-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Олива моторна для дизельних двигунів
олива моторна для дизельних двигунів ALPINE Longlife III 5W-30 для автомобіля VW 504.00/507.00 - 50л. та Total QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 ACEA A3/B4 API SN/CF для автомобіля Пежо - 250л., в 5 л каністрах, з відповідними вимогами ДСТУ та ТУ
Завершена
46 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 460.00 UAH
Період оскарження:
26.10.2016 17:22 - 31.10.2016 09:00
Скарга
Залишено без розгляду
Інформація для роздуму для контролюючих органів!!!
Номер:
b7579e4a5ccf4679a53b25283a116b3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.c7
Назва:
Інформація для роздуму для контролюючих органів!!!
Скарга:
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
9) Наявність докуме¬нтально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів (копії АНАЛОГІЧНИХ договорів (не менше двох).
ЩО ДЛЯ ЗАМОВНИКА ОЗНАЧАЄ ВИРАЗ - АНАЛОГІЧНІ ДОГВОРИ ?????
ЯК ЗАМОВНИК РОЗУМІЄ ТА ТРАКТУЄ ПОНЯТТЯ АНАЛОГІЧНОГО ТОВАРУ ТА АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ???????? якщо обрано переможцем підприємство, яким надано копії договорів взагалі не зрозуміло на закупвілю якого товару ????????
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-10-26-000665-b.c7.pdf 28.11.2016 21:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2016 11:09
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2016 21:55
Скарга
Залишено без розгляду
Переможець не відповідає кваліфікації
Номер:
ca527800b115471f83a300252a06cf6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.b4
Назва:
Переможець не відповідає кваліфікації
Скарга:
Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства
9,9) Наявність докуме¬нтально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (копії аналогічних договорів (не менше двох).
Переможець надав договори в яких не видно і не зрозуміло, що він постачав. Соответсвенно їх не можна вважати аналогічними.
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2016-10-26-000665-b.b4.pdf 28.11.2016 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2016 18:14
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2016 11:47
Скарга
Залишено без розгляду
Дискваліфікація
Номер:
a3202c7583d74d44a1742551497e0052
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.c6
Назва:
Дискваліфікація
Скарга:
Наказ 35 дійсно існує, проте він оснований на Законі України "Про публічні закупівлі" і ні в якому разі не повинен йому суперечити, адже юридична сила закону вища за наказ. Ви тлумачите цей наказ у своїх інтересах, не зважаючи на те що порушуєте основні принципи вищеказанного Закону, а саме дискримінуєте пропозицію нашої компанії, яка є переможцем у конкурсних торгах за результатом аукціону.
Пов'язані документи:
reviewers
- по скарзіUA-2016-10-26-000665-b.c6.pdf 27.11.2016 17:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2016 08:56
Вирішення:
Відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 про "Порядок проведення допорогових торгів", розробленому на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ" 4. під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови або проект договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріорітетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. У вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціх Учасника. При визначенні предмету закупівлі Замовник користується затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.11.2016 17:31
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження обрання переможцем пропозиції
Номер:
e06bcdf3411d48449f899ef98925c85c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.c3
Назва:
Оскарження обрання переможцем пропозиції
Скарга:
Згідно документу Замовника, Додатоку № 2, Документи, які повинен надати учасник
для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, замовник зобов’язав надати докуме¬нтально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Учасником надано лише копію договорів на якийсь «товар» (Згідно інформації витягу учасника скоріш за все на деталі та приладдя для транспортних засобів), що не є аналогічним товаром та тим більш надані копії не свідчать про виконання договорів, а лише про наміри купити щось у майбутньому. Тому учасником не виконані вимоги замовника та пропозиція учасника має бути відхиленою. Враховуючи вище викладене та для уникнення порушень чинного законодавства проимо Вас відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПРАВА ТЕХНІКИ-ЗАХІД"
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-10-26-000665-b.c3.pdf 27.11.2016 13:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2016 13:09
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.11.2016 13:01
Скарга
Залишено без розгляду
Оскарження відхилення пропозиції
Номер:
5829d9f3b9934c13a2ccb92747436946
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.c2
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції
Скарга:
Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" Стаття 2. Сфера застосування Закону - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Згідно наказу міністерства ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ обрання процедури закупівлі здійснюється згідно показника п’ятого знаку державного класифікатора ДК.
