• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (Меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")

Завершена

2 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2019 11:14 - 12.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визнання переможцем

Номер: e8699fe774324006b91db8bb3ea97986
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-000161-c.b2
Назва: Вимога щодо визнання переможцем
Вимога:
Тендерна документація Замовника вимагає від Учасників: "створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»". Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" від 22 травня 2003 року № 851-IV (зі змінами та доповненнями) в ст. 7 передбачає: "Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 5996-р/пк-пз від 15.05.2019 р. (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-02-18-001201-a) вже висказав свою позицію зі цього приводу: "Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкції з підготовки тендерних пропозицій" Документації документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" з обов'язковим накладенням ЕЦП. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, на Пропозицію Скаржника не накладено ЕЦП. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині". З огляду на положення чинного законодавства та практики АМКУ України, пропозиція, на яку не накладено ЕЦП – правомірно відхиляється Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; (стаття 3 Закону).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a486e1eb63764085843e57b52aca3ea6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-01-000161-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Відділ освіти Обухівської РДА провадить закупівлю UA-2019-07-01-000161-c "Шкільні меблі (Меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")". За результатами аукціону переможцем визнано ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ". Проте, пропозиція ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає вимогам чинного законодавства та документації Замовника за таких правових підстав: По-перше. Встановлена невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону) – не накладення ЄЦП на документи тендерної пропозиції. Так, п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» ТД Замовника визначено що «Всі документи тендерної пропозиції подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих електронних оригіналів або сканованих електронних копій документів, відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно ст. 7 даного закону Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Проте, ФОП Чобур не наклав ЄЦП на документи у складі своєї пропозиції. Дана правова позиція підтверджується практикою ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - АМКУ) – рішення від 15.05.2019 № 5996 у закупівлі UA-2019-02-18-001201-a По-друге. Встановлена відсутність документу у складі пропозиції, в якому вказуються причини відсутності Статуту та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Така вимога Замовника міститься в Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію Статуту чи іншого установчого документу. По-третє. Встановлена невідповідність поданого документу у складі пропозиції вимогам ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону), ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надав паспорт фізичної особи не в повному обсязі. Так, згідно вимог Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію паспорту уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю. Проте, ФОП Чобур надав скан-копії не усіх сторінок паспорту. По-четверте. Встановлена відсутність документу у складі пропозиції або довідки, в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (п.4 ч.1 ст.30 Закону) відсутня довідка щодо не подання копії відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням). Копія відповідного дозволу субпідрядної організації у разі залучення до виконання робіт, передбачених умовами договору та документацією конкурсних торгів субпідрядних організацій (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням). Так, згідно вимог Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію копію відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання . Проте, ФОП Чобур не надав відповідну довідку з цього приводу. По-п'яте. Встановлена невідповідність поданого документу у складі пропозиції вимогам Додатку 3 ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Так, згідно вимог Додатку 3 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати "Копію листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником меблів, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження права надавати такі листи офіційним представництвом), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій". ФОП Чобур подано у складі пропозиції довідку, в якій зазначається що він є виробником меблів. Проте, відкритими видами діяльності згідно Витягу з ЄДР стосовно ФОП Чобур діяльність з виготовлення меблів не підтверджується. ФОП Чобур, згідно ЄДР, здійснює наступну діяльність: Код КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів (основний); Код КВЕД 13.95 Виробництво нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу; Код КВЕД 13.96 Виробництво інших текстильних виробів технічного та промислового призначення; Код КВЕД 13.99 Виробництво інших текстильних виробів, н. в. і. у.; Код КВЕД 16.29 Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; Код КВЕД 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.21 Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.51 Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.59 Роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах. Код КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів (основний) включає в себе:  виробництво диванів, диванів-ліжок, крісел-ліжок та м'яких куточків тощо  виробництво садових стільців і сидінь  виробництво меблів для спалень, віталень і саду, тощо  виробництво тумб для швейних машин, телевізорів тощо  оздоблення меблів, таке як обтягування стільців і сидінь  оброблення меблів у процесі їх виробництва: пульверизаційне оброблення, лакування, фарбування, полірування, драпірування тощо. Тобто, діяльність ФОП Чобур до виробництва "Шкільних меблів (Меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")" не має жодного відношення і видами діяльності не охоплюється. За таких обставин підстави для акцептування пропозиції ФОП Чобур – відсутні. Директор ТОВ «Компанія «ГАМАЮН» Волков А.В
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Запитання: Встановлена невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону) – не накладення ЄЦП на документи тендерної пропозиції. Так, п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» ТД Замовника визначено що «Всі документи тендерної пропозиції подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих електронних оригіналів або сканованих електронних копій документів, відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно ст. 7 даного закону Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Проте, ФОП Чобур не наклав ЄЦП на документи у складі своєї пропозиції. Дана правова позиція підтверджується практикою ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - АМКУ) – рішення від 15.05.2019 № 5996 у закупівлі UA-2019-02-18-001201-a Відповідь: Вимога не правомірна. Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» електронний цифровий підпис не вимагався. Запитання: Встановлена відсутність документу у складі пропозиції, в якому вказуються причини відсутності Статуту та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Така вимога Замовника міститься в Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію Статуту чи іншого установчого документу. Відповідь: Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника», сторінка, 6 пункт г): г) документи, що не передбачені законодавством для учасників - фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Більш того, згідно Статті 16 пункту 4, другий абзац, ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі визначено: Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Запитання: Встановлена невідповідність поданого документу у складі пропозиції вимогам ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону), ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надав паспорт фізичної особи не в повному обсязі. Так, згідно вимог Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію паспорту уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю. Проте, ФОП Чобур надав скан-копії не усіх сторінок паспорту. Відповідь: Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» 1.2. Копія паспорту уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю. Ця вимога стосується саме уповноваженої посадової особи, тобто юридичної особи. Оскільки у фізичної особи підприємця не може існувати уповноважених посадових осіб, тому для ФОП, ця вимога не застосовується. Запитання: Встановлена відсутність документу у складі пропозиції або довідки, в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (п.4 ч.1 ст.30 Закону) відсутня довідка щодо не подання копії відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням). Копія відповідного дозволу субпідрядної організації у разі залучення до виконання робіт, передбачених умовами договору та документацією конкурсних торгів субпідрядних організацій (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням). Так, згідно вимог Додатку 2 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати копію копію відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання . Проте, ФОП Чобур не надав відповідну довідку з цього приводу. Відповідь: Вимога не правомірна. Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Дзвіл на право займатися відповідною діяльністю не вимагався. Запитання: Встановлена невідповідність поданого документу у складі пропозиції вимогам Додатку 3 ТД Замовника (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Так, згідно вимог Додатку 3 до ТД Замовника від учасників тендеру вимагається у складі пропозиції надати "Копію листа від виробника (-ів) запропонованих Учасником меблів, або його офіційного представництва в Україні (надати підтвердження права надавати такі листи офіційним представництвом), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій". ФОП Чобур подано у складі пропозиції довідку, в якій зазначається що він є виробником меблів. Проте, відкритими видами діяльності згідно Витягу з ЄДР стосовно ФОП Чобур діяльність з виготовлення меблів не підтверджується. ФОП Чобур, згідно ЄДР, здійснює наступну діяльність: Код КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів (основний); Код КВЕД 13.95 Виробництво нетканих текстильних матеріалів і виробів із них, крім одягу; Код КВЕД 13.96 Виробництво інших текстильних виробів технічного та промислового призначення; Код КВЕД 13.99 Виробництво інших текстильних виробів, н. в. і. у.; Код КВЕД 16.29 Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; Код КВЕД 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.21 Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.51 Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.59 Роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах. Код КВЕД 31.09 Виробництво інших меблів (основний) включає в себе:  виробництво диванів, диванів-ліжок, крісел-ліжок та м'яких куточків тощо  виробництво садових стільців і сидінь  виробництво меблів для спалень, віталень і саду, тощо  виробництво тумб для швейних машин, телевізорів тощо  оздоблення меблів, таке як обтягування стільців і сидінь  оброблення меблів у процесі їх виробництва: пульверизаційне оброблення, лакування, фарбування, полірування, драпірування тощо. Тобто, діяльність ФОП Чобур до виробництва "Шкільних меблів (Меблі для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа")" не має жодного відношення і видами діяльності не охоплюється. Відповідь: Вимога не правомірна. Згідно Додатку 2 тендерної документації: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» ФОП Чобур Олексій Володимирович не стосується вимоги листа від офіційного представника дистриб’ютора, оскільки вони являються прямим виробником меблів, що засвідчено довідка, яку він подав у складі тендерної пропозиції. Інші документі, наприклад: перелік кодів КВЕД, замовником не вимагались. Дана пропозиція являється економічно вигідною також відповідає всім технічним вимогам тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Не задоволено