• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 44613700-7 Контейнери для сміття (металеві контейнерні майданчики у кількості 13 одиниць з трьома контейнерами в кожному, для роздільного збору твердих побутових відходів).

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2019 14:13 - 13.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга що стосується тендерної документації

Номер: 944c1fc910954dedbe3ddd35bdec6c54
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-001018-b.a3
Назва: Скарга що стосується тендерної документації
Скарга:
Суть скарги викладено в прикріпленому документі
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.07.2019 20:35
Автор: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Наталія Сидоренко +380971189910 rentokgrup@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: e753ff21f332401d9537047102221dda
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-001018-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Комунальним підприємством «Бахмутський комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник) 01 липня 2019 року в системі публічних закупівель «Прозоро» опубліковано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів металевих контейнерних майданчиків у кількості 13 одиниць з трьома контейнерами в кожному, для роздільного збору твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-001018-b). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників, максимальної економії та ефективності. В той же час процедура закупівлі, яка проводиться Замовником даним вимогам не відповідає. Відповідно до п. 4.2. Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації подання тендерних пропозицій за окремими частинами предмету закупівлі не передбачається. Тендерна пропозиція стосовно предмету закупівлі подається в цілому. Проте, відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Замовником фактично предмет закупівлі розділено на дві частини: перша - Металевий контейнерний майданчик, друга - Металевий контейнер для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб. оцинкований. Поділ предмету закупівлі на окремі частини підтверджується технічними вимогами до контейнерів та контейнерного майданчика. Відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі. Згідно з абз.2 п. 1 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Вами в одній закупівлі об’єднано товари, які відносяться до різних розділів Єдиного закупівельного словника. 1. Металевий контейнер для збору побутових відходів відноситься до класу 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», та Вами віднесений до категорії 44613700-7 «Контейнери для сміття». 2. Металевий контейнерний майданчик, хоча і віднесений Вами також до категорії 44613700-7 «Контейнери для сміття», насправді відноситься до іншого класу, а саме 44210000-5 «Конструкції та їх частини». Основним видом діяльності нашого підприємства є оптова торгівля товарами, у першу чергу контейнерами для збору ТПВ. Наше товариство має значний та позитивний досвід поставки якісного товару. При цьому, ми не здійснюємо виробництво чи продаж металевих конструкцій (металевих контейнерних майданчиків). Замовником не обґрунтовано в Тендерній документації необхідність поєднання в одному лоті поставки металевих контейнерів для збору побутових відходів та металевих контейнерних майданчиків та яким чином це сприятиме ефективності та економії коштів. Вважаємо, що об’єднання двох лотів за різними класами в одну закупівлю дискримінує учасників, істотно обмежує конкуренцію та як наслідок не сприяє економії коштів. Як вбачається із аналогічної попередньої закупівлі, оголошеної Замовником (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-13-000095-b), процедура торгів була відмінена у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Єдиним учасником, який подав тендерну пропозицію є ТОВ «ЮГСТАЛЬ», що свідчить про відсутність будь-якої конкуренції. З метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання принципу недискримінації учасників, максимальної економії коштів та ефективності, вимагаємо поділити предмет закупівлі на окремі лоти, а саме: ЛОТ-1 - Металевий контейнерний майданчик – 13 одиниць; ЛОТ-2 - Металевий контейнер для збору побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб. оцинкований – 39 одиниць.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Мета закупки металевий майданчик з трьома контейнерому в кожному
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: 655376b007534bfa880f178b99f2d5dd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-001018-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Комунальним підприємством «Бахмутський комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник) 01 липня 2019 року в системі публічних закупівель «Прозоро» опубліковано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів металевих контейнерних майданчиків у кількості 13 одиниць з трьома контейнерами в кожному, для роздільного збору твердих побутових відходів за кодом ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-01-001018-b). У Додатку № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник передбачив вимоги, які призводять до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників. Проаналізувавши закупівлі, які проводилися раніше Замовником (оголошення № UA-2019-06-13-000095-b) вбачається, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані під конкретного Учасника, а саме ТОВ «ЮГСТАЛЬ». Так, у вказаній закупівлі, яка мала місце у 2019 році, Учасник ТОВ «ЮГСТАЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Технічний паспорт на металевий контейнер для збору побутових відходів, технічні характеристики якого повністю збігаються з вимогами Замовника та дає підстави стверджувати, що закупівля проводиться під конкретного Учасника. З розміщеної Замовником на сайті Уповноваженого органу тендерної документації вбачається порушення норм чинного законодавства про закупівлі. Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема: кришка ПВХ має бути плоскою з подвійною стінкою; кріплення конструктивних елементів зварюванням; колеса з металевим ободом; можливість використання контейнера без коліс (Додаток №2 ). Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840-2, ДСТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів. Замовник надміру деталізуючи технічні характеристики контейнера порушує основоположні принципи зазначені в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: пункту 1 ч.1 ст.3, що стосується добросовісної конкуренції між учасниками; пункту 4 ч.1 ст.3, що стосується недискримінації учасників;що в свою чергу призводить до зменшення кількості Учасників які можуть відповідати умовам, визначеним у тендерній документації Замовником. Кріплення конструктивних елементів захвату і підйому зварюванням зарекомендувало себе під час експлуатації значно гірше, ніж кріплення болтовим з'єднанням з можливістю заміни при пошкодженні без порушення цинкового шару та без необхідності проведення зварних ремонтних робіт. Колесо з ободом, виготовленим методом виливання з полiпропiлену, має беззаперечну перевагу над колесом з металевим ободом. Поліпропілен має значно довший строк служби. Кришка контейнера з подвійною стінкою не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність. Умова про можливість використання контейнера без коліс також обмежує коло потенційних учасників та фактично зводить їх до одного виробника ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оскільки це є конструктивною особливістю контейнерів, які виготовляються вказаним товариством. При цьому, контейнер для збору ТПВ без коліс не відповідає функціональному призначенню контейнера пересувного. Більше того, стандарт EN 840-2, якому повинні відповідати контейнери, передбачає конструкцію контейнера для збору ТПВ лише на колесах та не містить вимоги по висоті кріплення колеса відносно опорної поверхні. Тому вважаємо, що вимоги Замовника стосовно вище перерахованих технічних вимог є не обґрунтованою, та порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник таким чином значно зменшує коло осіб які можуть відповідати технічним характеристикам, які він передбачив. З зазначеного випливає, що замовник передбачив у Додатку № 2 до тендерної документації такі технічні вимоги, які суперечать основоположним принципам здійснення закупівель, чим порушив норми ч.4 ст. 22 яка передбачає, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Зважаючи на вищевикладене, ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших учасників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3, 5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1. Виключити з Додатку № 3 до тендерної документації вимоги, які порушують норми чинного законодавства. 2. Привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток № 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до додатку № 3 Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено