Балансувальний верстат для колісних пар (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Балансувальний верстат для колісних пар – 1 од. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі обладнання, але не раніше реєстрації податкової накладної .Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Завершена
3 894 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 470.00 UAH
Період оскарження:27.06.2019 12:17 - 11.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення Замовником частини IV статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» в п.п.4.3.2 п.4.3. розділу 4 ТД, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:b0c19db26a624d95990db1481d2b6499
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-06-27-000237-c.a1
Назва:Порушення Замовником частини IV статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» в п.п.4.3.2 п.4.3. розділу 4 ТД, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
В тендерній документації в Розділі 4. «Кваліфікаційні критерії (Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям), у пункті 4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у п.п.4.3.2 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів на постачання балансувального обладнання для колісних пар вагонів (не менше 1-го)», Замовник прив’язав балансувальне обладнання тільки до одного типу ротора «колісної пари», чим створив штучне обмеження для участі інших виробників балансувального обладнання, які мають досвід виконання аналогічних договорів із постачання універсального балансувального обладнання для інших типів роторів. Вважаємо, що це є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою створення рівноправних умов для всіх учасників аукціону вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію в Розділ 4. Кваліфікаційні критерії (Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям), у пункт 4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме, видалити посилання на конкретний тип ротора «для колісних пар вагонів», та викласти п.п.4.3.2 у наступній редакції: «На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів на постачання балансувального обладнання (не менше 1-го)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.06.2019 16:26
Вирішення:Колісні пари рухомого складу є одним з основних вузлів, які відповідають за безпеку руху. Разом з тим АТ «Укрзалізниця» постійно збільшує кількість пасажирських вагонів, які курсують з швидкостями більшими від 140 км/год.
У зв’язку з цим значно зростає роль проведення балансувальних робіт колісним парам. Дана закупівля якраз і призначена забезпечити зростаючі потреби у якісних колісних парах для збільшених швидкостей руху.
Колісна пара є досиить габаритним ротором. Діаметр становить більшем 960 мм, вага (для деяких типів) перевищує 1,5 т. При цьому значно зростають вимоги до якості балансувального обладнання та досвіду його виробників та постачальників.
Під час проведення минулих закупівель даного обладнання, які не відбулись з різних причин, Учасники в якості досвіду поставок зазначали зокрема: стенд для випробовування гідравлічних гасників коливань, металообробне обладнання верстатної групи, стенд для обкатки і ремонту редукторів від середньої частини вісі тощо, що є неприйнятним.
Єдине балансувальне обладнання, яке пропонували Учасники (окрім безпосередньо обладнання для балансування колісних пар), були стенди для балансування карданних валів та муфт приводів генераторів пасажирських вагонів. Дані ротори мають діаметр до 420 мм при вазі переважно до 35 кг, максимально до 75 кг, що ніякою мірою не є співрозмірним з ваговими та габаритними характеристиками колісних пар.
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає доцільним приймати до розгляду пропозиції лише тих Учасників, які мають досвід поставок лише обладнання для балансування колісних пар.
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.