Згідно річного плану КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" оприлюдненого у Листопаді, 2016р. по коду ДК 19.20.2 передбачена закупівля лише Бензина, дизпалива на 1`347`420.00 грн.
Тобто будь яка закупівля за цим кодом здійснюється відповідно Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15".
Нашим Підприємством запропоновано еквівалент, як передбачається Законом.
Враховуючи вище викладене та для уникнення порушень чинного законодавства прсимо Вас повторно розглянути нашу пропозицію та обрати переможцем враховуючи вимоги Закону щодо надання еквіваленту.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.11.2016 16:26
- UA-2016-10-26-000665-b.c2.pdf 27.11.2016 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2016 12:58
Вирішення:
Відповідно до Додатку №1 до оголошення закупівлі (специфікація на товар 19.20.2 згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 – Паливо рідинне та газ; оливи мастильні) Замовником вимагалися оливи моторні: ALPINE Longlife III 5W-30 та Total QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 для потреб Центру згідно рекомендацій офіційних представників виробників автомобілів.
Відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 про "Порядок проведення допорогових торгів", розробленому на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ" 4. під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови або проект договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріорітетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. У вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціх Учасника. При визначенні предмету закупівлі Замовник користується затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.11.2016 12:56
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Необрунтована дискваліфікація
Номер:
0c562fee94d34f7abe954f37134a3325
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.a1
Назва:
Необрунтована дискваліфікація
Скарга:
Шановний комітет з конкурсних торгів!
Ваше рішення щодо відхилення пропозиції нашої компанії у закупівлі моторних олив є незаконним. Оскільки ви грубо порушуєте діюче законодавство України у сфері державних закупівель.
Зокрема Закон України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 , а саме:
Стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі" де сказано:
Принципи здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пункт 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" де сказано:
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пункт 2 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі" де сказано:
Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підпункт 3 пункту 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" де сказано:
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Пункт 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" де сказано:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім"Брент Оіл" подало свою пропозицію згідно заявлених вимог. Запропоновані продукти у повній мірі відповідають заявленим вимогам, виготовляються у Нідерландах, відповідають жорстким вимогам Європейського законодавства та мають такі ж самі стандарти та допуски світових заводів виробників. Вся продукція сертифікована в Україні (документи були додані до тендерної пропозиції).
За порушення умов діючого законодавства України у сфері державних закупівель передбачені адміністративні та кримінальні покарання.
Стаття 38 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідальність за порушення вимог цього Закону:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи вищенаведене та керуючись діючим законодавством України, вимагаємо:
Кваліфікувати компанію Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім"Брент Оіл" згідно із нормативно правовими документами України.
Укласти договір про закупівлю необхідного товару у строк передбачений діючим законодавством.
З повагою, Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім"Брент Оіл"
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-10-26-000665-b.a1.pdf 24.11.2016 22:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2016 21:28
Вирішення:
Відповідно до Додатку №1 до оголошення закупівлі (специфікація на товар 19.20.2 згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 – Паливо рідинне та газ; оливи мастильні) Замовником вимагалися оливи моторні: ALPINE Longlife III 5W-30 та Total QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 для потреб Центру згідно рекомендацій офіційних представників виробників автомобілів.
Відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 про "Порядок проведення допорогових торгів", розробленому на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ" 4. під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови або проект договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріорітетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення закупівлі.
Вимоги до предмету закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. У вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціх Учасника. При визначенні предмету закупівлі Замовник користується затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.11.2016 22:14
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Еквівалент
Номер:
c69398f358b74b56b1409c77fe91b23d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-26-000665-b.a5
Назва:
Еквівалент
Вимога:
Зачем было говорить по телефону, что будет рассматриваться эквивалент?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2016 08:27
Вирішення:
Відповідно до Додатку №1 до оголошення закупівлі (специфікація на товар 19.20.2 згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 – Паливо рідинне та газ; оливи мастильні) Замовником вимагалися оливи моторні: ALPINE Longlife III 5W-30 та Total QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 для потреб Центру згідно рекомендацій офіційних представників виробників автомобілів.
Відповідно до наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 про "Порядок проведення допорогових торгів", розробленому на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ" 4. під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови або проект договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріорітетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах або в екранних формах закупівлі. У вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціх Учасника. При визначенні предмету закупівлі Замовник користується затвердженим Порядком визначення предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено