-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Навчальні засоби (кабінет фізики та мультимедійні засоби навчання)
Навчальні засоби (кабінет фізики та мультимедійні засоби навчання). Поставка за рахунок Постачальника.
Завершена
715 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 150.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2019 12:08 - 13.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Справжність ISO
Номер:
43fbf1d6580a424b9cdbf46a783502d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000381-a.c2
Назва:
Справжність ISO
Вимога:
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 4.pdf 09.07.2019 15:23
Дата подачі:
05.07.2019 13:07
Вирішення:
Відповідальна особа: Лиса Юлія Володимирівна– юрист відділу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2019 15:25
Підтвердження вирішення:
Згідно ч.1 ст. 10 Закону України « Про «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності. Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України №5 від 04.01.2002 «Про утворення Національного органу з акредитації України» та Положення про НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ , затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №161 від 08.02.2017, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ) є національним органом України з акредитації. Саме тому, замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані акредитованими органами сертифікації НААУ, а також іншими уповноваженими органами, що мають дію на території України.
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
d287c47ded364ba2a0d0684b5b7dfb0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000381-a.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД: п 2.5 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) кабінету фізики, інтерактивного комплексу.Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити : п. 2.5 Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) кабінету фізики, інтерактивного комплексу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 13:06
Вирішення:
Відповідальна особа: Лиса Юлія Володимирівна– юрист відділу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2019 15:13
Підтвердження вирішення:
Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Звіти про аудит вимагаються для підтвердження дійсності даних сертифікатів і є також обов’язковими, за їх відсутності вказані сертифікати скасовуються. Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства, та, для впевненості, що кабінети будуть безпечними для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідають освітнім стандартам. Вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким підприємством/компанією/організацією, що мають намір прийняти участь у процедурі закупівлі, таким чином кількість таких компаній може бути необмеженою. Окрім того, стандарту ISO 14001:2015 відповідає національний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який покликаний забезпечити розробку і впровадження системи екологічного управління, спрямованої, зокрема, на вироблення екологічно чистих продуктів. Таким чином, обидва стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги щодо надання учасниками документів відповідно до додатку № 1 п. 2.5. тендерної документації повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та, з точки зору їх доступності, можуть бути отримані будь-яким учасником. З огляду на вищенаведене, Тендерний комітет не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Що стосується корупційної складової, то Замовник вважає дану вимогу абсурдною, оскільки не вбачає причино-наслідкового зв'язку між вимаганням сертифікованої продукції для безпечності та здоров’я людей від Учасників і будь яких неправомірних діянь на користь конкретного Учасника.