• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Аналізатор гематологічний автоматичний (джерело фінансування закупівлі: кошти фонда НСЗУ)

Джерело фінансування закупівлі: кошти фонда НСЗУ

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 02.07.2019 15:05 - 14.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі не усунення яких може призвести до неефективно використання бюджетних коштів НСЗУ

Номер: aac7024798bc4a84ba6e051390e55587
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-02-001023-c.b1
Назва: Вимога, щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі не усунення яких може призвести до неефективно використання бюджетних коштів НСЗУ
Вимога:
Тендерному комітету "МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №13" Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ 02003770, пр. Гагаріна, 137, Харківська обл., Слобідський р-н, м. Харків, 61124 Предмет закупівлі: ДК 021:2015 38430000-8 Детектори та аналізатори (Аналізатор гематологічний автоматичний (джерело фінансування закупівлі: кошти фонда НСЗУ), 1 шт. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-02-001023-c Вимога, щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі не усунення яких може призвести до неефективно використання бюджетних коштів НСЗУ Керуючись статтею 18 Закону України, ставлячи за мету захист своїх порушених і законних інтересів, дбаючи про досягнення максимального соціального ефекту, економічної доцільності та ефективності проведення публічних закупівель і раціонального використання бюджетних коштів НСЗУ звертаємось з вимогою про наступне: Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" Харківської міської ради, Код ЄДРПОУ 02003770 (далі по тексту – Замовник) проводить процедуру закупівлі товару код ДК 021:2015: 38430000-8 «Детектори та аналізатори», оголошення про закупівлю оприлюднене 02.07.2019 р., на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-02-001023-c. Процерура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). ТОВ "Глобал Біо-маркетинг Груп" (далі по тексту – Скаржник) надав тендерну пропозицію на предмет закупівель згідно з умовами тендерної документації (далі по тексту – ТД). Про те, що тендерну пропозицію Скаржника дискваліфіковано Скаржник дізнався із Протокол № 180 засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 24.07.2019р (далі по тексту – Протокол) опублікованого Замовником на сайті Уповноваженого органу. Як стало відомо Скаржнику із Протоколу пропозиція Скаржника відхилена з такої причини: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам, встановленим в п.2 додатку 3 до тендерної документації. Скаржник не може погодитись з таким викладенням обставин процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Скаржника була складена належним чином та містила всі необхідні для оцінювання предмети. Щодо обставин невідповідності Пропозиції Скаржника вимогам п.2 Додатку 3 до ТД то потрібно відмітити те, що тендерною документацією передбачено ряд якісних та кількісних вимог, що мають відношення до цієї вимоги, а саме: 1. в п.2 Додатку 3 до ТД замовником передбачено вимогу такого змісту: «Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: - завірену копію декларації про відповідність або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754**, №755***; - довідку, складену в довільній формі щодо року виробництва товару (не раніше 2018 року), назви виробника товару, країни походження товару; - довідку, складену в довільній формі, якою учасник гарантує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України відповідно до норм чинного законодавства. * - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». ** - Постанова КМУ від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro». *** -Постанова КМУ від 02.10.2013. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»; 2. в п.5, Додатку 3 до ТД Замовником передбачено вимогу про те, що Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; 3. в графі №40, таблиці Медико-технічних вимог пукту 2 «Комплектація та технічні параметри обладнання» Технічної специфікації (опису предмету закупівлі) Додатку 3 до ТД Замовником передбачено вимогу такого змісту: «наявність стартового набору реагентів на 1000 тестів» Стосовно вимоги визначеної замовником в графі №40, таблиці Медико-технічних вимог, параграфу 2 «Комплектація та технічні параметри обладнання» Технічної специфікації (опису предмету закупівлі) Додатку 3 до ТД (далі за текстом – Графа №40), потрібно відмітити те, що до складу «стартового набору реагентів на 1000 тестів» мають входити контрольні матеріали для контролю якості досліджень та реагенти діагностичні для проведення таких досліджень. Як відомо, без наявності контрольних матеріалів в складі «стартового комплекту реагентів на 1000 тестів» не можливо виконати процедуру контролю якості, а отже не можливо переконатись в достовірності результатів отриманих при проведенні досліджень на предметі закупівлі. Також добре відомо, що термін придатності контрольних матеріалів в складі «стартового набору реагентів на 1000 тестів» (далі скорочено – Контрольні матеріали) має обмежений термін придатності, що як правило не перевищує 6 (шести) місяців з моменту виробництва, а термін придатності інших компонентів цього стартового комплекту не перевищує 12-24 місяців з моменту виробництва. Таким чином, за умови поставки контрольних матеріалів, що входять до комплекту поставки «стартового комплекту реагентів на 1000 тестів» та за умови, що такі контрольні матеріали були виготовлені в 2018 р. (а це не суперечить вимогам ТД) Замовник отримає «стартовий комплект реагентів на 1000 тестів» до складу якого будуть входити реагенти з простроченим терміном використання, що може призвести до неефективно використання бюджетних коштів НСЗУ. Для підтвердження відповідності пропозиції Скаржника вимогам п.2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням вимог п.5 Додатку 3 до ТД, а також з урахуванням вимог визначених Замовником в графі №40, таблиці Медико-технічних вимог пункту 2 «Комплектація та технічні параметри обладнання» Технічної специфікації (опису предмету закупівлі) Додатку 3 до ТД серед інших документів в складі пропозиції Скаржника було надано такі документи: • гарантійний лист про підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого в товару вимогам тендерної документації (сторінка 283 в складі пропозиції Скаржника); • пояснювальна записка про відповідність технічних, якісних та кількісні характеристики запропонованого в пропозиції Скаржника товару до медико-технічних та іншим вимогам тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару) (далі по тексту – Пояснювальна записка), (сторінки включно з 284 по 293 в складі пропозиції Скаржника). На сторінці 284 цієї Пояснювальної записки ТОВ «Глобал Біо-маркетинг Груп» надано гарантії того, що запропонований в пропозиції Скаржника товар дозволено для застосування в Україні, та про те, що цей запропонований товар відповідно до вимог чинного законодавства України, та з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 пройшов процедуру оцінки відповідності вимогам Технічнічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro та визнаний такими, що відповідають встановленим вимогам. Поставка медичних виробів для діагностики in vitro здійснюється з нанесеним маркуванням Національного знаком відповідності як це і передбачено чинним законодавством України. Також на сторінці 284 цієї Пояснювальної записки ТОВ «Глобал Біо-маркетинг Груп» надано гарантії того, що Введення в обіг запропонованого Скаржником товару здійснюється відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, як це і передбачено вимогою п.2 Додатку 3 до ТД; • належним чином завірена копія Декларації №2017-010 від 18.08.2017 р., про відповідність запропонованого товару вимогат Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 р. № 754. (сторінки включно з 190 по 191 в складі пропозиції Скаржника); • належним чином завірена копія Декларації №2017-015 від 29.09.2017 р., про відповідність запропонованого товару вимогат Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 р. № 754 (сторінки включно з 192 по 195 в складі пропозиції Скаржника); • гарантійний лист №Т5 про те, що запропонований в пропозиції Скаржника товар ввезений та/або буде ввезено на митну територію України відповідно до норм чинного Законодавства (сторінка 202 в складі пропозиції Скаржника); • Довіреність від Виробника запропонованого товару про те, що Скаржнику надано статус Уповноваженого представника виробника в Україні (сторінки включно з 166 по 175 в складі пропозиції Скаржника); • Гарантійний лист від Виробника запропонованого товару з підтвердженням того, що Скаржник може поставити запропонований товар у необхідній кількості, відповідної якості, з гарантійними строками обслуговування та в строки поставки, визначені тендерною документацію цих торгів та тендерною пропозицією Скаржника (сторінка 203 в складі пропозиції Скаржника); • Гарантійний лист №Т1 про те, що всі запропоновані в пропозиції Скаржника товари та його комплектуючі, в кількості, комплектності, якості та зі строками придатності згідно до вимог тендерної документації, є новими, технічно справними, не знаходяться в розшуку, під арештом, не обтяжені договором застави чи іншими зобов’язаннями, пов’язаними з переходом права власності, товар та його комплектуючі – такі, що не були у вживанні (використанні), виготовлений в 2019 році, а також є такими, що не був використаний в якості демонстраційного зразка (сторінка 196 в складі пропозиції Скаржника); • Гарантійний лист №Т2 про те, що, що в комплект до запропонованого в пропозиції Скаржника автоматичного гематологічного аналізатора GBG GS Модель:1706 входить стартовий набір реактивів на 1000 досліджень у кількості, комплектності, якості та зі строками придатності що визначені тендерною документацією цих торгіву, пропозицією Скаржника та умовами договору про закупівлю (сторінка 197 в складі пропозиції Скаржника); • Гарантійний лист №Т3 про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого в пропозиції Скаржника товару та його комплектуючі відповідають нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України та вимогам тендерної документації, а також про те, що поставку запропонованого Скаржником товару буде виконано зі строками придатності та в термін, що не перевищує термін поставки обумовлений тендерною документацією та договором про закупівлю (сторінка 198 в складі пропозиції Скаржника). Враховуючи вищевказане об’єктивно доведено, що тендерним комітетом "МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №13" Харківської міської ради при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІО-МАРКЕТИНГ ГРУП» ( Код ЄДРПОУ 37815808) було порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже пропозиція Скаржника відповідає вимогам встановленим в п.2 додатку 3 до Тендерної документації, а також відповідає всім іншим вимогам та положенням ТД. Тому рішення тендерного комітету "МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №13" Харківської міської ради від 24.07.2019 року про дискваліфікацію пропозиції Скаржника є упередженим та безпідставним, а також є таким, що може призвести до неефективно використання бюджетних коштів НСЗУ, оскільки згідно Протоколу № 183 засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 24.07.2019р, переможцем процедури цих торгів було визнано пропозицію ФОП Педан Олександр Володимирович, пропозиція якого, при бюджеті закупівлі в розмірі 250 000 гривень, на 47 520,00 гривень дорожче за пропозицію Скаржника. Також сподіваємось, що НСЗУ зможе надати належну правову оцінку діям Тендерного комітету Замовника та буде сприяти ефективному використання бюджетних коштів НСЗУ. На підставі викладеного, ПРОШУ: • прийняти до розгляду цю вимогу; • скасувати рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Скаржника; • провести повторну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє, що процедура закупівлі, в тому числі й розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за принципами недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Однією із вимог тендерної документації, було надання в складі тендерних пропозицій «довідки, складеної в довільній формі, якою учасник гарантує, що запропонований ним товар ввезений на митну територію України відповідно до норм чинного законодавства». В складі вашої тендерної пропозиції зазначена довідка відсутня, а наданий вами гарантійний лист №Т5 від 18.07 №052-0040/44, не відповідає умовам, встановленим в п.2 додатку 3 до тендерної документації, оскільки зміст цього листа суперечить та не відповідає вимозі, висунутій замовником в тендерній документації. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Щодо строку придатності стартового набору реагентів на 1000 тестів, то повідомляємо, що він варіюється в межах від 6 до 24 місяців, тому ваші твердження є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги: Відхилено