-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі.
Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі. Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету.
Завершена
452 318 864.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2019 12:06 - 28.07.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії та бездіяльність Замовника
Номер:
43047a427a924d1b8140bc0ad9a4d03f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.b7
Назва:
Скарга на дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
Вважаємо дії Замовника щодо визнання ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» переможцем та прийняття рішення про намір укласти з ним договір протиправними.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довіреність Грицюк.PDF 06.09.2019 15:14
- Скарга.pdf 06.09.2019 15:14
- Платіжне доручення.pdf 06.09.2019 15:14
- рішення від 10.09.2019 № 12630 + лист Замовнику .pdf 11.09.2019 10:29
- рішення від 25.09.2019 № 13670.pdf 26.09.2019 18:32
- пояснення.pdf 19.09.2019 15:30
- пояснення.docx 19.09.2019 15:30
- акт.pdf 19.09.2019 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2019 15:14
Опис причини скасування:
відпала потреба в оскарженні
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.09.2019 15:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.09.2019 18:32
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга до АМКУ
Номер:
de59e6cae1cf42749fce0668a81605cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.b6
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга на дії Замовника щодо вимог Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 27.07.2019 16:40
- Скан-копія платіжного доручення 27.07.2019 16:40
- 2 Додаток 27.07.2019 16:40
- 3 Додаток 27.07.2019 16:40
- 4 Додаток 27.07.2019 16:40
- 5 Додаток 27.07.2019 16:40
- 6 Додаток 27.07.2019 16:40
- 7 Додаток 27.07.2019 16:40
- рішення від 31.07.2019 № 10387.pdf 31.07.2019 22:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2019 16:40
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2019 22:15
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника - електронний підпис
Номер:
9eef0a9851554ea5aed8fabacc732b26
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.c5
Назва:
Вимога до Замовника - електронний підпис
Вимога:
Просимо змінити або виключити п. 3.1.6. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо накладення на неї електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису щодо іноземних учасників – є незаконною з наступних підстав.
У п. 1.5.1. Тендерної документації вказано, що «вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах».
У п. 3.1.6. Тендерної документації є посилання на те, що повинно здійснюватись накладення електронного підпису з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та/або ЗУ «Про електронні довірчі послуги».
Отримання електронного підпису Іноземним Учасником Тендеру вищевказаним та іншим законодавством України не передбачено.
Іноземні електронні підписи можуть використовуватись лише за умови внесення інформації про іноземні ключі до «довірчого списку держави, з якою Україна уклала відповідний двосторонній або багатосторонній міжнародний договір» відповідно до Ст.38 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та до Порядку взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 60 (п.6 Порядку).
Такий міжнародний договір з Польщею не укладено. Іноземний учасник є юридичною особою за законодавством Польщі.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.1.6. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або доповнити цей пункт реченням наступного змісту: «Іноземні учасники звільняються від обовязку накладання електронного цифрового підпис/кваліфікованого електронного підпису.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 16:41
Вирішення:
Зазначена вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію оскільки згідно ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника - баштовий кран
Номер:
cf1225b33a43481ea0a2e34c1fe38e49
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.b4
Назва:
Вимога до Замовника - баштовий кран
Вимога:
Відповідно до тендерної документації розділу III. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункту 3.5.5. (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) вказано, що Замовник вимагає «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...». Оскільки основні критерії інженера-проетувальника та інженера-будівельника, при затвердженні ПОБ, до вибору технологічного обладнання «підйомно-розвантажувальних механізмів» базується на тих засадах, що обгрунтований вибір крану для проведення певних будівельних робіт відбувається в залежності від оптимального підстрілового простору крана, мобільності крану, простоти перевезення з об'єкта на об'єкт, відсутності складних монтажних робіт на робочому місці, його вантажопідйомності, поверховості самої забудови та багатьох інших критеріїв, просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу пункту 3.5.5 (Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання) «...Обов’язкова наявність в учасника баштового крану...», як дискримінаційну, що не дозволить іншим учасникам тендерної закупівлі запропонувати Замовнику більш економічно вигіднішу (нижчу) ціну тендерної пропозиції, не застосовуючи при цьому у процесі будівництва баштового крану.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 16:23
Вирішення:
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний і спеціалізований характер, та передбачає виконання великих об’ємів підйомно-розвантажувальних робіт, доцільність наявності баштового крану є обґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника - вибухонебезпечні обєкти
Номер:
e42ee1fbd6cc4ca19fe48112c4df3c45
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.a3
Назва:
Вимога до Замовника - вибухонебезпечні обєкти
Вимога:
Просимо змінити або виключити частину 5 п. 3.5.4. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктів – є незаконною з наступних підстав.
У ч.5 п. 3.5.4. Тендерної документації вказано наступне:
«Учасник повинен мати в наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб). На підтвердження надаються копії посвідченнь (свідоцтв) або копія протоколу (витягу з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці.»
Відповідно до норм ОНТП 24-86 вибухопожежонебезпечними є приміщення і будівлі у яких яких розвивається розрахунковий надлишковий тиск вибуху у приміщенні, що перевищує 6 кПа. (категорія А) або 5 кПа (категорія Б).
У Тендерній документації відсутня інформація щодо можливості багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі вищевказаного надлишкового тиску вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухопожежонебезпечними.
Вибухонебезпечний об'єкт (ВНО) — об'єкт, на якому зберігаються, використовуються, виробляються, транспортуються речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху.
