-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Торги не відбулися
41 290 234.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 82 580.47 UAH
мін. крок: 0.2% або 82 580.47 UAH
Період оскарження:
02.07.2019 17:09 - 14.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
4ef8a37d25454d599e910763370d0a35
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-02-002350-b.a2
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Постійно діючій адміністративній колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37573094
69037, Україна, Запорізька обл.,
м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «БАЗИС»
(ТОВ «БКГ «БАЗИС»)
Код ЄДРПОУ: 32400247
Юридична адреса: 69091, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, будинок 65
Інформація про закупівлю:
Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-07-02-002350-b
Очікувана вартість закупівлі:
41 290 234,80грн. з ПДВ
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТОМ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було проведено закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування» за кодом ДК021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, ID: UA-2019-07-02-002350-b.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь 4 учасника:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПЕН-Д» (код ЄДРПОУ 25514131), з ціновою пропозицією – 39 799 900,00грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (код ЄДРПОУ 34525784), з ціновою пропозицією – 39 800 000,00грн. з ПДВ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА «БАЗИС» (код ЄДРПОУ 32400247), з ціновою пропозицією – 41 197 000,00грн з ПДВ;
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (код ЄДРПОУ 32417358), з ціновою пропозицією – 41 229 670,00грн з ПДВ
За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник розмістив у системі Протокол засідання тендерного комітету №44-р/1 від 25.07.2019р з інформацією про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПЕН-Д». Дата та час публікації інформації про відхилення учасника: 25 липня 2019 року 17:01.
За результатом розгляду наступної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник розмістив у системі Протокол засідання тендерного комітету №44-р/2 від 29.07.2019р з інформацією про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД». Дата та час публікації інформації: 29 липня 2019 року 09:47.
Електронною системою закупівель ProZorro автоматично сформовано та оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» на виконання робіт з «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування» (за кодом ДК021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи).
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та вважає його дії такими, що порушують права та інтереси ТОВ «БКГ «БАЗИС», також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД».
В ході аналізу тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) на відповідність вимогам Тендерної документації, затвердженої Протоколом тендерного комітету департаменту освіти і науки Запорізької міської ради №44 від 19.03.2019 року, виявлено наступне:
1. Вимогою пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.».
Вимогою приміток Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна (цінова) пропозиція» встановлено: «Cума з ПДВ зазначається лише тими учасниками, які є платниками ПДВ».
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено ціну з ПДВ та ціну без ПДВ. Учасником не зазначено розмір ПДВ.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не виконано вимогу тендерної документації, щодо зазначення суми ПДВ в Тендерній (ціновій) пропозиції.
2. Вимогою пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист.».
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано гарантійний лист, щодо врахування всіх затрат в запропонованій ціні відповідно вимог пункту 1 розділу V Тендерної документації.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не виконано вимогу Тендерної документації в частині надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо врахування всіх затрат в ціні тендерної пропозиції.
3. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено: «Строк гарантії на виконані роботи складає один рік».
Натомість ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України встановлено: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме вимогам ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України.
4. Вимогою пункту 2 «Строк укладання договору» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації встановлено: «Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, визначеної за результатом аукціону.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ Тендерної документації.
5. Вимогою пункту 2 «Строк укладання договору» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ Тендерної документації.
6. Вимогою пункту 2 «Строк укладання договору» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ Тендерної документації.
7. Вимогою підпункту 7, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Тендерна пропозиція повинна складатися з інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до цієї тендерної документації.». Вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.».
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано локальний кошторис 2-1-1, в пунктах 26, 133 та 218 якого не співпадають назви матеріалу з технічним завданням (Додаток 3 до Тендерної документації), а саме згідно технічного завдання «дюбелі», у кошторисі 2-1-1 пропозиції – «дюбелі з шурупом 6х40».
У пункті 230 кошторису 2-1-1, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання, а саме – в технічному завданні зазначено 4,8312 м3, в кошторисі учасника 4,831 м3.
У пункті 266 кошторису 2-1-1, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання, а саме – в технічному завданні 1,2кг; в кошторисі учасника 0,6 кг.
У пункті 58 кошторису 2-1-2, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», не співпадають назви матеріалу з технічним завданням, а саме – згідно технічного завдання «дюбелі», у кошторисі «дюбелі з шурупом 6х40».
У пункті 33 кошторису 2-1-12, наданого в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання, а саме – в технічному завданні 0,07т, в кошторисі 3,15т.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Враховуючи все зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає вимогам Тендерної документації.
Вважаємо що Замовник своїми діями порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлені частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Добросовісна конкуренція серед учасників.
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Крім того Замовник порушив наступні норми законодавства:
- Підпункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
- Частину 1 статті 884 Цивільного кодексу України. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», що в свою чергу призвело до порушення чинного законодавства в сфері закупівель та майнових прав ТОВ «БКГ «БАЗИС».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про намір укласти договір, затверджене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №44-р/2 від 29.07.2019р.
3. Зобов’язати Замовника повернути на кваліфікацію та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
4. Згідно вимог абзацу другого частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету №44-р/1 від 25.07.2019р.
2. Протокол засідання тендерного комітету №44-р/2 від 29.07.2019р.
3. Тендерна документація на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)».
4. Тендерна (цінова) пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД».
5. Локальний кошторис 2-1-1 тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД».
6. Локальний кошторис 2-1-2 тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД».
7. Локальний кошторис 2-1-12 тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД».
