-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
прописані у додатку №3 до оголошення
Завершена
63 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2019 09:03 - 05.07.2019 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
упереджені дії замовника
Номер:
faccb71c2b0643b4bc8935d23da965e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000037-a.b2
Назва:
упереджені дії замовника
Вимога:
порушення закону,оскарження рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦПМСД№4 Маріуполь.pdf 16.07.2019 12:49
Дата подачі:
16.07.2019 12:49
Вирішення:
По перше в нашій відпопіді немає посилання на наказ №35 (він втратив дію). По друге ще раз: Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В Додатоку №3 Технічні (якісні) вимоги до товару, зазначено наступне: аналоги та еквіваленти в даній закупівлі розглядатись не будуть, у випадку надання учасником закупівлі пропозиції з наданням еквівалента або аналога, така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам встановленим Замовником в даній закупівлі.. І наприкінці - ми закупаємо продукцію за кошти підприємства а не за бюджетні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
порушення закону
Номер:
5908440a95b54d629b6ac2f5721fbadb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-01-000037-a.b1
Назва:
порушення закону
Вимога:
упереджені вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦПМСД№4 Маріуполь.pdf 02.07.2019 11:36
Дата подачі:
02.07.2019 11:36
Вирішення:
Шановний заявнику.
Нами було розглянути вашу вимогу. З даного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в Ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю, тому посилання на даний Закон є невірним.
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (далі – Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш ніж 4 сотні дезінфекційних засобів, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати дезінфекційні засоби, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа має намір закупити дезінфекційні засоби з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вважаємо, що вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів а вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними та дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в тендерній документації, не є завищеними та дискримінаційними а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено