-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховицької, вул. Холодної у м. Львові
Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховицької, вул. Холодної у м. Львові
Торги не відбулися
23 187 515.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2019 15:34 - 12.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про: 1. Скасування Рішення ЛМКП «Лівівводоканал» від 23 липня 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «НБК «БЕСТ» на закупівлю ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b. 2. Прийняття рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» переможцем зазначених торгів. 3. Прийняття рішення про намір укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» договір на виконання зазначених робіт.
Номер:
15c1276ded024009903ec2dc4146a107
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-001429-b.b1
Назва:
Вимога про:
1. Скасування Рішення ЛМКП «Лівівводоканал» від 23 липня 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «НБК «БЕСТ» на закупівлю ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b.
2. Прийняття рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» переможцем зазначених торгів.
3. Прийняття рішення про намір укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» договір на виконання зазначених робіт.
Вимога:
До Тендерного комітету
Львівського міського комунального підприємства «Лівводоканал»
м. Львів, Львівська область,
вул. Зелена, 64, інд. 79017
Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ»
вул. Шульгіна 8/15, м. Нікополь,
Дніпропетровської області,
інд. 53207
ВИМОГА
про скасування Рішення ЛМКП «Лівівводоканал» від 23 липня 2019 року
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю
- ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної
у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b
25 липня 2019 року на офіційному електронному майданчику my.zakupki.prom.ua ми дізналися про існування Протоколу № 62-1 від 23 липня 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b Зазначеним протиправним Рішенням Тендерного комітету ЛМКП «Львівводоканал» було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» з підстави:
«не накладення на свою Тендерну пропозицію Кваліфікованого електронного підпису (Електронного цифрового підпису) згідно п. 1, р. 3 Т.Д.: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП)»
Відповідно до р. 3 Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з…
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї кваліфікованого електронного підпису».
Відповідно до ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".
Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб’єктами електронного документообігу на договірних засадах».
На підставі наведеного можна стверджувати, що накладення електронного підпису відповідно до діючого законодавства не є обов’язковим, а лише може використовуватися в електронному документообігу, та використовується в господарських правовідносинах на договірних засадах, яких між сторонами тендеру (учасниками і замовником) не було. А туму тендерні вимоги, щодо обов’язковості накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію є таким, що суперечить діючому законодавству.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Суб’єкти електронного документообігу користуються правами та мають обов’язки, які встановлено для них законодавством.
Якщо в процесі організації електронного документообігу виникає необхідність у визначенні додаткових прав та обов’язків суб’єктів електронного документообігу, що не визначені законодавством, такі права та обов’язки можуть встановлюватися цими суб’єктами на договірних засадах».
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Особи, винні в порушенні законодавства про електронні документи та електронний документообіг, несуть відповідальність згідно з законами України».
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації: «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій або оригіналів, або електронних документів в електронну систему закупівель); документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання чи наявності згідно з чинним законодавством) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Отже, як ми бачимо тендерна документація правомірно вимагає лише скан-копію всіх документів тендерної пропозиції з накладенням відбитку печатки, підпису, та прізвища, ініціалів і посади уповноваженої особи, зазначені законні вимоги тендерної документації замовника ТОВ «НБК «БЕСТ» було додержано.
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації: «До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Відсутність ЕЦП на тендерній документації жодним чином не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а тому є його формальною (несуттєвою) помилкою, яка не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. До того ж зазначена обов’язкова форма Тендерної пропозиції з накладенням ЕЦП - не передбачена діючим законодавством, а тому правомірно нами не була додержана, а її відсутність, знову ж таки, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до Розділку 5 Тендерної документації: «Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)».
Відповідно до ч. 1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна»
Натомість нашу Тендерну пропозицію з найнижчою ціною було неправомірно відхилено.
Вважаю, що Рішення ЛМКП «Лівівводоканал» від 23 липня 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «НБК «БЕСТ» на закупівлю ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b суперечить в тому числі і Принципам здійснення закупівлі зазначених в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників (Не можна говорити про наявність добросовісної конкуренції, при неврахуванні саме технічної та цінової характеристики тендерної пропозиції та визначеного самим замовником єдиного критерію оцінки – «Ціна»)
- максимальна економія та ефективність (знува таки неврахування замовником при визначенні переможці закупівлв саме Ціни тендерної пропозиції учасника суперечить принципу максимальної економії та ефективності);
- недискримінація учасників (не можна говорити, що оцінка тендерної пропозиції за принципом наявності чи відсутності ЕЦП відповідає принципу недискримінації учасника);
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (не можна говорити, що оцінка тендерної пропозиції за принципом наявності чи відсутності ЕЦП відповідає принципу об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій);
- запобігання корупційним діям і зловживанням (вважаю, що відхилення Тендерної пропозиції з підстави відсутності ЕЦП є свідченням корупційних дій та зловживань Тендерного комітету на користь іншого учасника).
Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, і відсутність ЕЦП на Тендерній пропозиції, як підстава – відсутня в зазначеній нормі права.
На підставі викладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати Рішення ЛМКП «Лівівводоканал» від 23 липня 2019 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «НБК «БЕСТ» на закупівлю ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювань поверхонь (Реконструкція водопровідно-каналізаційних мереж в районі вул. Брюховецької, вул. Холодної у м. Львові), № UA-2019-06-27-001429-b.
2. Прийняти рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» переможцем зазначених торгів.
3. Прийняти рішення про намір укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю «Нікопольська будівельна компанія «БЕСТ» договір на виконання зазначених робіт.
27 липня 2019 року Директор ТОВ «НБК «БЕСТ»
______________________ Кирпа В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Львів.pdf 28.07.2019 11:29
- Протокол №62-3.pdf 31.07.2019 10:48
Дата подачі:
28.07.2019 11:29
Вирішення:
Згідно вимог п. 1, р. 3 Т.Д.: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї кваліфікованого електронного підпису». Учасник - ТОВ «НБК «Бест» не наклав на свою пропозицію кваліфікованого електронного підпису та не подав листа-пояснення з указанням законодавчих або технічних причин ненакладення, чим не виконав вимог п.1 р.3 тендерної документації. Таким чином, дана вимога щодо скасування рішення ЛМКП «Львівводоканал» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НБК «Бест» є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено