліції в ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ, було оголошено закупівлю UA-2019-07-02-002470-b на ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасник:
1) ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
2) ФОП Трач Олег Володимирович
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", визнано як переможця а ціну як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" мотивуючи тим, що ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" запропонував до поставки автозапчастини походженням з Російської Федерації.
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не погоджується з рішенням тендерного комітету з наступних причин.
По-перше
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація— це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У Тендерній документації замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови Тендерної документації. Вимоги до Тендерної документації викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Дії тендерного комітету за даною процедурою є саме такими, що обмежують добросовісну конкуренцію, серед учасників торгів, дискримінують їх, що може свідчити про зловживання владою або посадовим становищем
Відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України № 829-р від 11 вересня 2014 р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» ст 2 п. 3 в якому зазнаяається
«заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі»
Згідно відповіді на запит № 825/2017 та роз’яснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі, зазначено наступне
Законом України “Про санкції” (далі – Закон про санкції) визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів).
Згідно із положеннями Закону про санкції персональні санкції - це санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність, а секторальні санкції - це санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, водночас не були нею затверджені.
Таким чином, Мінекономрозвитку не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
В той же час, у зв’язку з триваючою збройною агресією Російської Федерації проти України, сприянням і фінансуванням нею терористичної діяльності в Україні, що призвело до порушення територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасової окупації частини території, численних людських жертв, реальних та потенційних загроз національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення, в тому числі заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом про санкції.
Тобто Міністерством економічного розвитку і торгівлі, не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
Водночас виходячи з розпорядження Кабінету міністрів України № 829-р від 11 вересня 2014 р. «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» чітко вказано що здійснювати продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, можливе, лиш тоді , коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе.
Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, зазначено перелік компаній з якими забороняється діяльність .
ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" заявляє з усією відповідальність, що не здійснює продаж товар виробництва компаній щодо яких застосувуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи, згідно переліку затверджених у 2019 році.
Перелік товарів виробництва Російської Федерації які запропоновані до поставки Замовнику не виробляються іншими виробником, крім того який територіально знаходиться в Російської Федерації, а аналогічний товари інших виробників не відповідають технічним характеристикам заявленими в тендерній документації
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою, таку що порушує принципи добросовісної конкуренції, прозорості та об’єктивної оцінки.
По-друге
Детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасника ФОП Трач Олег Володимирович, можна зробити висновок що вона не відповідає дійсності, а інформація яка надана до розгляду тендерному комітету є навмисно спотворенна, та така що вводить Замовника в оману.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога .pdf 08.08.2019 15:40
Дата подачі:
08.08.2019 15:40