-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області "Коригування" (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 )
Завершена
2 332 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 661.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 661.12 UAH
Період оскарження:
01.07.2019 16:42 - 15.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Выполнение требование АМКУ
Номер:
cdc3ccc62ca940ac966a7781524ad2f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-001790-b.b5
Назва:
Выполнение требование АМКУ
Вимога:
Согласно Решения АМКУ номер 11934-р/пк-пзвід 28.08.2019 р. уже выбранного ранее Вами данного победителя обязали отменить, так как были выявлены нарушения в тендерной документации. На каком основании Вы снова пытаетесь повторно сделать его победителем торгов при наличии тех же нарушениях признанным АМКУ. Мы требуем отменить решение о признании победителя ООО БК Гидробуд согласно решения АМКУ. В случае игнорирования данного требования, уже на основании доказанных фактов нарушений со стороны заказчика, мы будем вынуждены обращаться в Национальное антикоррупционное бюро Украины, Аудиторскую службу Украины, в Правохранительные органы Украины и др.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2019 06:26
Вимога
Відкликано скаржником
Согласно Решения АМКУ
Номер:
78da511cb5b24cf3bce812d02d684611
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-001790-b.b4
Назва:
Согласно Решения АМКУ
Вимога:
Согласно Решения АМКУ номер 11934-р/пк-пзвід 28.08.2019 р. уже выбранного ранее Вами данного победителя обязали отменить, так как были выявлены нарушения в тендерной документации. На каком основании Вы снова пытаетесь повторно сделать его победителем торгов при наличии тех же нарушениях признанным АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2019 14:19
Опис причини скасування:
Еще будет добавлена информация
Дата скасування:
16.09.2019 06:08
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
d68ffbd9b05d47ff9c4ffeeb8d4df857
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-001790-b.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга та платіжне доручення додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.08.2019 10:22
- Платіжне доручення.pdf 08.08.2019 10:22
- рішення від 12.08.2019 № 10997 + лист Замовнику.pdf 13.08.2019 14:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2019 № 11934.pdf 29.08.2019 17:30
- рішення від 28.08.2019 № 11934.pdf 02.09.2019 22:16
- Протокол розгляду пропозиції учасника.pdf 20.08.2019 11:12
- 5. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf 20.08.2019 11:12
- договор 126 .PDF 20.08.2019 11:12
- доп.угода.PDF 20.08.2019 11:12
- Лист від 19.08.19 №1187.PDF 20.08.2019 11:12
- Лист від 09.09.2019 №1270.pdf 10.09.2019 10:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2019 10:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2019 22:16
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2019 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
тендерним комітетом виконавчого комітету Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області протоколом від 09.09.2019 №47 було скасовано рішення тендерного комітету від 24.07.2019 року № 39 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ „ВАНИЧ” та рішення від 31.07.2019 року №43 про визначення ТОВ БК „ГІДРОБУД” переможцем за процедурою закупівлі - „Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області” (Коригування)
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ee314a9b089145178cba1103a9f20250
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-001790-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
31 липня 2019р. ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РАЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ по результатам тендерної закупівлі було прийнято рішення, затверджене Протоколом № 43 від 31.07.2019р. про визначення переможцем в тендерній закупівлі з предмету: «Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області „Коригування” (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 ) ТОВ "БК ГІДРОБУД".
В результаті аналізу були виявлені явні порушення в їх складанні та невідповідності вимогам Тендерної документації:
1.Наданий Статут ТОВ «БК ГІДРОБУД» від 2014р. є НЕДІЮЧИМ, тому такий Учасник повинен бути одразу Дискваліфікований.
Згідно Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII, який замінює застарілі норми Закону «Про господарські товариства» в частині регулювання діяльності товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю. Відповідно, статути ТОВ та ТДВ, що створювалися до 17 червня 2018р. повинні бути змінено та приведено у відповідність до вимог нового Закону в строк до 17.06.2019р.
2.В наданій довідці щодо наявності механізмів та обладнання, необхідних для
виконання робіт, Учасник вказує, що вся техніка та обладнання не є власними, при цьому в наданому ТОВ «БК ГІДРОБУД» кошторисі , інформація про оренду взагалі відсутня. Вартість робіт із застосуванням орендованої техніки та вартість робіт із застосуванням власної техніки – суттєво відрізняється. Саме тому ціна за виконання робіт, яку вказав Учасник не відповідає реальним його затратам, тому ставиться під сумнів факт виконання робіт саме за ту суму, яку пропонує Учасник.
3.Учасник надав інформацію за № 2/2019 від 15.07.2019р в своїй тендерній документації про виконання робіт самостійно. При цьому вся техніка та обладнання , яке використовується ТОВ «БК ГІДРОБУД» використовується на підставі договорів про надання послуг з ТОВ «ДЕМІ ПЛЮС» та ПАТ «ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ». Таким чином на підставі цих договорів про надання послуг у виконанні робіт з предмету тендерної закупівлі будуть приймати участь і ТОВ «ДЕМІ ПЛЮС» та ПАТ «ПІВДЕНСПЕЦАТОМЕНЕРГОМОНТАЖ», як такі , що виконують своєю технікою певні роботи, які передбачені кошторисом ТОВ «БК ГІДРОБУД», вони- є субпідрядниками. Таким чином Учасник надав завідомо неправдиву інформацію в своїй документації.
4.Наданий аналогічний Договір №5П від 2019р. та акти виконання робіт по цьому договору є копіями з поганою якістю та незрозумілого змісту - як наслідок не можуть враховуватися, як підтвердження виконання аналогічного виду робіт.
5.Довідка № 07/2019 від 15 липня 2019р. про застосування санкцій по Розділу ІІІ. п. 1.14 тендерної документації не відповідає вимогам.
За вимогами Тендерної документації Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Враховуючи вищевикладене , куруючись ст.16 , ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами, які були зазначені Виконавчим комітетом Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області ТОВ «ГРІФІТ» вимагає:
1. Здійснити Виконавчим комітетом Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області ретельну перевірку всієї (в цілому) тендерної пропозиції , яка надана ТОВ "БК ГІДРОБУД".
2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БК ГІДРОБУД" за результатами тендерної закупівлі з предмету: Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області „Коригування” (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 ) , викладене Протоколом №№ 43 від 31.07. 2019р., через невідповідність вимогам ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» та не відповідність умовам тендерної документації.
3. Скасувати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «БК ГІДРОБУД» стосовно визначення переможцем у процедурі закупівлі .
4. Продовжити розгляд тендерної документації інших учасників тендерної закупівлі : Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області „Коригування” (ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 ) .
У випадку, якщо, рішення Замовника не буде відмінено, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету, Контролюючих органів, а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що:
спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції.
Директор
ТОВ «ГРІФІТ» Д.А.Устименко
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 01.08.2019 16:29
- Протокол 45.PDF 05.08.2019 16:35
Дата подачі:
01.08.2019 16:29
Вирішення:
Вивчивши вимогу тендерний комітет прийняв рішення надати таку відповідь учаснику: вимоги – відхилена
Оскаржити рішення про визнання переможця учасник може подавши скаргу до органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування протоколів
Номер:
a45b53f3c304409592970d82a6e45cc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-001790-b.b1
Назва:
Вимога про скасування протоколів
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»
49010, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Академіка Лазаряна,3
тел. +38(067) 631-90-41; e-mail: info-imb@ukr.net
ЄДРПОУ 41291061, ІПН 412910604630 Витяг № 1704634500273
р/р 26003050302167 у АТК КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 305299
Вих № 217
Від 01.08.2019р.
Тендерному комітету
Виконавчий комітет Раївської сільської ради
Синельніковського району Дніпропетровської області
Вимога до Замовника
щодо неправомірної дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (далі – Учасник) і визнання переможця
За оголошенням №UA-2019-07-01-001790-b
Тендерну пропозицію Учасника було відхилено відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника
Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі
Протокол 42.1.PDF 29 липня 2019р. о 16:30
Протокол 42.jpg 29 липня 2019р. о 16:30
В той же час, тендерна пропозиція Учасника відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним:
№ з/п Порушено пункт/частину/розділ тендерної допкументації Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам
ЗУ «Про публічні закупівлі»
1 2 3
1 Не надано в повному обсязі документи, які обов’язково надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, а саме: не надано копії договорів оренди/лізингу/надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт, дані в яких повинні співпадати з довідкою про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (розділ ІІІ п. 1 тендерної документації, п. 1 Додатку 1 та Таблиця 4 Додатку 5 до тендерної документації) Відповідно розділу ІІІ п.1 тендерної документації Учасник повинен розмістити(завантажити) в електронній системі закупівель інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (таблиці 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Відповідно п. 1 Додатку 1 Учасник повинен надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 4 Додатку 5 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Відповідно Таблиці 4 Додатку 5 Учасник повинен надати «Довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні». У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами
Дані вимоги виконані Учасником в повному обсязі, що підтверджується «Довідкою про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні» за вих. № 184 від 15.07.2019р. (відповідає Таблиці 4 Додатку 5 тендерної документації), Відомістю за рахунком 10 за 15 липня 2019р. та Відомістю за рахунком 1171 за 15 липня 2019р.
Зазначені договори оренди/лізингу/надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки, які будуть залучені для виконання робіт не вимагалися тендерною документацією
Отже Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
2 Не надано в повному обсязі документи, які обов’язково надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) Відповідно розділу ІІІ п.6 та Додатку2 тендерної документації Учасник розмістив (завантажив) в електронній системі закупівель інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка складається з:
- договірної ціни;
- локального кошторису (складеного відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- пояснювальної записки;
- пiдсумкової вiдомості ресурсiв;
- проекту календарного графіку виконання робіт;
- підтверджуючих розрахунків для визначення показників загальновиробничих та адміністративних витрат згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»
Замовник стверджує, що дана інформація надана не в повному обсязі, проте згідно розділу V п. 2 тендерної документації Замовник зазначає, що: «Будь-які не враховані у ціні пропозиції витрати додатково сплачуватися не будуть.». Відносно цього Учасником надано «Гарантійний лист щодо згоди з порядком розрахунку ціни» за вих. №176 від 15.07.2019р., де зазначено: « Учасник гарантує, що за будь-які не враховані у ціні пропозиції витрати не буде вимагати додаткових оплат від Замовника».
Отже Учасником виконана вимога Замовника, та не є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо: Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації.
Зважаючи на зазначене вище, вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника відповідає всім умовам Тендерної документації і не підлягає відхиленню у зв’язку із зазначеною відповідністю.
Всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і умовам власної Тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Одночасно, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника
Назва файлу протоколу Дата розміщення протоколу в системі
Протокол 43.PDF 31 липня 2019р. о 14:45
Замовником прийнято протиправне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам тендерної документації і визнання його Переможцем процедури закупівлі незважаючи на невідповідність його тендерної пропозиції всім умовам тендерної документації Замовника.
В той же час, на думку Учасника, тендерна пропозиція Переможця не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, що підтверджується наступним
№ з/п Порушено пункт/частину/розділ тендерної допкументації Обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та/або вимогам
ЗУ «Про публічні закупівлі»
1 2 3
1 Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники торгів мали надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної з виконанням робіт, якщо отримання ліцензії на виконання таких робіт передбачено законодавством, чинну протягом періоду будівництва. Виходячи з зазначених умов, Переможець надав Копію Ліцензії № 2013032780, яка дійсна до 05.12.2019року (що підтверджується сканованим зображенням та можна перевірити на сайті Держархбудінспекція України за посиланням: https://dabi.gov.ua/license).
В той же час, Переможцем була надана «Тендерна пропозиція» за вих №1/2019 від 15 липня 2019 року, де вказано в п.8 строк виконання робіт до 25.12.2019р., що підтверджується «Календарним графіком виконання робіт» за вих №15/2019 від 15 липня 2019р.
Отже Переможцем не виконана вимога Замовника, зазначена у п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення пропозиції Переможця на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників відкритих торгів, відхиленні тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону, дискримінації учасників та неможливості Учасника стати переможцем цього аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси
Наслідком зазначеного вище, стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки
Відповідно до ч.2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, встановлених цим Законом, в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі вищевикладеного, керуючись нормами діючого законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі», статті 1 Закону України «Про запобігання корупції»
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Надати роз’яснення щодо вищезазначених дискримінаційних вимог.
3.Скасувати Протокол №42 від 29.07.2019р. про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4.Скасувати Протокол №43 від 31.07.2019р про визначення переможця процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Реконструкція системи водопостачання в с. Панасівка Синельниківського району Дніпропетровської області» «Коригування», (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «45454000-4»
У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачається законодавством, будемо вимушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.
Директор
ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» __________________ Кроцюк А.Ю.
(підпис, МП)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 01.08.2019 13:57
- Протокол 44.PDF 05.08.2019 16:28
Дата подачі:
01.08.2019 13:57
Вирішення:
п.1 вимоги – відхилена як недійсна
У Таблиці 4 Додатку 5 до тендерної документації замовник чітко вказав, що учасник повинен надати «Довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні» та додатково надати у якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами.
Однак учасником надано довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні вих. № 184 від 15.07.2019р. та підтверджуючі документи лише до п.1 довідки, а саме відомість за рахунком 10 за 15 липня 2019р. та відомість за рахунком 1171 за 15 липня 2019р. Відповідно до довідки вих. № 184 від 15.07.2019р. не надано підтверджуючі документів до п.2 довідки „2.Обладнання, автотранспорт, комп’ютери, спеціалізоване програмне забезпечення, техніка та приміщення, які орендуються”, що може бути підтверджено договори оренди/лізингу/надання послуг транспортних засобів та будівельної техніки.
п.2 вимоги – відхилена як недійсна
У п.6 розділу III та Додатку 2 тендерної документації замовник чітко вказав про наявність у тендерній пропозиції інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 тендерної документації, а надано лише підтверджуючі документи без інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним вимогам тендерної документації.
Також учасник під час подання тендерної пропозиції наклав на неї електрону цифрову печатку підприємства замість електронного цифрового підпису уповноваженої особи, що не відповідає пункту 1 „Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 „Інструкції з підготовки тендерної пропозиції„.
Стосовно рішення про визнання Переможця учасник має право подати скаргу до органу оскарження (Антимонопольний комітет України – АМКУ).
Статус вимоги:
Не задоволено