• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво водогону села Михля Лютарської сільської ради Ізяславського району Хмельницької області (коригування)

Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджету.

Завершена

4 928 650.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 928.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2019 14:37 - 12.07.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: ee4acc6b781e468c970893725c9e4989
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-000406-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ЛЮТАРСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ІЗЯСЛАВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ розглянуто Вашу вимогу UA-2019-07-01-000406-c.b1. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною. Замовником встановлено критерії оцінки, оскільки роботи «Будівництво водогону села Михля Лютарської сільської ради Ізяславського району Хмельницької області (коригування), (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)» мають складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу. Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України. Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018. Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій. Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну. При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам. Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п. 5.1.3 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування. Також пояснюємо, що застосування опцій оцінки, зокрема, «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників» необхідними у зв’язку із специфікою об’єкта будівництва, обсягу робіт, наявності кількості працівників для виконання робіт у встановлені строки. Зокрема, опція «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» понад 15 млн. грн. за 2017-2018 роки вказує, що учасники, які мають такі обсяги можуть виконати відповідні роботи упродовж двох років. «Наявність кваліфікованих працівників» підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі. Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено