-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний мультимедійний комплект тип 1; Інтерактивний мультимедійний комплект тип 2
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації
Торги не відбулися
219 283.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 096.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 096.42 UAH
Період оскарження:
01.07.2019 14:09 - 13.07.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Справжність ISO
Номер:
9ae31cab31714999881b4a0d256fb55c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000595-a.a2
Назва:
Справжність ISO
Вимога:
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 12:59
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Технічне завдання тендерної документації конкурсних торгів розроблено Тендерним комітетом відповідно до вимог Наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", який зареєстровано у Міністерстві юстиції України за № 1050/29180 від 28 липня 2016 року. Наказ №704 МОН України встановлює перелік і мінімальні технічні вимоги до обладнання, але не обмежує і не регулює публічні закупівлі, особливо в випадках, коли є обов’язкові вимоги профільних органів, зокрема Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Щож до Сертифікату ISO/IEC 17021-1:2015 - «Оцінка відповідності – Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги». Відповідно даний сертифікат не відповідає вимогам встановленим замовником у тендерній документації, він не стосується якості виробництва. Вимоги щодо Сертифікату ISO 9001:2015 є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства, та, для впевненості, що кабінети будуть безпечними для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким підприємством/компанією/організацією, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі, таким чином кількість таких компаній може бути необмеженою. Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками таких документів повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. При цьому хотілось би зазначити що ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
9575bcef726c47989e1c567e4d81b0ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000595-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п 2.6Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 2.6 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 12:57
Вирішення:
На Ваше вимогу тендерний комітет відповідно до ч.1ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляємо наступне. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, Законом визначено зміст кваліфікаційних критеріїв, а замовник визначає спосіб документального підтвердження у вигляді переліку документів які учасник має надати для підтвердження відповідних критеріїв. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства, та, для впевненості, що кабінети будуть безпечними для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким підприємством/компанією/організацією, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі, таким чином кількість таких компаній може бути необмеженою. Отже, вимоги щодо надання учасниками документів відповідно до додатку 4 тендерної документації повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та, з точки зору їх доступності, можуть бути отримані будь-яким учасником. З огляду на вищенаведене, Тендерний комітет не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та підстав для внесення змін у тендерну документацію Таким чином цей стандарт є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. При цьому хотілось би зазначити що ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України
Статус вимоги:
Не задоволено