-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії) (2 лоти)
кошти міського бюджету м. Львова, на виконанняна виконання Міської програми запобігання та лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань на 2017-2020 роки
Завершена
2 962 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 300.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 7 300.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2019 12:16 - 11.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
b42e3dc2b2644f4da3948a95e7d793f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000643-a.c2
Назва:
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України та інші документи додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Брошура Eucatech 04.07.2019 23:45
- Брошура SCW 04.07.2019 23:45
- Вимога 04.07.2019 23:45
- Протокол розгляду вимоги.pdf 09.07.2019 17:33
Дата подачі:
04.07.2019 23:45
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою, яка була подана Вами від 04.07.2019 року щодо закупівлі «ДК 021:2015 код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії)», яка оголошена Управлінням охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на офіційному веб-порталі за № UA-2019-06-27-000643-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та Наказом Мінекономрозвитку від 07.05.2019 № 790 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі”, яким зокрема внесено зміни до Порядку визначення предмета закупівлі в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. (далі – Порядок).
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем Замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Користуючись своїм правом та виконуючи законодавчо встановлені норми і правила, Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було оголошено процедуру закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії)» та поділено її на два лоти, а саме: Лот 1 - НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер);
Лот 2 - НК 024:2019: 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії).
Щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, то при формуванні її по зазначеній закупівлі бралися за основу середньозважені ціни системи Prozorro 2018-2019 роки на аналогічні закупівлі з врахуванням вимоги, що ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена з урахуванням чинного законодавства України, та включати всі витрати на: сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; перевезення, транспортування товару; навантаження та розвантажування; страхування; інші витрати. Також, обов’язковою вимогою цієї закупівлі є строк придатності товару, який на момент поставки одержувачу повинен бути не менш ніж 70% від загального терміну придатності даного товару.
Щодо медико – технічних вимог визначених у Додатку № 3 по закупівлі функцій організму (НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії)» та поділено її на два лоти, а саме: Лот 1 - НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер);
Лот 2 - НК 024:2019: 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії), Замовник вважає за необхідне зазначити наступне:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Окрім цього відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись своїм правом, надане Законом про включення до тендерної документації інформації, Замовником було внесено вимогу про "Наявність дослідження безпеки та ефективності стенту", Кількість пацієнтів у дослідженні не менше 1300» що жодним чином не протирічить та не порушує чинне законодавство України.
Щодо наявності вимоги про крок збільшення довжини не більше 4 мм»:
Замовником було включено дану вимогу для забезпечення наявності повного спектра необхідних довжин стенту. Для того щоб досягти найкращих результатів після встановлення стент-системи, його довжина має повністю відповідати довжині ураження коронарної артерії, не достатнє покриття артерії або перекриття неураженого сегменту може призвести до такого тяжкого ускладнення як реcтеноз у стенті.
Щодо наявності вимоги про властивості Полімерної платформаи - Біосумісний гідрофільний трикомпонентний полімер.
Першим та найголовнішим пріоритетом при закупівлі медичних виробів у нашій державі є здоров’я та безпека пацієнта. Біосумісний гідрофільний трикомпонентний полімер забезпечує найменший процент відторгнення після проведеної операції, а також є найбільш безпечним компонентом для хворих людей.
З огляду на вищевикладене нами було внесену відповідну вимогу до Медико – технічних вимог у даній закупівлі.
Щодо медико – технічних вимог визначених по Лоту № 2 (набір для коронографії) то Замовник, вважає за необхідне зазначити:
Відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено вимоги до опису технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, що були в повному обсязі виконані Замовником.
Враховуючи наявні потреби Замовника, а також проаналізувавши медико – технічні параметри наборів для коронографії , що наявні на ринку України, Замовником були визначені медико – технічні вимоги до Лоту № 2 , які жодним чином не порушують чинне законодавство України та яким повністю відповідає, щонайменше продукція двох виробників, що наявні на ринку України та зареєстровані в порядку установленому чиним законодавством України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що ваша вимога щодо внесення змін до медико – технічних вимог визначених у Тендерній документації по Лот 2 - НК 024:2019: 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії) є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
28469323f4014c8eb00bddc12d99327a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000643-a.b1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-06-27-000643-a нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: деякі медико-технічні характеристики і розподіл предмету закупівлі на лоти сформовані таким чином, що штучно звужують коло потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Слід зазначити, що виходячи з рекомендацій Міністерства охорони здоровя, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 (копія додається), закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот". Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Враховуючи викладене, з метою уникнути порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель, просимо розділити Лот№ 1 на окремі лоти по позиціях, а також переглянути медико-технічні вимоги. Оновлені медико-технічні вимоги по Лоту № 1 додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист МОЗ від 20_09_2013 _20_01-6-760-29035.pdf 27.06.2019 14:09
- Медико-технічні вимоги.docx 27.06.2019 14:09
- Протокол розгляду вимоги.pdf 03.07.2019 17:39
Дата подачі:
27.06.2019 14:09
Вирішення:
Ознайомившись з вимогою, яка була подана Вами від 27.06.2019 року щодо закупівлі «ДК 021:2015 код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії)», яка оголошена Управлінням охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради на офіційному веб-порталі за № UA-2019-06-27-000643-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) – визначена Замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та Наказом Мінекономрозвитку від 07.05.2019 № 790 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі”, яким зокрема внесено зміни до Порядку визначення предмета закупівлі в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. (далі – Порядок).
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем Замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Користуючись своїм правом та виконуючи законодавчо встановлені норми і правила, Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради було оголошено процедуру закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер), 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії)» та поділено її на два лоти, а саме: Лот 1 - НК 024:2019: 60940 (Мікроспіраль), 60940 (Мікроспіраль), 10691 (Мікрокатетер), 10714 (Катетер для тромбоаспірації), 58174 (Оклюзійний балон катетер);
Лот 2 - НК 024:2019: 46535 (Стент коронарний з лікарським покриттям), 10598 (Набір для коронарографії).
Статус вимоги:
Відхилено