-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Переяслав-Хмельницької міської ради Київської області
Завершена
2 768 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 680.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2019 20:29 - 09.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
674e3f75b635477daa95d6d343abef5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.b6
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- додатки 26.07.2019 16:51
- додатки 26.07.2019 16:51
- додатки 26.07.2019 16:51
- додатки 26.07.2019 16:51
- додатки 26.07.2019 16:51
- Скарга на рішення Замовника 26.07.2019 16:51
- платіжне доручення 26.07.2019 16:51
- Рішення від 31.07.2019 №10369 + лист Замовнику.pdf 31.07.2019 19:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2019 №11317.pdf 16.08.2019 19:16
- Рішення від 15.08.2019 №11317.pdf 20.08.2019 20:17
- пояснення по суті скарги 09.08.2019 13:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2019 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.08.2019 20:18
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
23d0ff616edd4c8f8a3678a162cb66e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Скарга на рішення Замовника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Учасник
- додатки 26.07.2019 13:19
- додатки 26.07.2019 13:19
- додатки 26.07.2019 13:19
- додатки 26.07.2019 13:19
- додатки 26.07.2019 13:19
- платіжне доручення 26.07.2019 13:19
- Скарга на рішення Замовника 26.07.2019 13:19
Дата подачі:
26.07.2019 13:19
Вирішення:
Ваша скарга адресована Органу оскарження, а не Замовнику, і бкде розглянута ним по суті у встановлені законодавстом терміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
скарга на рішення замовника
Номер:
38cd8de2f8364dbcbd4c42b31c1f570c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.a4
Назва:
скарга на рішення замовника
Вимога:
скарга на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 18.07.2019 15:31
Дата подачі:
18.07.2019 15:31
Вирішення:
Звернення не може бути задоволено з наступних причин:
1. Тендерною документацією вимагалося надання договору оренди виробничою бази, акт прийому-передачі її не вимагавсяя.
2. Лист-роз'яснення від учасника необхідний лише у випадках не надання певних документів для посилання на законодавчі норми їх ненадання.
3. У вказаному пункті 7 (розділ І )тендерної документаці є абзац : В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. Отже, переклад цього документа не є обов'язковим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Про визначення переможця
Номер:
dd66c446ef95460f85833e50f27f21ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.a3
Назва:
Про визначення переможця
Вимога:
Вимога переглянуи резульати торгів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 12:31
Опис причини скасування:
Повтор
Дата скасування:
18.07.2019 13:05
Вимога
Без відповіді
Оскарження переможця
Номер:
a23d82abd9744a95ad21818cfa7a1bbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.a2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
Документи переможця не в повній мірі відповідають вимогам тендерної документаціі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Номер:
65c83594209a44e3b3c854e525b4a51d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000624-c.b1
Назва:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Голові
Тендерного комітету
Відділу освіти Переяслав-Хмельницької міської ради
Київської області
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
1. П. 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., зазначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.". Переможець приступає до виконання робіт після укладення договору. Відповідно має отримати декларацію після укладення договору, а не до подання тендерної пропозиції. На практиці час виготовлення декларації становить 18 днів, тобто в триваліші строки, ніж час відведений на підготовку тендерної пропозиції. Просимо надати інформацію про те, як діяти учаснику в такому випадку, чи можливо подати документи, які підтверджують факт виготовлення такої декларації, зокрема експертні висновки, опис про отримання документів.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті особи, які мають декларацію відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» далі – Закон, визначено, що закупівля здійснюється зокрема за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дії Замовника в частині встановлення у документах вище вимог у встановлений спосіб, наведений вище, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 Закону та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Документації в частині надання декларації відповідності матеріальної – технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2019 18:46
Вирішення:
1. Наявність в учасника дозвільних документів ( чинного дозволу або зареєстрованої відповідного до законодавства декларації).шо дають право на виконання робіт на висоті передбачені тендерною документацією замовника, ні в якому разі не є дискримінацією по відношенню до учасників закупівлі, адже, виходячи з тверджень скаржника, відсутність будь-якого документа у суб'єкта господарювання можа трактуватись, як його дискримінація.
2. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника буде враховуватися лише чинні дозволи або зареєстована відповідно до законодавства деларація, що дають право на виконання робіт на висоті, а не факт її подання, що не є гарантією її отримання, адже не в компетанції тендерного комітету визначення правильності її оформлення, повноту та достовірність наданих для її отримання документів. Це визначають органи, встановлені законодавством України.
Статус вимоги:
Не задоволено