У Тендерній документації відсутня інформація щодо необхідності зберігання, використання, виробляння, транспортування речовини, що набувають при певних умовах здатність до вибуху, тобто будівля та приміщення багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі не є вибухонебезпечними.
Відповідно до п.1.2 НПАОП 0.00-5.12-01. (Інструкція з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об'єктах) - ця Інструкція поширюється на всі вибухопожежонебезпечні та вибухонебезпечні об'єкти, а оскільки Палац спорту з вищенаведених підстав не відноситься до вибухопожежонебезпечними та\або вибухонебезпечними, то й посилання та вимоги щодо навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах (НПАОП 0.00-5.12-01) (не менше 2-х осіб) – є незаконними.
Незаконно вказана Замовником норма призводить до необгрунтованих та незаконних переваг Учасників, які з різних причин працюють на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах та з різних причин мають 2-х осіб з навчанням та перевіркою відповідних знань – тобто незаконно та необгрунтовано обмежує конкуренцію та дискримінує Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 16:20
Вирішення:
Оскільки роботи по об’єкту «Будівництво багатофункціонального Палацу спорту за адресою проспект Злуки, 3а в м. Тернополі» мають складний та спеціалізований характер, планується монтаж обладнання та використання речовин/сполук, які вважаються вибухопожежонебеспечними, у тендерній документації встановлена зазначена вимога. Крім того, кожен учасник мав достатню кількість часу (оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднене ще 27.06.2019) та міг направити на навчання своїх працівників для отримання знань з питань охорони праці відповідно до Інструкції з організації безпечного ведення вогневих робіт на вибухопожежонебезпечних та вибухонебезпечних об’єктах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника
Номер:
6ed12aa9d6de48e1aa876437797e20cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.c2
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Просимо змінити або виключити п. 5.1.3.3. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо підтвердження Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018 – є незаконною з наступних підстав.
27 червня 2019 року Замовник оголосив тендер, але з незрозумілих причин та необгрунтовано оголосив кваліфікаційний критерій що стосується 31 грудня 2018 року.
Відповідно до п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» як один з критеріїв Замовник встановлює:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тобто йдеться про наявність на даний час. Звіт 1-ДФ є щоквартальним звітом та є наявним у суб’єктів господарської діяльності за 1 квартал 2019 року з 10 травня 2019 р. Звіт з праці є щомісячним або щоквартальним звітом звітом та є наявним за 1 квартал 2019 року з 08 квітня 2019р.
Таким чином вказівка Замовника про останній квартал 2018 року або за останній звітний період 2018 року не відповідають вимогам п.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 5.1.3.3. Тендерної документації як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» або змінити цей пункт у редакції:
«5.1.3.3. Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Звітом 1-ДФ за останній звітній квартал 2019 року або Звітом із праці за останній звітний період 2019 р.»
Недопустимим є надання переваги учасникам, які мали кращий рівень кадрового забезпечення саме на 31 грудня 2018 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 19:16
Вирішення:
Згідно до вимог п. 5.1.3.3. Тендерної документації, Замовником встановлено неціновий критерій «Наявність кваліфікованих працівників», що підтверджується Звітом 1-ДФ за останній квартал 2018 року або Звітом із праці за останній звітний період 2018. Вказаний період зазначено у зв’язку із тим що передбачається виконання дуже великого об’єму робіт в досить стислі терміни. Тому зазначена вимога, встановлена для того щоб переконатися що потенційного підрядника наявна необхідна кількість працівників на протязі року, а не якогось певного періоду, в якому учасник виконував певний об’єм робіт. Окрім того, вказана вимога встановлена як неціновий критерій, а тому не є дискримінаційною, оскільки надається можливість брати участь учасникам із значно меншою кількістю працівників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника
Номер:
b53dc91a9db64574805a9308171d898c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-27-000619-a.c1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Просимо у п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції усунути п.3.2.8. Тендерної документації, оскільки ця умова щодо надання довідок з банку про відкриття рахунку та залишок коштів або іншого документу з банку на підтвердження наявності грошового покриття – є незаконною з наступних підстав.
Питання забезпечення тендерної пропозиції регулюється Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якого міститься вичерпний перелік вимог щодо забезпечення :
«У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.»
Жодних інших вимог в т.ч. щодо довідок з банку чи щодо будь-якого іншого документу в т.ч. щодо наявності підтвердження грошового покриття законодавство України не передбачає.
Вимоги до тендерної документації визначені у п.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», у якому теж не передбачена можливість Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції вимагати довідки з банку.
У п.3 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію але лише передбачену відповідно до законодавства.
Також зазначаємо, що відсутнє інше окрім Закону України «Про публічні закупівлі» законодавство України щодо щодо вимог до Тендерної документації.
Оскільки, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 3.2.8 Тендерної як такий, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 18:07
Вирішення:
Відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно вимог пп. 3.2.6 п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації, однією із умов надання забезпечення тендерної пропозиції є вимога щодо оформлення банківської гарантії в обслуговуючій банківській установі Учасника. Також зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана вимога жодним чином не порушує права учасників, оскільки будь-яка особа має змогу виконати вищевказані умови, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації. Також повідомляємо, якщо учасником оформлено належним чином банківську гарантію з покриттям, абсолютно немає ніяких проблем для отримання відповідної довідки з баку-гаранта.
Статус вимоги:
Відхилено