8. Копія документу про оплату за подання Скарги.
Директор ТОВ «БКГ «БАЗИС» А.Ю. Олійник
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ СКАРГА 53 школа.docx 06.08.2019 16:37
- 1. Протокол _44-р1 від 25.07.2019р розгляду ТП_ІНТЕРПЕН-Д.doc 06.08.2019 16:37
- 2. Протокол _44-р2 від 29.07.2019р розгляду_ТП_Співдружність Авіа Буд.doc 06.08.2019 16:37
- 3. ТД_Капремонт 53 школа.docx 06.08.2019 16:37
- 4. Тендерна пропозиція.pdf 06.08.2019 16:37
- 5. 24 - ЛК2-1-1_ф1_35_I ЗОШ 53.pdf 06.08.2019 16:37
- 6. 24 - ЛК2-1-2_ф1_35_I ЗОШ 53.pdf 06.08.2019 16:37
- 7. 24 - ЛК2-1-12_ф1_35_I ЗОШ 53.pdf 06.08.2019 16:37
- 8. Платіжне доручення.pdf 06.08.2019 16:37
- АМКУ СКАРГА 53 школа.pdf 06.08.2019 16:37
- рішення від 08.08.2019 №10865.pdf 08.08.2019 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2019 № 11707.pdf 23.08.2019 18:19
- рішення від 22.08.2019 № 11707.pdf 29.08.2019 00:05
- Пояснення до скарги.pdf 22.08.2019 09:23
- Протокол розгляду_ТП_Співдружність Авіа Буд - відх.doc 06.09.2019 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2019 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2019 00:05
Дата виконання рішення Замовником:
06.09.2019 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень в сфері публічних закупівель
Номер:
629f1a4949f3426a9f0017c5622e79d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-02-002350-b.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень в сфері публічних закупівель
Вимога:
В ході аналізу тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) на відповідність тендерної документації, затвердженої Протоколом тендерного комітету департаменту освіти і науки Запорізької міської ради №44від 19.03.2019 року, виявлено наступне:
1. Вимогою пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено зазначення ПДВ в формі «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, розміру ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
Вимогою приміток Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція (цінова)» встановлено: «Cума з ПДВ зазначається лише тими учасниками, які є платниками ПДВ».
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено ціну з ПДВ та ціну без ПДВ. Учасником не зазначено розмір ПДВ.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу тендерної документації, щодо зазначення суми ПДВ.
2. Вимогою пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації було встановлено: «Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов цієї документації. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано гарантійний лист, щодо врахування всіх затрат в запропонованій ціні.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
3. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» надано довідку «Тендерна (цінова) пропозиція», в якій зазначено строк гарантії на виконані роботи складає один рік.
Натомість ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України встановлено: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.»
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає вимогам діючого законодавства, а саме вимогам ч.1 ст.884 Цивільного кодексу України.
4. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з урахуванням всіх податків і зборів які сплачує учасник, у зв’язку з чим учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, визначеної за результатом аукціону.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
5. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано довідку в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
6. Вимогою пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації було встановлено: «Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.»
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не надано копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Таким чином, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не виконано вимогу пункту 2 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
7. Вимогою пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було встановлено надання інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Вимогою пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було встановлено надання локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), як підтвердження відповідності запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
У пунктах 26, 133 та 218 локального кошторису 2-1-1 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» не співпадають назви матеріалу з технічним завданням (ТЗ), а саме: за ТЗ «дюбелі», у кошторисі – «дюбелі з шурупом 6х40».
У п. 40 кошторису 2-1-1 одиниці виміру не відповідають вимогам Технічного завдання.
У п. 230 кошторису 2-1-1 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 4,8312 м3; в кошторисі учасника 4,831 м3).
У п. 266 кошторису 2-1-1 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 1,2 кг; в кошторисі учасника 0,6 кг.).
У п.58 локального кошторису 2-1-2 не співпадають назви матеріалу з технічним завданням (ТЗ) - за ТЗ: «дюбелі», у кошторисі – «дюбелі з шурупом 6х40».
У п.33 локального кошторису 2-1-12 обсяги не відповідають вимогам Технічного завдання (в ТЗ 0,07 т, у кошторисі 3,15 т.).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає технічним вимогам встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі зазначеного ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784) процедури закупівлі UA-2019-07-02-002350-b;
2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД» (ЄДРПОУ 34535784);
3. Відповідно до вимог ч.4 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" перейти до оцінки наступного учасника, пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною.
В разі не виконання даної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2019 14:39
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПА БАЗИС» Замовник зазначає про наступне: частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачається, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про усунення порушень UA-2019-07-02-002350-b не містить вимог передбачених ч. 3 ст. 30 Закону.
Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Виходячи зі змісту наведених вище норм, звернення до Замовника може надавати Учасник, тендерна пропозиція якого розглядалася та по якій Замовником прийняте відповідне рішення. Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПА БАЗИС» Замовником не розглядалася та відповідного рішення Замовником не приймалося, тому у вказаного Учасника відсутні підстави для звернення з такою вимогою.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій закінчився 18.07.2019 року в 17 год. 00 хв.
Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 08.07.2019 року.
Виходячи з наведеного, Учасник звернувся з вимогою не у спосіб передбачений нормами Закону та поза межами строку на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПА БАЗИС» звернулось до Замовника з вимогою не передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, Замовник не має змоги розглядати таку вимогу відповідно до вимог Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено